Reklāma

BMW: Pieprasījums pēc elektroauto ir milzīgs

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

Vācu autoražotāja BMW finanšu direktors Nikolass Peters video konferences laikā izteicies, ka pieprasījums pēc BMW elektriskajiem modeļiem ir milzīgs – viņš prognozē, ka nākamgad autoražotājs pārdos 400 tūkstošus elektroauto vienību.

BMW finanšu pārvaldnieks norāda, ka šis gads bijis visnotaļ sarežģīts un tas ietekmējis autoražotāja peļņu, taču viņš prognozē, ka tuvākajā nākotnē lietas ies uz labo pusi. Ietekmi uz BMW atstāja problēmas Ķīnā – tur Covid-19 dēļ gada pirmajā pusē tika ieviesti lokdauni, kas nelabvēlīgi ietekmēja arī autoražotāju piegādātājus, kas bija spiesti apturēt darbu. Tāpat samazinājās pieprasījums pēc jaunām automašīnām, pircējiem Eiropā saskaroties ar lielu inflāciju un enerģijas cenu kāpumu.

Bavāriešu autoražotāja pārstāvis norāda, ka iespējamais dabasgāzes deficīts neatstās būtisku ietekmi uz BMW darbu – ražotājs par 15% samazinājis gāzes izmantošanu Vācijā un Austrijā, turpinot realizēt projektus turpmākam gāzes patēriņa samazinājumam.

BMW prognozē, ka, neskatoties uz grūtībām, šogad izdosies pārdot aptuveni 240 tūkstošus elektroauto, kas ievērojami pārspēj pagājušā gada rādītājus – pērn pārdoti 104 tūkstoši elektrisko auto. Sasniedzot šogad prognozēto pārdošanas apjomu, elektroauto sastādīs apmēram 10% no kopējā BMW pārdoto auto skaita. Autoražotājs uzskata, ka pieprasījums pēc elektroauto saglabāsies pašreizējā līmenī un, iespējams, pat augs, savukārt problēmas piegādes ķēdēs pamazām atrisināsies. Kopā ar jaunu elektrisko modeļu laišanu tirgū, BMW jau nākamgad cer pārdot 400 tūkstošus elektroauto. Kā zināms, 2025. gadā ieradīsies jaunās paaudzes Neue Klasse elektroauto, savukārt 2030. gadā BMW plāno, ka puse no pārdotajām mašīnām būs elektriskas.

Reklāma

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
3 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Tītars
30.09.2022 11:14

BMW ir arī pieprasījums pēc dizaina, ko nebūtu kauns draugiem atrādīt.

Krotow
30.09.2022 13:39

Ir pieprasījums arī pēc labāka auto dizaina bez bebra zobiem.

Dizains
30.09.2022 16:46

Vēl dizains būtu jāuzlabo, tā jau būtu nopircis

Reklāma