Web Analytics
More
    Reklāma

    Hyundai izziņo vērienīgus uzlabojumus elektroauto platformām un programmatūrai

    Jaunākie raksti

    Hyundai grupas vadība izziņojusi būtiskus jaunumus kontekstā ar uzlabojumiem jaunās elektroauto platformās, kā arī jauninājumiem auto programmatūrā, ko lietotāji varēs likt lietā jau 2025. gadā. Hyundai oficiālo paziņojumu veica tiešsaistes forumā “Unlock the Software Age”.

    Uzreiz sāksim ar divām jaunām platformām, kas tiks ieviestas ražošanā no 2025. gada – tās sauksies “eM” un “eS”. Tās izstrādātas tā, lai uz šīm platformām varētu būvēt visdažādāko izmēru mašīnas – sākot no maziem hečbekiem, beidzot ar lieliem krosoveriem un jaudīgiem sporta auto, kādi Hyundai ir padomā.

    “eM” platforma pēc būtības ir ievērojami uzlabota esošās E-GMP platformas versija, bet nākotnē tā tiks izmantota visu ielas mašīnu ražošanai. Ražotājs norāda, ka ar vienu uzlādi mašīnas varēs aizbraukt par 50 procentiem tālāk nekā šobrīd. Platforma izstrādāta, domājot par Level 3 autonomās braukšanas tehnoloģijām, bet to iespējams pielāgot arī attīstītākām tehnoloģijām, kad autobūve arvien vairāk pietuvosies braukšanai bez cilvēka iesaistes.

    “eS” platforma tiek izstrādāta kā tā saucāmā “skeitborda” elektroauto platforma un tā radīta speciāli būvētām mašīnām. Tas nozīmē, ka uz šīs platformas netiks būvētas mašīnas plašākai sabiedrībai, bet gan dažādi komerctransportlīdzekļi, kas domāti konkrēta uzņēmuma vajadzībām.

    Platformas izstrādātas tā, lai tajās varētu lietot modulāras, standartizētas detaļas, proti, elektromotorus un baterijas, kas ražotājam ļaus nodrošināt efektīvāku, lētāku ražošanu un vienlaikus ļaus paplašināt savu modeļu piedāvājumu.

    Korejiešu autokoncerns, kura sastāvā ir Hyundai, Kia un Genesis, izziņoja plānus savas mašīnas radīt kā “programmatūrā balstītus auto” (Software Defined Vehicles), kas atbalsta attālinātos atjauninājumus. Tas attiecas arī uz mašīnām ar iekšdedzes dzinēju. Šo plānu paredzēts realizēt līdz 2025. gadam, bet Hyundai apgalvo, ka tas klientiem ļaus brīvāk uzlabot mašīnas sniegumu, kā arī papildināt tās funkcionalitāti jebkurā vietā un laikā.

    Ražotājs sola nodrošināt programmatūras sistēmu, kas nepārtraukti attīstās mašīnas mūža laikā un klientam ir iespējas atsvaidzināt sava auto programmatūru, tādējādi saņemot jaunākos uzlabojumus dažādām sistēmām vai arī kādu jaunu papildfunkciju.

    Viss liecina, ka Hyundai, tāpat kā vairāki citi autoražotāji, plāno virzīties abonēšanas pakalpojumu virzienā, proti, ja vēlies lietot kādu auto funkciju, piemēram, apsildāmos sēdekļus, par to jāpiemaksā. Autoražotājs līdz 2030. gadam investēs 12,6 miljardus dolāru, lai attīstītu un uzlabotu programmatūru. Hyundai prezentācijā pastāstīja daudz un dažādas nianses, tāpēc vērts noskatīties pilno video.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Krotow
    13.10.2022 12:38

    Paralēli attīstīsies meistari, kas par nelielu taisnīgu samaksu ieslēgs sēdekļu apsildi.

    Biteme
    13.10.2022 12:51
    Reply to  Krotow

    Ai, nu cik var par tiem sēdekļiem….statistikas krāsies, beigās vai nu pacels auto cenu un pievērs acis uz meistaru iejaukšanos, vai pieskaitīs abonēšanu vēršoties ofic. servisā vai radikālāk – liekot piesaistīt bankas kontu auto, lai tas vispār darbotos. Sēdekļi ir tikai mēģinājumi saprast, kā ir jādarbojas abonēšanas modelim.

    Tītars
    13.10.2022 14:06

    Iespējams palaidu garām, bet kur ir minēta abonēšana?
    Šobrīd Hyundai abonēšana ir BlueLink servisiem, kas nodrošina dažādus attālinātus servisus automašīnai, bet BMW stila abonēšana nav minēta.

    Reklāma