Web Analytics
More
    Reklāma

    “Bite” ievieš VoLTE tehnoloģiju populārāko ražotāju ierīcēs

    Jaunākie raksti

    Nodrošinot jaunākās paaudzes balss sakaru iespējas, IKT pakalpojumu sniedzēja “Bite” tīklā ieviesta VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnoloģija, kas piedāvā augstāku balss un video zvanu kvalitāti, kā arī būtiski ātrāku zvana savienojuma laiku. Šobrīd “Bite” nodrošina VoLTE tehnoloģiju populārāko ražotāju ierīcēs, piemēram, “Samsung”, “Apple” un “Nokia” ražotāju ierīcēs, kas darbojas “Bite” tīklā.

    “Šis ir nozīmīgs investīciju laiks “Bite” tīkla attīstībā, kas ir nemainīga mūsu prioritāte. Turpinām attīstīt tīklu un tā tehnoloģijas, ieviešot modernāko zvanu veikšanas tehnoloģiju VoLTE, kas nodrošina ievērojami augstākas kvalitātes balss sakarus, līdz pat 3 reizēm ātrāku zvana savienojuma laiku un iespēju lietot internetu zvana laikā. Par VoLTE izmantošanu nebūs jāmaksā papildus, un tā ir pieejama “Bite” tīklā visā Latvijā, nodrošinot klientiem labāko zvanu pieredzi,” saka Una Ahuna – Ozola, “Bite” Korporatīvo un sabiedrisko attiecību vadītāja.

    Viņa papildina, ka katra ražotāja ierīcēm ir atšķirīgs veids, kā iespējot un izslēgt VoLTE zvanus. Tehnoloģija tiek ieslēgta ar telefona atjauninājumu, taču lietotājs to var ieslēgt un izslēgt arī manuāli. Par iespējošanas un izslēgšanas opcijām visērtāk informāciju meklēt www.bite.lv mājaslapā sadaļā “VoLTE”, norādot savu ierīces modeli un sekojot līdzi norādēm.

    VoLTE zvani netērē tarifu plānā iekļauto mobilo datu apjomu. Ja zvans sākas 4G tīklā un zvana laikā notiek pārslēgšanās uz, piemēram, 3G tīklu, zvans turpinās, bet tiek zaudēta VoLTE HD balss kvalitāte. Nākamreiz uzsākot zvanu, VoLTE 4G tīklā turpinās darboties.

    Tāpat “Bite” šogad ir uzsāksi vērienīgus mobilā tīkla attīstības un modernizācijas darbus, kā arī strādā pie  5G tehnoloģijas ieviešanas visā Latvijas teritorijā. Tuvāko gadu laikā pakalpojumu kvalitātes uzlabošanas procesā tiks ieguldīti vairāk nekā 50 miljoni eiro, kas ir lielākā uzņēmuma investīcija tīkla attīstībā kopš 4G tehnoloģijas ieviešanas valstī.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    40 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Normunds
    19.09.2022 11:40

    Bite malači, tā turpināt!

    Kursors.lv
    19.09.2022 11:51
    Reply to  Normunds

    Jā, labāk vēlāk nekā nekad.

    Čiekurs
    19.09.2022 11:56

    Cik atceros, tad LMT arī ir. Kā ir ar Tele2, ir jaunumi?

    Kursors.lv
    19.09.2022 11:57
    Reply to  Čiekurs
    Ģederts
    19.09.2022 14:02
    Reply to  Čiekurs

    Nu jāatceras arī ka LMT ir valsts kompānija, bet TELE2 un Bite ir privātas kompānijas.
    Ja par privātu kompāniju attīstību maksā klienti caur saviem rēķiniem, tad par valsts kompānijas attīstību maksā visi nodokļu maksātāji.

    Pičs
    20.09.2022 10:04
    Reply to  Ģederts

    Ļoti nepareizs viedoklis.
    Varbūt vari norādīt konkrētas summas ko visi nodokļu maksātāji maksā LMT?
    Tas, ka valsti tieši vai pastarpināti pieder kaut kāds procents daļu, nenozīmē ka visi nodokļu maksātāji maksā par LMT izklaidēm.
    Tā ir SIA nevis budžeta iestāde.

    Genādijs
    20.09.2022 14:25
    Reply to  Pičs

    Valsts kompānijai ir jāmaksā peļņa valsts budžetā.
    Attiecīgi jo vairāk valsts kompānija iegulda attīstībā, jo mazak iemaksā budžetā, jo mazak paliek ārstiem, policistiem, skolotajiem un pensionāriem.
    Tā kā visi uzturam to LMT.
    Ar LDZ un Airbaltic stāsts ir vēl “jautrāks”, valsts (mēs visi) grūž naudu tajos, lai tie varetu eksistēt.
    Ja atceros pareizi tad pedejo reizi Airbaltik iegruda 200miljonus.
    Ķekavas apvedceļš ko tagad būvē, maksā apmēram tik pat.
    Tā kā iebraucot kārtējā bedrē uz ceļa atceries, ka kā tu saki LMT pie tā nav vainīgs:)

    Pičs
    21.09.2022 09:38
    Reply to  Genādijs

    Tad jau sanāk pilnīgi pretēji. Privātiem uzņēmumiem ir lielākas iespējas, jo var paturēt visu peļņu sev un attīstīties. Savukārt valsts uzņēmumiem visa peļņa jāatdod valstij un pašiem attīstībai nekas neatliek.
    Valsts uzņēmuma peļnu nevar pielīdzināt tam, ka mēs uzturam uzņēmumu, jo viņi to naudu ir nopelnījuši. Klienti, izvēloties viņu pakalpojumu, par to samaksā. Nevis nodokļu maksātāji.
    Ārsti, policisti un pensionāri ir nodokļu budžeta sastāvdaļa, nevis kaut kāda uzņēmuma peļņas pienākums.
    Par LDZ nezinu, bet Airbaltic neko neiegrūda. Aizdeva ar nosacījumu, ka jāatdod atpakaļ tad un tad. Vai tad privātie investori arī “iegrūda” 200 miljonus airbaltikā par skaistām acīm? Nē. Un tos arī godīgi atmaksā.
    Lūdzu nevajag pārstāstīt šo populāro populistu priekšvēlēšanu jājamzirdziņu.

