Web Analytics
More
    Reklāma

    NIO 2030. gadā vēlas būt starp pieciem lielākajiem autoražotājiem pasaulē

    Jaunākie raksti

    Ķīniešu elektroauto ražotāja NIO vadītājs Viljams Li nācis klajā ar diezgan ambiciozu mērķi – NIO 2030. gadā jābūt starp pieciem pasaulē lielākajiem autoražotājiem. Šādi viņš izteicies intervijā vācu izdevumam Heise Autos. Lai to spētu sasniegt, NIO plāno fokusēties krosoveru ražošanai, jo tie šobrīd ir ļoti pieprasīti. Tāpat ražotājs plāno arī izmēros mazākas mašīnas, kas būs lētākas.

    NIO novērojuši, ka pastāv gana liels un stabils pieprasījums tieši pēc mazākām mašīnām, tāpēc plāni paredz izveidot speciāli šim mērķim domātu apakšzīmolu, kas piedāvās lētākas mašīnas visā pasaulē. Viņš norāda, ka savstarpējā mijiedarbība starp NIO kā mātesuzņēmumu un jauno apakšzīmolu būs līdzīga, kā tā ir starp Volkswagen un Audi vai Toyota un Lexus.

    Lētāki NIO elektroauto pie klientiem sāks ierasties pēc diviem gadiem, kas ievērojami ļaus palielināt pārdoto mašīnu skaitu un tuvināt uzņēmumu savam lielajam mērķim. Būt starp pieciem lielākajiem autoražotājiem pasaulē ir tiešām ambiciozs mērķis, īpaši uzņēmumam, kas tikai pirms dažiem gadiem sāka piegādāt pirmās mašīnas un joprojām nav peļņu nesošs. NIO vadītājs uzsver, ka uzņēmums kļūs pelnošs ātrāk nekā Tesla – kā zināms, Tesla ilgstoši strādāja ar zaudējumiem, taču tagad Tesla ir pelnošs uzņēmums.

    “Kā jaunuzņēmumam, paiet zināms laiks, lai sāktu pelnīt. Esam investējuši ievērojamus līdzekļus dažādos attīstības projektos un infrastruktūrā, kas nozīmē, ka investējam nākotnē. Mums ir labi koordinēts plāns, kas pa soļiem paredz, kā uzņēmums kļūs pelnošs. Tesla vajadzēja 16 gadus, lai uzņēmums nestu peļņu, NIO tas notiks ātrāk,” pārliecināts ir Li.

    Ķīnas autoražotāja vadītājs uzsver, ka NIO daudz var mācīties no Tesla – gan labās lietas, gan arī izvērtēt viņu pieļautās kļūdas. Li norāda, ka Tesla ir viens no uzņēmumiem, kas autobūvi virzījis elektrifikācijas virzienā, tomēr viņš domā, ka uz Tesla šobrīd tiek izdarīts spiediens attīstīt gan pašas mašīnas, gan arī citus saistītos pakalpojumus. Ja Tesla to nespēs darīt gana ātri vai kvalitatīvi, autoražotājs zaudēs konkurencē un kļūs neaktuāls. Li konkurenci autobūvē salīdzina ar maratonu, skaidrojot, ka panākumi netiek gūti pirmajos, bet gan pēdējos kilometros. “Mēs atrodamies sava ceļa sākumā un paies 10 gadi, lidz varēsim pilnvērtīgi saprast vai tiešām esam bijuši veiksmīgi,” saka NIO valdes priekšsēdētājs.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma