Reklāma

Leģendas atdzimšana – BMW prezentē atjaunoto “3.0 CSL”

Jaunākie raksti

Pusotra mēneša laikā vientuļo senioru atbalstam “Lidl” taromātos saziedoti jau 1300 eiro

Kopš 15. septembra Latvijas Samariešu apvienība (LSA) sadarbībā ar mazumtirgotāju “Lidl Latvija” uzsāka Latvijā pirmo ziedošanas iespēju taromātos vientuļo...

OX DRIVE Tesla koplietošanas automašīnas tagad pieejamas arī Pierīgā

Latvijā izveidotā TESLA koplietošanas platforma OX DRIVE pēc četru mēnešu darbības būtiski paplašinājusi auto paņemšanas un atstāšanas darbības zonas...

Samsung noteiktām sadzīves tehnikas sastāvdaļām piedāvā 20 gadu garantiju

Ledusskapja, veļas mazgājamās mašīnas vai veļas žāvētāja iegāde prasa nozīmīgus ieguldījumus. Tāpēc ierīcēm jābūt ne tikai energoefektīvām, bet arī...

Kikcstarter platformā pieejama tastatūra, kurai taustiņu vietā būs Lego klucīši

No Lego klucīšiem mūsdienās laikam var uzbūvēt visu, tāpēc nav pārsteigums, ka aktīvisti Kickstarter platformā ir palaiduši projektu mehāniskajai...

Leģendārajam pārtikas veikalam “Santa un Barbara” tagad pieejams interneta veikals

Novembra izskaņa ir nesusi patīkamas ziņas, jo Rīgas centra iedzīvotāju daudz aprunātais un leģendārais pārtikas veikals "Santa un Barbara"...

Vācu autoražotāja BMW sporta auto faniem šogad bijis tiešām labs gads – ilgi gaidītais M3 Touring, jaunais M2 un vēl šādi tādi modeļi, bet tagad BMW nācis klajā ar, iespējams, galveno jaunumu savā sporta auto piedāvājumā, proti, prezentēts atjaunotais “3.0 CSL”, kas atkal radīts par godu M divīzijas 50 gadu jubilejai. Šajā modelī BMW atsaucas uz leģendāro modeli no septiņdesmitajiem gadiem, kas būtībā iesāka M divīzijas stāstu un kļuvis par ārkārtīgi slavenu auto.

BMW šo mūsdienu “E9” reinkarnāciju sauc visekskluzīvāko, īpašāko modeli M divīzijas vēsturē. Redzamākā saikne ar oriģinālo auto meklējama auto aizmugurē, kur BMW uzstādījuši kārtīgu spoileri. Arī citur auto virsbūvē varam atrast atsevišķas daļas, kas ir aizgūtas no oriģinālā modeļa un modernizētas, piemēram, motora pārsega dizains. Mašīnā plaši izmantota oglekļa šķiedra un citi materiāli, lai samazinātu svaru.

Mašīna nokrāsota “Alpine White” krāsā ar BMW M divīzijai tipisko grafisko dizainu. Interesantāka nianse ir sešcilindru dzinējs – tas ir visu laiku jaudīgākais sešcilindru motors, kādu bavārieši izmantojuši savās mašīnās. Šajā modelī izmantots 3.0 litru motors ar divām turbīnām, kas attīsta 553 zirgspēkus un 550Nm lielu griezes momentu. Interesanti, ka griezes moments ir par 100Nm mazāks nekā M4 Competition un M4 CSL modeļos. Tas, visticamāk, saistāms ar faktu, ka šajā modelī izmantota 6-pakāpju manuālā pārnesumkārba, kas nav paredzēta tik lielam griezes momentam.

Visa jauda tiek nosūtīta aizmugurējiem riteņiem, kas ir pašsaprotami. Aizmugurē uzstādīts M diferenciālis. Oglekļa šķiedras keramiskās bremzes uzstādītas jau standartkomplektācijā, tāpāt kā trasei orientētā M adaptīvā balstiekārta, kas papildināta ar elektroniski kontrolējamiem amortizatoriem.

Šis būs ļoti ekskluzīvs auto – BMW radīs tikai 50 eksemplārus. Mašīnas krāsošanai izstrādāts īpašs process un atsevišķas salona apdares detaļas veidotas ar rokām. Šī modeļa ražošana kopumā ir sarežģīts process, bet vienas mašīnas saražošana var prasīt līdz pat 10 dienām.

AvotsMotor1
Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Kožinskis
27.11.2022 23:31

Manuālis – fanāti izķers ātri. Starpcitu šaubos, vai grieze ir mazāka dēļ manuālās kārbas, jo pat vecās manuālās bmw kārbas mierīgi turēja virs 550nm. 550nm vispār pēc būtības nekas traks nav, domāju tas vairāk saistīts ar dzinēja regulējumu, jo visticamāks tas ir tas pats m4 motors, ar citu turbīnu, sprauslām sūkni utt., jo garantija tomēr jānodrošina utt., šo pašu jaudu varam dabūt no stock m4 ar stage 2 setapu, pat vairāk, vienīgi turbīna ātrāk pie dieviem “aizlidos”, plus nav zināms cik ilgi izturēs pārējās motora sastāvdaļas. Par cik CSL tiek pozicionēts, kā “trases auto”, tad grieze būs ziedota dēļ zirgiem/motora… Read more »

Reklāma