Korejiešu autoražotājs KIA, tāpat kā ļoti daudzi citi, pirms kāda laika izvēlējās modernizēt sava logo dizainu. Kā izrādās, klientiem tas nav pārāk labi saprotams – lai arī tas ir apritē kopš 2021. gada, joprojām vismaz 30 tūkstoši interneta lietotāju mēnesī to nolasa nepareizi, KIA vietā meklējot “KN Car” vai ko tamlīdzīgu.
Apskatot KIA logo, nezinātājam tiešām varētu rasties nepareizas asociācijas un cilvēks KIA nosaukumu varētu nolasīt kā “KN”. Šo tendenci pamanījis kāds Twitter lietotājs, kurš izpētījis, ka arvien vairāk cilvēku pieļauj šādu misēkli.
Medija Autoblog pārstāvji sazinājās ar KIA, taču nekādu atbildi par šo jautājumu nesaņēma. KIA teorētiski varētu būt neapmierināti, ja kāds klients neatrod to, ko bija meklējis. Tomēr meklētāji ir gana spējīgi un atpazīst šo problēmu, tiem cilvēku novirzot KIA virzienā. Tā kā tas ir ļoti jauns logo, tad diezin vai tas tik drīz tiks mainīts.
if you KNow you KNow
KIA pietiek ar kompānijas nosaukumu lai izdarītu secinājumus :D Lai gan auto viņiem pēdējā laikā nemaz nav slikti.
Krievvalodīgajai auditorijai varētu likties, ka logo ir krieviskots, tikai pazudis “A”. :)
Man nepatīk!
Pec ta k izkatas pec krievu i burta.
Pārfrāzējot – jums braukt vai logo? Visa tā ņaudēšana par estētiku parasti ir no cilvēkiem, kas ne pirks, ne brauks. Sēžot auto, logo nav redzams un šis jau arī nav auto, ko pērk lai to apbrīnotu. Šīs klases auto ir jābrauc neradot kreņķus un nesūcot naudu un laiku problēmu novēršanai.