Vācu autoražotāja BMW finanšu direktors Nikolass Peters video konferences laikā izteicies, ka pieprasījums pēc BMW elektriskajiem modeļiem ir milzīgs – viņš prognozē, ka nākamgad autoražotājs pārdos 400 tūkstošus elektroauto vienību.
BMW finanšu pārvaldnieks norāda, ka šis gads bijis visnotaļ sarežģīts un tas ietekmējis autoražotāja peļņu, taču viņš prognozē, ka tuvākajā nākotnē lietas ies uz labo pusi. Ietekmi uz BMW atstāja problēmas Ķīnā – tur Covid-19 dēļ gada pirmajā pusē tika ieviesti lokdauni, kas nelabvēlīgi ietekmēja arī autoražotāju piegādātājus, kas bija spiesti apturēt darbu. Tāpat samazinājās pieprasījums pēc jaunām automašīnām, pircējiem Eiropā saskaroties ar lielu inflāciju un enerģijas cenu kāpumu.
Bavāriešu autoražotāja pārstāvis norāda, ka iespējamais dabasgāzes deficīts neatstās būtisku ietekmi uz BMW darbu – ražotājs par 15% samazinājis gāzes izmantošanu Vācijā un Austrijā, turpinot realizēt projektus turpmākam gāzes patēriņa samazinājumam.
BMW prognozē, ka, neskatoties uz grūtībām, šogad izdosies pārdot aptuveni 240 tūkstošus elektroauto, kas ievērojami pārspēj pagājušā gada rādītājus – pērn pārdoti 104 tūkstoši elektrisko auto. Sasniedzot šogad prognozēto pārdošanas apjomu, elektroauto sastādīs apmēram 10% no kopējā BMW pārdoto auto skaita. Autoražotājs uzskata, ka pieprasījums pēc elektroauto saglabāsies pašreizējā līmenī un, iespējams, pat augs, savukārt problēmas piegādes ķēdēs pamazām atrisināsies. Kopā ar jaunu elektrisko modeļu laišanu tirgū, BMW jau nākamgad cer pārdot 400 tūkstošus elektroauto. Kā zināms, 2025. gadā ieradīsies jaunās paaudzes Neue Klasse elektroauto, savukārt 2030. gadā BMW plāno, ka puse no pārdotajām mašīnām būs elektriskas.
BMW ir arī pieprasījums pēc dizaina, ko nebūtu kauns draugiem atrādīt.
Ir pieprasījums arī pēc labāka auto dizaina bez bebra zobiem.
Vēl dizains būtu jāuzlabo, tā jau būtu nopircis