Reklāma

Tesla noliedz baumas par pieprasījuma kritumu Ķīnā

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

Par spīti dažādām problēmām, elektroauto ražotājs pēdējos divos gados strādājis salīdzinoši veiksmīgi un šogad uzņēmums ir ceļā pretī kārtējiem rekordiem. Pēdējās Tesla darbības Ķīnā gan likušas saraukt pieres un uzdot jautājumu – vai Ķīnā krītas pieprasījums pēc Tesla mašīnām?

Tesla samazinājusi mašīnu cenas Ķīnā, kā arī sniegusi papildus bonusus, lai klientus mudinātu iegādāties viņu automašīnas. Eksperti norāda, ka Tesla pēdējā laikā šķietami daudz mašīnu eksportējusi no Ķīnas uz citām valstīm tā vietā, lai tās piegādātu turpat uz vietas. Ķīnā ir milzīgs pieprasījums pēc elektroauto, tie tur tiek izķerti kā karsti pīrādziņi. Arī Tesla iepriekš nebija nekādu problēmu pārdot savas mašīnas, pieprasījumam krietni pārsniedzot piedāvājumu.

Baumas par pieprasījuma kritumu šoreiz ir nopietnākas nekā iepriekš, ķīniešu medijam Huxiu, atsaucoties uz saviem avotiem, ziņo, ka pasūtījumu skaits Ķīnā ir mazāks nekā iepriekš prognozēts. Kā skaidro medijs un tā avoti, kopš brīža, kad Tesla samazināja Model Y un Model 3 cenas, bijuši tikai 50 tūkstoši jauni pasūtījumi, lai gan ziņots par 100 līdz 170 tūkstošiem pasūtījumu. Medijs pat gājis tik tālu, lai apgalvotu, ka Model 3 Ķīnā vairs nav tik populārs kā līdz šim.

Tas, ka baumām ir zināms pamats, liecina fakts, ka Tesla reaģējusi uz šīm ziņām, ražotājam pieprasījuma kritumu, protams, noliedzot. Iespējams, daļēji atbildes sniegs ziņas par piegādātajiem auto 4. ceturksnī, bet viss liecina, ka Tesla tik un tā soļo pretī kārtējiem rekordiem un ievērojami pārspēs savus pērnā gada pārdošanas rezultātus.

Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Tītars
25.11.2022 10:31

Vai tikai noslēpumainais iemesls nav Ķīnas lielā konkurence. Tesla nav vienīgais spēlētājs šajā tirgū. BYD, Hongqi, NIO, XPeng u.c ražotāji.

Krotow
25.11.2022 17:23

Ķīnas klonētāji no saspertā būs iemanījušies salikt kopā kaut ko arī lietojamu pa nosacīti mazu naudu. Kas cenas dēļ saliek teslu vienos vārtos.

Reklāma