Reklāma

Pininfarina Battista uzstāda rekordu un līdz 100km/h ieskrienās 1,79 sekundēs

Jaunākie raksti

“Twitter” vairs nemēģinās apkarot Covid-19 dezinformāciju

Īlons Masks, kļūstot par "Twitter" vadītāju, cieši apņēmās platformā nodrošināt vārda brīvību. Šajā ziņā jau panākts ievērojams progress, atjaunojot...

Epson pārtrauks ražot lāzerprinterus

Japānā bāzētais Epson paziņojis, ka uzsāks pārtraukts lāzerprinteru ražošanu. Pilnībā no lāzerprinteriem Epson atteiksies līdz 2026. gadam. Ražotājs norāda,...

Bite pāriet no Huawei uz Ericsson tīkla aprīkojumu

Turpinot mobilo sakaru tīkla attīstības stratēģiju un investējot vairāk  nekā 70 miljonus eiro, IKT pakalpojumu sniedzējs “Bite” šogad uzsācis...

“Wolt Drive” tagad nodrošinās ātru piegādi no “jebkura” veikala

"Wolt" piedāvā jaunu pakalpojumu - “Wolt Drive” jeb piegādi mazāk nekā stundas laikā tiešsaistē pasūtītām precēm. “Wolt Drive” būs...

Lancia pārdzims par elektroauto zīmolu

Kādreiz tik ļoti populārais itāļu auto zīmols Lancia atgriezīsies kā elektroauto ražotājs. Tiek pat solīts, ka pirmie Lancia elektroauto...

Pininfarina Battista ir elektroauto, kas spēj attīstīt 1900 zirgspēkus. Protams, ka tas būs ļoti ātrs, bet tagad ir noskaidrots, cik tieši ātrs tas patiesībā ir – auto līdz 100km/h ieskrienās 1,79 sekundēs, kas ir jauns rekords, padarot Battista par auto ar visstraujāko paātrinājumu ielas mašīnām.

Izcils paātrinājums ir laba lieta, bet šis auto arī spēj strauji apstāties – lai pilnībā apstātos no 100km/h, Battista nepieciešami 30,8 metri. Ja ticam ražotāja teiktajam, tad šie rezultāti ir oficiāli apstiprināti un rekordi sērijveida ielas mašīnām. Auto maksimālais ātrums ir 349km/h, kas nav elektroauto rekords, bet tas tik un tā ir ļoti ātri.

“Perfekti optimizēts izsvarojums un zems smaguma centrs ir šī rezultāta atslēga,” skaidro galvenais inženieris Paolo Delača. “Esam apvienojuši mūsu šasiju ar riepām, kas sevi pierādījušas, veicot tūkstošiem kilometru testos. Četri elektromotori sniedz nepieredzētu jaudu un ļauj Battista kļūt par auto ar vislabāko paātrinājumu ielas mašīnām.”

Īsumā par galvenajiem paramatriem – šis auto aprīkots ar četriem elektromotoriem, pa vienam katram ritenim, visiem kopā attīstot 1900 zirgspēkus un 2300Nm. Mašīna aprīkota ar 120kWh baterijām no Rimac, kas izvietotas “T-veida” formā labākam izsvarojumam. Katrs eksemplārs ir salikts ar rokām Itālijā. Plānots, ka kopumā tiks radītas 150 šādas mašīnas, katra no tām maksās 2,2 miljonus eiro.

AvotsMotor1
Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Pēča
23.11.2022 14:45

Lat atbrauc uz Latviju, nespēs pat Rīgai cauri izbraukt… Simt punkt paliks kāda rīgas bedrē un jēga no tādas metāla kastes kur ceļam jābūt, kā biljarda galdam?

Reinis Rozitis
23.11.2022 14:53
Reply to  Pēča

> kā biljarda galdam?

Nezinu kā itāļiem (vai tagad vāciešiem?), bet https://www.youtube.com/watch?v=tqaZSqa6Xc0 .. :)

Visādi citādi kolekcionāriem.

Vecais
27.11.2022 15:08
Reply to  Pēča

Pirms komentē, izlasi rūpīgi rakstu.

Valdis
24.11.2022 19:05

Nu drīzāk tā ir pīle. Formulā-1, kur lieto ar speciālās riepas, rekords ir 1.8 sek līdz 100 km/h. Šeit runā par “rekordi sērijveida ielas mašīnām”. Vismaz Latvijā ir aizliegtas tādas gludās riepas… tām arī dzīves ilgums ir mērāms dažās stundās.. Un runāt par “tūkstošiem km testos” nu nekā nesanāks.
Pārrēķinot paātrinājumu, iegūst 15 m/s2, bremzējot tikai 11.8 m/s2. Nav tādu legālu riepu, kas dotu tādu saķeri braucot pa Brīvības ielu.

Reklāma