More
    Reklāma

    Jaunā BMW M2 kupeja ierodas ar 453 zirgspēkiem un manuālo pārnesumkārbu

    Jaunākie raksti

    Vācu autoražotājs BMW iepazīstinājis ar savas M divīzijas jaunāko veikumu – tā ir M2 kupeja. Jaunās paaudzes modeļa dizains apzināti veidots atšķirīgi no pārējiem 2. sērijas modeļiem, savukārt slavenā M zīme skaidri un gaiši liek noprast, ka te darīšana ar kaut ko vairāk kā parastu 2. sērijas kupeju.

    Auto aprīkots ar 3.0 litru sešcilindru S58 motoru ar divām turbīnām, kas visu savu jaudu nosūta aizmugurējai asij. Auto attīsta 453 zirgspēku jaudu un 550Nm griezes momentu. Standartkomplektācijā BMW piedāvā veco labo 6-pakāpju manuālo pārnesumkārbu, taču, ja ir tāda vēlēšanās, iespējams pasūtīt auto ar 8-pakāpju M-Steptronic automātisko pārnesumkārbu.

    Ar manuālo pārnesumkārbu aprīkotais auto līdz 100km/h ieskriesies 4,1 sekundē, bet automātam vajadzēs 3,9 sekundes. Lai arī šķietami nebūtiska atšķirība, tomēr sasniedzot šādu ātrumu, katra sekundes desmitdaļa kļūst arvien svarīgāka. BMW mašīnas maksimālo ātrumu elektroniski ierobežojuši līdz 250km/h, bet to iespējams palielināt līdz 284km/h, piepērkot “M Driver’s” pakotni. Par jūsu naudu visas kaprīzes!

    Salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli, jaunais M2 kļuvis ievērojami lielāks – auto ir par 10,4 centimetriem garāks, arī garenbāze palielināta par 5 centimetriem, kas šāda izmēra mašīnām ir gana daudz.

    Ja paskatāmies uz auto dizainu, tad varam priecāties, ka vismaz šajā modelī BMW nav izvēlējies veidot absurdi lielas radiatora nāsis. Tās, protams, ir lielas, taču izskatās labāk nekā citi nesen prezentētie ražotāja modeļi. Mašīnas priekšdaļas dizains veidots ar vairākām dzesēšanas atverēm, lai nodrošinātu adekvātu dzesēšanu dzinējam un bremzēm.

    Standartkomplektācijā auto varēs nopirkt ar 19 vai 20 collu diskiem, tāpat komplektācijā iekļauts M diferenciālis un adaptīvā M balstiekārta. Kā iepriekš esam pārbaudījuši jaudīgāku aktuālo BMW testos, šīs divas lietas strādā patiesi efektīvi un ir tā vērtas.

    Mašīnas salonā būtiskākās izmaiņas ir pilnīgi jauni M Sport sēdekļi, bet pirmoreiz šī modeļa vēsturē kā papildopcija būs pieejami arī M Carbon sēdekļi, kurus varēs iegūt kopā ar “Carbon” pakotni. Tā iekļauj arī oglekļa šķiedras jumtu, kas samazina mašīnas svaru un pazemina smaguma centru. Auto svars ar oglekļa šķiedras jumtu samazinās par 11 kilogramiem.

    Salonā atrodama arī BMW jaunākās paaudzes multimediju sistēma “iDrive 8”, kā arī divi jaunie displeji – viens 12,3 collas liels, otrs 14,9 collas liels. Mašīnai būs vairākas speciāli M modelim veidotas pogas, kā arī maināmi iestatījumi auto ekrānos. “M Setup” izvēlne lietotājam ļaus pielāgot mašīnas šasijas, vadāmības, bremzēšanas un saķeres kontroles rīcību pēc savām vēlmēm.

    Jaunais M2 pie klientiem sāks ierasties jau nākamā gada sākumā.

    AvotsMotor1
    Reklāma

    3 komentāri

    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    vecākie
    jaunākie novērtētākie
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Diginauts
    13.10.2022 12:00

    Ko lai saka par moderno autobūvi… Likās jau ka būs sliktāk :D

    Behinskis
    13.10.2022 12:29
    Reply to  Diginauts

    Pareizāk sakot “varēja būt sliktāk”, no otras puses gorši, ka bmw vel pat piedāvā opciju ar manuālo kārbu.

    Gastons
    13.10.2022 16:02

    Tas milzīgais dubultplatekrāna televizors tur kaut kā neiederas.

    Reklāma