Web Analytics
More
    Reklāma

    KIA jaunais logo mulsina interneta lietotājus

    Jaunākie raksti

    Korejiešu autoražotājs KIA, tāpat kā ļoti daudzi citi, pirms kāda laika izvēlējās modernizēt sava logo dizainu. Kā izrādās, klientiem tas nav pārāk labi saprotams – lai arī tas ir apritē kopš 2021. gada, joprojām vismaz 30 tūkstoši interneta lietotāju mēnesī to nolasa nepareizi, KIA vietā meklējot “KN Car” vai ko tamlīdzīgu.

    Apskatot KIA logo, nezinātājam tiešām varētu rasties nepareizas asociācijas un cilvēks KIA nosaukumu varētu nolasīt kā “KN”. Šo tendenci pamanījis kāds Twitter lietotājs, kurš izpētījis, ka arvien vairāk cilvēku pieļauj šādu misēkli.

    Reklāma

    Medija Autoblog pārstāvji sazinājās ar KIA, taču nekādu atbildi par šo jautājumu nesaņēma. KIA teorētiski varētu būt neapmierināti, ja kāds klients neatrod to, ko bija meklējis. Tomēr meklētāji ir gana spējīgi un atpazīst šo problēmu, tiem cilvēku novirzot KIA virzienā. Tā kā tas ir ļoti jauns logo, tad diezin vai tas tik drīz tiks mainīts.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    6 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
    25.11.2022 12:19

    if you KNow you KNow

    Krotow
    25.11.2022 17:21

    KIA pietiek ar kompānijas nosaukumu lai izdarītu secinājumus :D Lai gan auto viņiem pēdējā laikā nemaz nav slikti.

    Cauraudzis
    25.11.2022 17:39

    Krievvalodīgajai auditorijai varētu likties, ka logo ir krieviskots, tikai pazudis “A”. :)

    Zefīrs
    25.11.2022 20:05

    Man nepatīk!

    bobis
    26.11.2022 16:12

    Pec ta k izkatas pec krievu i burta.

    Biteme
    26.11.2022 18:45

    Pārfrāzējot – jums braukt vai logo? Visa tā ņaudēšana par estētiku parasti ir no cilvēkiem, kas ne pirks, ne brauks. Sēžot auto, logo nav redzams un šis jau arī nav auto, ko pērk lai to apbrīnotu. Šīs klases auto ir jābrauc neradot kreņķus un nesūcot naudu un laiku problēmu novēršanai.

    Reklāma