YouTube paziņojusi par 80 miljoniem maksājošu klientu, kas tiek pie YouTube Premium un YouTube Music labumiem. Pārsvarā gan šie labumi ir reklāmu nerādīšana pirms video skatīšanās.
Te gan jānorāda, ka YouTube Music ir viens no lielākajiem abonentu skaita pieauguma iemesliem. Šī gada laikā maksājošo YouTube lietotāju skaits audzis par 30 miljoniem, bet ir jāņem vērā, ka YouTube arī sākusi agresīvāk rādīt reklāmas, kas daudzus kaitina.
Tiek arī ziņots, ka YouTube Music klausāmi nu jau 100 miljoni dziesmu, kas arī ir visai pamatīgs panākums. Spotify sasniedzis šobrīd 82 miljonus dziesmu, bet ir jāņem vērā, ka YouTube Music dziesmas mēdz atkārtoties, tās ir arī koncertu versijās, kā arī YouTube Music izpaliek vairāki mākslinieki, kas pieejami Spotify un citos mūzikas straumēšanas servisos.
Es arī legalizējos no Vanced un arī esmu Premium lietotājs.
Es redzēju dzeltenās preses virsrakstu, ka gribot celt cenu no 17 vai cik tur uz 22?
Tā jau ir ģimenes plāna cena. Individuālais plāns ir lētāks nedaudz, bet jā, neapejot sistēmu cena ir diezgan sālīta.
Vērtība noteikti ir tad, ja lieto gan video bez reklāmām un klausies mūziku. Tikai dēļ reklāmām vien es teiktu, ka cena ir diezgan liela, lai abonētu. Bet kā jau parasti, padsmit eiro vienam ir kapeikas un citam ir par daudz