Web Analytics
More
    Reklāma

    Samsung atver konceptveikalu tirdzniecības centrā “Spice”

    Jaunākie raksti

    23. novembrī tirdzniecības centrā “Spice” durvis vēris Baltijā modernākais un inovatīvākais Samsung pieredzes konceptveikals. Tajā autentiskā mājokļa vidē iespējams iepazīt pilnīgi visu Samsung ierīču ekosistēmu, kā arī plašāk uzzināt par Samsung lietotnes SmartThings priekšrocībām, kas ļauj kontrolēt resursu patēriņu, lai būtiski samazinātu mājsaimniecībā patērēto elektroenerģiju. Jaunajā konceptveikalā ik katram pieejams viss Samsung produktu spektrs – sākot no mobilajām viedierīcēm, aksesuāriem, televizoriem un audio ierīcēm, līdz pat sadzīves tehnikas iekārtām.

    “Aizvadītajā gadā mūsu veikalos Baltijā esam apkalpojuši vairāk kā pusmiljonu klientu un redzam, ka patērētāju interese par mūsu jaunākajām tehnoloģijām tikai pieaug. Jaunais pieredzes konceptveikals ir risinājums mūsu klientu vēlmēm – tas ikvienam ļaus skaidri ieraudzīt, cik nozīmīgas ir tehnoloģijas katrā mūsu dzīves jomā un kā, lietojot tās gudri, varam būtiski ietaupīt resursus, tai skaitā palīdzot arī vides ilgtspējas nodrošināšanai. Veikala apmeklētājiem būs iespēja izmēģināt inovatīvākās tehnoloģijas energoefektīvai mājas apsaimniekošanai, viedierīces produktīvākam un ērtākam darbam, kā arī daudzas citas Samsung ierīces no visām preču kategorijām. Tāpat cilvēkiem, veicot lielākus pirkumus, vēl joprojām ir īpaši svarīgi tos redzēt un sajust klātienē, pārliecināties par to funkcijām un dizainu,” norāda Clemens Kim, Samsung Electronics prezidents Baltijas valstīs.

    Reklāma

    Pēdējo divu gadu laikā būtiski mainījusies māju nozīme un tur tiek pavadīts arvien vairāk laika – arī sadzīves tehnika kļuvusi par nozīmīgāku ikdienas sabiedroto, tāpēc arī konceptveikals veidots kā mājoklis, kas ļaus piemeklēt vislabākos tehnoloģiskos risinājumus katrai dzīves vajadzībai. Jaunajā veikalā būs aplūkojamas Bespoke ierīces, kuru materiālus, apdares un krāsas ikviens patērētājs var izvēlēties atbilstoši savai gaumei un mājokļa interjeram. Samsung šogad paplašināja Bespoke sadzīves tehniku ierīču konceptu, ļaujot patērētājam pielāgot un personalizēt vēl plašāku ierīču klāstu. Iespēja uzreiz izjust lietotāja pieredzi ir ļoti būtiska, izvēloties ierīces, kuras tiek izmantotas ik dienu.

    Veikalā, līdztekus mobilajām un sadzīves tehnikas  iekārtām, varēs plašāk uzzināt arī par Samsung lietotnes SmartThings priekšrocībām, kas ļauj savienot visas ierīces vienā ekosistēmā, attālināti tās vadīt, pārraudzīt darbību, saņemt vērtīgus ieteikumus un kontrolēt resursu patēriņu, kas mūsdienās ir ārkārtīgi svarīgi. Lietotne ļauj būtiski samazināt mājsaimniecībā patērēto elektroenerģijas apjomu un citus resursus, jo mākslīgajā intelektā bāzētās tehnoloģijas analizē lietotāju paradumus un sniedz ieteikumus, kā tērēt resursus ilgtspējīgāk.

    Samsung pieredzes konceptveikals atrodas tirdzniecības centrā Spice, pie C ieejas. Tā platība ir 290 kvadrātmetri un iekārtojums veidots, atdarinot mājokļa vajadzības – ar virtuves zonu, veļas telpas zonu, TV un izklaides zonu un citām.

    Veikals apmeklētājiem ir atvērts tirdzniecības centra darba laikā no plkst. 10:00 līdz 21:00.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    5 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skābene
    24.11.2022 08:53

    Ļoti labi, būs demonstrācijas zāle, kur pavirināt ledusskapi un pēc tam varēs nopirkt visu lētāk internetveikalā! :)

    Rudolfs
    24.11.2022 09:30
    Reply to  Skābene

    Samsung jau tāpat beigās par to naudu saņems. Domāju viņus šāds variants apmierina.

    davix
    24.11.2022 09:50
    Reply to  Skābene

    Par to “lētāk” nevar būt tik drošs visos gadījumos. Skaiti vien klāt piegādes laikus, kas no sākotnējā “maksā šodien, saņem rīt” visdrīzāk pārvērtīsies par 2-3 nedēļu gaidīšanu, tad piegādes izmaksas, kur ļoti liela varbūtība, ka preci atvedīs kāds “kreisais” kurjers ar tik pat drūma paskata busu. Tad ņem vērā ka visa dokumentācija/marķējumi visdrīzāk būs krievu valodā, jo būsi ticis pie Krievijas tirgum paredzētās preces un tad atliek vien paļauties uz augstākajiem spēkiem, ka nekas nesalūzīs, jo pēc tam būs pavisam interesants “ceļojums” mēģinot dabūt rokā “lēto” interneta veikalu, kurā iepriekš smaidīgās sejas pēkšņi būs kļuvušas pavisam drūmas ieraugot pircēju ar garantijas talonu rokās. Labākajā gadījumā varēs cerēt uz nezināma perioda it kā garantijas servisa pārbaudi, kurā visdrīzāk konstatēs pieļaujamo brāķi vai arī nepareizas preces lietošanas izraisītus bojājumus.

    Dainis
    24.11.2022 11:55
    Reply to  davix

    Nav jau obligāti jābūt kaktu kantorim, lai būtu labāka cena nekā klātienes veikalā.

    davix
    24.11.2022 13:57
    Reply to  Dainis

    Nekas nav par velti vai izdevīgāk tāpat vien. Lētāka cena vienmēr būs uz kā rēķina – izvēles iespējas protams paša ziņā. Tas, ka mums interneta veikali paši vien iecēluši sevi par it kā “vadošajiem” tirgus spēlētājos nebūt negarantē, ka viņu darbībā nav visas šīs iepriekš uzskaitītās problēmas. Ar to es domāju, ka nav pat jāmeklē kā īpaši kāds “kaktu kantoris”. Protams katram būs kāda pozitīva pieredze, bet kopumā interneta veikalu piedāvātā kvalitāte Latvijā nebūt nav tik laba, lai varētu apgalvot, ka viss iepirkšanās pieredzes process būtu labāks nekā oficiālā uzņēmuma klātienes/tiešsaistes veikalā.

    To parāda pieejamās informācijas kvalitāte, piegādes ātrums un kvalitāte, pēc pārdošanas servisa pieejamības kvalitāte, kā arī ļoti bieži pat bezmaksas piegāde, pretēji arvien plašāk piekoptajai Latvijas interneta veikalu politikai par noteiktu obligāto minimālās pirkuma summas apjomu ar pārcenotu piegādi pat uz pakomātiem.

    Reklāma