Web Analytics
More
    Reklāma

    Krievijas tirgū varētu parādīties Ugandā ražots elektroauto, valstī grib ienākt arī Irānas autoražotājs

    Jaunākie raksti

    Automašīnu tirgus Krievijā ir smagi iedragāts pēc krievu sāktā kara Ukrainā – okupantu valsti atstājuši faktiski visi ārzemju autoražotāji, bet vietējā autobūve, kā izrādās, bez rietumu detaļām nespēj funkcionēt. Labi, funkcionēt spēj, bet ražotās mašīnas vairāk atbilst 90.-to gadu sākuma standartiem nevis 2022. gadam. Vieta tukša nepaliek – tur ieplūst ķīniešu ražotāju mašīnas, palīgā gatava steigties arī Āfrikas valsts Uganda un šīs valsts uzņēmums Kiira Motors, kas gatavs piegādāt elektroauto Krievijas tirgum.

    Šādu informāciju sniedzis Ugandas konsuls Krievijā Mozess Kizige, skaidrojot, ka Kiira Motors gatavs piegādāt mašīnas Krievijai. “Esam atvērti sadarbībai ar Krievijas autoražotājiem. Piemēram, nesen noslēdzām līgumu ar Kamaz par kravas auto rūpnīcas būvēšanu Ugandā, kur ražos kravas mašīnas Āfrikas tirgum,” Ugandas konsula teikto citē Krievijas valsts ziņu aģentūra RIA Novosti.

    Sadarbība varētu paplašināties arī pretējā virzienā, Ugandas valstij piederošajam Kiira Motors savu vieglo pasažieru elektroauto sūtot uz Krieviju. Stāsts ir par divvietīgu kompaktklases hečbeku, kas pēc visiem saviem parametriem ir īstens pilsētas auto – elektromotors attīsta 26 zirgspēku jaudu, bet ar vienu uzlādi pietiek 80 kilometru veikšanai. Auto maksimālais ātrums ir 100km/h. Uz Maskavas apvedceļa varētu būt pagrūti… Šis produkts arī nav gluži pirmā svaiguma – tas prezentēts vēl 2011. gadā, kad elektroauto visā pasaulē vēl bija bērnu autiņos, ja salīdzinām ar šodien pieejamajām mašīnām. Šobrīd netiek ziņots, kad šī mašīna varētu parādīties Krievijā vai cik tā maksās.

    Uganda nav vienīgā valsts, kas vēlas izmantot situāciju un piedāvāt savas mašīnas pagalam noplicinātajā Krievijas tirgū – uz to tēmē arī Irānas autoražotājs “Iran Khodro”, kas vēlas savas mašīnas piedāvāt Krievijā. Irāna nostājusies okupantu pusē, viņiem sūtot dronus un citu militāro tehniku karā pret Ukrainu. Nav noslēpums, ka Krievijā ir zināma cilvēku daļa, kuriem ļoti patīk izrādīties un braukt ar lepnām ārzemju ražotāju mašīnām. Ārzemju ražotāju mašīnas tiek apzīmētas ar vārdu “иномарка”. Vācu un citu valstu inomarkas, acīmredzot, tuvākajā laikā nomainīs Ķīnas, Ugandas un Irānas mašīnas.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    8 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    wils
    20.10.2022 11:19

    Tur pietiek paskatīties, kā viņi taisīja luksusauto Kiira EVS – https://youtu.be/zUriOWw_WdI

    Skābene
    20.10.2022 12:18

    Nu gan būs laime pilnīgā, kad aizvietos pūstošo rietumu auto industriju ar plaukstošās āfrikas un āzijas ražojumiem. Ar nepacietību gaidu, kad Maskavas taksometru parkā sāks strādāt Tuk-Tuki. :)

    Tomy
    20.10.2022 14:44

    Skaistulis 😁

    20.10.2022 16:15

    Pēc 50 gadiem pa Maskavu joprojām lepni braukās 2020 gada Merši un Bembji , tikai iekšas viņiem būs salasītas no Ugandiešu auto detaļām. Kā Kubā šobrīd zem lepna Kadiljaka var slēpties žigulis.

    Gundars
    20.10.2022 19:09

    Ģeržava!

    Kkā tā
    20.10.2022 23:26

    Masks tomēr konkursā zaudēja

    Gints Rotčenkovs
    21.10.2022 20:11

    Elektroauto nogalināšot vai pamatīgi nonivelēšot līdz šim prestižos auto zīmolus

    Basics
    21.10.2022 21:38

    Krievijas automobistu lietots apzīmējums “šahidka” iegūst papildus nozīmi.

    Reklāma