Web Analytics
More
    Reklāma

    Citroen pievienojas virknei citu autoražotāju, modernizējot savu logo

    Jaunākie raksti

    Francūžu autoražotājs pievienojies vēl virknei Eiropas autoražotāju, atsvaidzinot savu logo. Pēdējo gadu laikā tādu pašu soli spēruši BMW, Volkswagen, Renault, Dacia, Peugeot un arī citi. Iepriekšējoreiz Citroen savu logo izmainīja 2016. gadā, šim kļūstot par kopumā desmito logo autoražotāja vairāk nekā 100 gadus ilgajā vēsturē.

    Jaunais Citroen logo ir mūsdienīgs skatījums uz oriģinālo Citroen logo, ko ļoti tālajā 1919. gadā ieviesa uzņēmuma dibinātājs Andrē Sitroens. Pirmoreiz uz kādas mašīnas mēs šo logo ieraudzīsim jau drīz, jo Citroen sola to nodemonstrēt uz kāda “nozīmīga ģimenes auto”.

    Reklāma

    Citroen šobrīd aktuālie modeļi jauno logo sāks saņemt no nākamā gada vidus. Francūžu autoražotāja pārstāvji skaidro, ka notiek darbs pie jaunas dizaina valodas, lai izceltu tieši logo. Citroen vēlas, lai cilvēki uzreiz pamanītu, ka pa ceļu brauc tieši Citroen automašīna un to nesajauktu ne ar ko citu. Jaunais logo radīts dažādās variācijās un krāsās. Šie atšķirīgie logo paredzēti atšķirīgam pielietojumam.

    Savā jaunajā logo Citroen atsakās no hromētiem akcentiem, logotipu padarot šķietami vienkāršāku, savukārt uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Vensāns Kobē to sauc “elegantu progresa simbolu”. Jauno logo jau drīz redzēsim ne tikai uz mašīnām, bet arī pie dīleriem un citās zīmola aktivitātēs.

    AvotsMotor1
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Krisha112
    28.09.2022 14:01

    Kāda vaina bija vecajam dizainam? Šis nav arī slikts, vienkārši jāpierod būs, bet nu, neuzskatu, ka kaut kas bija jāmaina ;)

    Oskars
    28.09.2022 20:14

    Sis logo izskatas drausmigi. Tada ka ola. Nu tad labak vareja uzzimet citronu, kas izskatitos labak.

    Reklāma