Reklāma

Audi ir kārtējais autoražotājs, kas modernizē savu logo

Jaunākie raksti

Pusotra mēneša laikā vientuļo senioru atbalstam “Lidl” taromātos saziedoti jau 1300 eiro

Kopš 15. septembra Latvijas Samariešu apvienība (LSA) sadarbībā ar mazumtirgotāju “Lidl Latvija” uzsāka Latvijā pirmo ziedošanas iespēju taromātos vientuļo...

OX DRIVE Tesla koplietošanas automašīnas tagad pieejamas arī Pierīgā

Latvijā izveidotā TESLA koplietošanas platforma OX DRIVE pēc četru mēnešu darbības būtiski paplašinājusi auto paņemšanas un atstāšanas darbības zonas...

Samsung noteiktām sadzīves tehnikas sastāvdaļām piedāvā 20 gadu garantiju

Ledusskapja, veļas mazgājamās mašīnas vai veļas žāvētāja iegāde prasa nozīmīgus ieguldījumus. Tāpēc ierīcēm jābūt ne tikai energoefektīvām, bet arī...

Kikcstarter platformā pieejama tastatūra, kurai taustiņu vietā būs Lego klucīši

No Lego klucīšiem mūsdienās laikam var uzbūvēt visu, tāpēc nav pārsteigums, ka aktīvisti Kickstarter platformā ir palaiduši projektu mehāniskajai...

Leģendārajam pārtikas veikalam “Santa un Barbara” tagad pieejams interneta veikals

Novembra izskaņa ir nesusi patīkamas ziņas, jo Rīgas centra iedzīvotāju daudz aprunātais un leģendārais pārtikas veikals "Santa un Barbara"...

Vācu autoražotājs Audi kļuvis par nu jau kārtējo autoražotāju, kas pēdējo dažu gadu laikā modernizējis savu logo. Četri riņķi bijuši Audi simbols gadiem ilgi un tādā ziņā nekas nemainās arī tagad, taču mainīta riņķu stilistika un noformējums, atsakoties no hroma un tos krāsojot melni baltus.

“Mūsu jauno melni balto riņķu dizains un stils mūsu korporatīvo identitāti padara nesajaucamu ne ar ko citu,” saka projekta dizaineris Andrē Džordži. “Šaurā, melnā josla riņķa ārpusē rada “premium” kvalitāti, neskatoties uz to, kādā krāsā ir auto.”

Audi jaunā logo dizaineris norāda, ka vēlviens iemesls mainīt logo un to veidot tieši šādi bija saistīts ar digitālo pasauli, proti, auto šobrīd dominē ekrāni, bet šāda stila logo ekrānā izskatās daudz labāk nekā vecais Audi logo. Arī citi ražotāji kā BMW, Volkswagen, General Motors un vēl vairāki izvēlējušies padarīt savus logo vienkāršākus un “plakanākus”.

Reklāma

10 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
10 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Kaspars
16.11.2022 11:55

Kļūda virsrakstā

Kursors.lv
16.11.2022 11:56
Reply to  Kaspars

Paldies, salabots!

Pēteris
16.11.2022 13:07

Ja logo nevar uzlādēt ar USB-c, tad tas nav moderns.

Poliglots
16.11.2022 13:36
Reply to  Pēteris

Bezvadu lādēšana

Zoom-Zoom
16.11.2022 14:31
Reply to  Pēteris

No The Big Bang Theory: Everything is better with bluetooth. 😂

Biteme
16.11.2022 13:19

“Mūsu jauno melni balto riņķu dizains un stils mūsu korporatīvo identitāti padara nesajaucamu ne ar ko citu,” saka projekta dizaineris Andrē Džordži. “Mēs vairs nevarējām atrast trūkumus, ko varētu labot un uzlabojumus, ko varētu veikt. Atlika pēdējais, ko varējām iesākt – uzlabot logo. Un mēs to paveicām. Urā, biedri!”

Gundars
16.11.2022 13:19

Ko tik tie dizaineri nepiedzejos, lai kaut kā noargumentētu savu kārtējo veidojumu! Sorry, bet izskatās pēc drafta. Plastmasas krellīte bižutērijas veikalā. Auto tomēr ir tehnoloģiska lieta un tam piestāv metāls. Oki, varbūt ne hroms, bet tomēr metāls, piemēram slīpēts tērauds. Brīdi atpakaļ visiem iegalvoja, ka plastmasa nerullē un īstais premium ir metāls. Visi telefonu flagmaņi cits par citu ņēmās, kurš metāliskāks.
Neizskatās labi ekrānā? Kas tas par murgojumu? Ar ko tieši vecais logo ekrānā izskatāijās slikts?

Biteme
16.11.2022 13:50
Reply to  Gundars

Nu, kāds vēl tērauds? Nerūsējoša tērauda logo būs smags, dārgs un neviens to neatšķirs no pulēta alumīnija vai spīzdīgi pārklātas plastmasas, ja par to uzstājīgi nekladzinās no katra gludekļa. Tērauds telefonā korpusā ir acīmredzama detaļa (ne vajadzīga), par kuru vintāžas materiālu cienītāji ir gatavi pārmaksāt XX reizes, salīdzinot ar pašizmaksu. Auto logo ir viens mazs knibulis un taisīt no tā mākslu var tikai nu ļoooti dārgā segmentā, kur seri un prinči par to arī noloka veselu bagātību. Un vispār jau arī XXIgs pareizāk ir veikt tehnoloģiskus uzlabojumus – lai ar rokām pulēti logo paliek pagātnē vai vismaz vēl aplam dārgāku… Read more »

KKTK
16.11.2022 14:37

Vislabāk rAudi “premium” kvalitāti rāda vienas izjukušas bukses remonta izmaksu pozīcija. LOL

Krotow
16.11.2022 17:59
Reply to  KKTK

Audi ir premium cenu līmenis. Pārējais vairs nav svarīgi. Klienti tāpat samaksās.

Reklāma