Vācu autoražotājs Audi kļuvis par nu jau kārtējo autoražotāju, kas pēdējo dažu gadu laikā modernizējis savu logo. Četri riņķi bijuši Audi simbols gadiem ilgi un tādā ziņā nekas nemainās arī tagad, taču mainīta riņķu stilistika un noformējums, atsakoties no hroma un tos krāsojot melni baltus.
“Mūsu jauno melni balto riņķu dizains un stils mūsu korporatīvo identitāti padara nesajaucamu ne ar ko citu,” saka projekta dizaineris Andrē Džordži. “Šaurā, melnā josla riņķa ārpusē rada “premium” kvalitāti, neskatoties uz to, kādā krāsā ir auto.”
Audi jaunā logo dizaineris norāda, ka vēlviens iemesls mainīt logo un to veidot tieši šādi bija saistīts ar digitālo pasauli, proti, auto šobrīd dominē ekrāni, bet šāda stila logo ekrānā izskatās daudz labāk nekā vecais Audi logo. Arī citi ražotāji kā BMW, Volkswagen, General Motors un vēl vairāki izvēlējušies padarīt savus logo vienkāršākus un “plakanākus”.
Kļūda virsrakstā
Paldies, salabots!
Ja logo nevar uzlādēt ar USB-c, tad tas nav moderns.
Bezvadu lādēšana
No The Big Bang Theory: Everything is better with bluetooth. 😂
“Mūsu jauno melni balto riņķu dizains un stils mūsu korporatīvo identitāti padara nesajaucamu ne ar ko citu,” saka projekta dizaineris Andrē Džordži. “Mēs vairs nevarējām atrast trūkumus, ko varētu labot un uzlabojumus, ko varētu veikt. Atlika pēdējais, ko varējām iesākt – uzlabot logo. Un mēs to paveicām. Urā, biedri!”
Ko tik tie dizaineri nepiedzejos, lai kaut kā noargumentētu savu kārtējo veidojumu! Sorry, bet izskatās pēc drafta. Plastmasas krellīte bižutērijas veikalā. Auto tomēr ir tehnoloģiska lieta un tam piestāv metāls. Oki, varbūt ne hroms, bet tomēr metāls, piemēram slīpēts tērauds. Brīdi atpakaļ visiem iegalvoja, ka plastmasa nerullē un īstais premium ir metāls. Visi telefonu flagmaņi cits par citu ņēmās, kurš metāliskāks.
Neizskatās labi ekrānā? Kas tas par murgojumu? Ar ko tieši vecais logo ekrānā izskatāijās slikts?
Nu, kāds vēl tērauds? Nerūsējoša tērauda logo būs smags, dārgs un neviens to neatšķirs no pulēta alumīnija vai spīzdīgi pārklātas plastmasas, ja par to uzstājīgi nekladzinās no katra gludekļa. Tērauds telefonā korpusā ir acīmredzama detaļa (ne vajadzīga), par kuru vintāžas materiālu cienītāji ir gatavi pārmaksāt XX reizes, salīdzinot ar pašizmaksu. Auto logo ir viens mazs knibulis un taisīt no tā mākslu var tikai nu ļoooti dārgā segmentā, kur seri un prinči par to arī noloka veselu bagātību.
Un vispār jau arī XXIgs pareizāk ir veikt tehnoloģiskus uzlabojumus – lai ar rokām pulēti logo paliek pagātnē vai vismaz vēl aplam dārgāku braucamo (kas īsti vairs nav ikdienas auto) īpašnieku ego kurbulēšanai.
Vislabāk rAudi “premium” kvalitāti rāda vienas izjukušas bukses remonta izmaksu pozīcija. LOL
Audi ir premium cenu līmenis. Pārējais vairs nav svarīgi. Klienti tāpat samaksās.