    Un es pavisam noteikti nedomāšu, ka LMT vainīgs pie bedres uz ceļa. Visu vienā maisā nedrīkst bāzt. Pie bedrēm ir vainīgs buldozers un korupcija, nevis LMT peļņa.

    Kukū
    22.09.2022 11:01
    Reply to  Pičs

    Vecīt TET tirgo gludekļus un vel citus elektroniskos es atvainojos meslus.
    Ka mazie i-veikali var ar viņiem konkuret?
    Ja šis valsts uzņēmums ir apgādāts ar neierobežotu naudu?
    Kāda konkurence te vispar var but?

    Kursors.lv
    22.09.2022 11:08
    Reply to  Kukū

    Tet nav neierobežotas naudas un tas ne obligāti var veiksmīgi konkurēt ar tiešiem e-komercijas līderiem.

    Bumbieris
    22.09.2022 22:27

    Nu kā tad nav.
    Bezprocenta krediti parada to ka ir.
    Kurš e-komercijas veikals var atļauties bezprocentu kreditus.
    Valsts uzņēmumiem janodarbojas ar strateģisku nozaru komerdarbību, nevis jatirgo bezprocentu kredita gludekļi.

    Labs piemers ir LVRTC, tam vajadzeja optiku vilkt nevis uz lauku bibliotekam, bet buvet torņus pa visu LV, lai jebkurš komersants var tur likt savu aparaturu un tad būtu jēga no tā visa. Bet tas tik ievilka optiku lauku bibliotekas, kuras vel pec tam aizvera:)

    Pičs
    23.09.2022 10:06
    Reply to  Bumbieris

    Tas nav saistīts ar valsts naudas pieejamību. Jau sen esmu manījis daudzos veikalos šo un tā ir diezgan pieņemta prakse. Veikals piedāvā bezprocentu nomaksu, lai pārdotu preci, radītu apgrozījumu un naudas plūsmu. Ir daži, kas “procentus” ieslēpj noformēšanas maksā.
    Tas ka TETam varbūt nevajadzēja līst e-veikalu biznesā, tam gan varu piekrist.

    Bumbieris
    23.09.2022 15:34
    Reply to  Pičs

    Tieši tas ir saistīts ar to, ka naudu kas butu jaiemaksa valsts bužetā, izmanto kā bezprocentu kredītu gudeklim.
    Šiem valsts uzņēmumiem būtu jāveido infrastruktūra pa visu LV, kur to varetu izmantot jebkurš konkurents un publiska cenrāža pamata, kas nav kosmisks, bet atbilstošs noteiktās teritorijas ekonomiskajam stavoklim.
    Tad redzu jēgu no tiem. Attīsta visu valsti, konkurenti var izmantot infrastrukturu, un ja nu neviens konkurents nevelas iet kada vieta, tad vaksts uzņemums lietotājiem sniedz faktiski kā sociālo pakalpjumu.
    Ja Mazpisānos kada operators negrib sniegt pakalpojumu vienalga vadu netu vai mobilo, tad valsts uznemums to droši varetu darit.

    Tad pa visu LV būtu noklāts gan vadu nets, gan mobilais. Ieguvēji būtu lietotāji un no drošības viedokļa arī, viss butu ok.

    Kaut kas līdzīgs tagad ir ar elektrību.
    Slēdz ligumu ar ko gribi infrastruktura valsts kopānijai. Ja neviens enefits negrib pardod, tad bez elektribas nepaliksi, to nodrošinas elektrum.

    Reinis Rozitis
    23.09.2022 16:04
    Reply to  Bumbieris

    > Kaut kas līdzīgs tagad ir ar elektrību.

    Elektrības pārvada monopolistus būtu pēdējais, ko piesaukt kā labu piemēru ..

    galds
    23.09.2022 17:51
    Reply to  Reinis Rozitis

    Nu tad iedomajies, kas butu ja butu tikai viens mobilais operators:)

    Bet elektrība ir visur, tīkls ir pa visu LV teritoriju.
    Problēma ir tāda ka oligarhi savam firmām uztaisīja OIK biznesu.
    Bet princips ka infrastrukturu izveido Valsts, un jebkurš pa tiem vadiem var tirgot elektrību strādā.
    Problēma cita, ka nav tik daudz elektrības ražotāju un stipru starpaavienojumu ar valstīm kur ir elektrības pārpalikumi, lai cena būtu zema pateretajam.

    Reinis Rozitis
    23.09.2022 20:38
    Reply to  galds

    > Nu tad iedomajies, kas butu ja butu tikai viens mobilais operators:)

    Tā parasti runā/raksta cilvēki, kas tikai vispārīgi teoretizē par situāciju, bet praksē nav saskārušies ne ar viena vada vilkšanu u.c. saistītām peripētijām..

    Pat nerunājot par visu pārējo (ieskaitot minēto OIKu utt).

    p.s. es šeit neapstrīdu būtiski svarīgas infrastruktūras atrašanos un attīstīšanu valsts pārziņā, bet gan konkrētu stāvokli pie mums.

    Last edited 1 year ago by Reinis Rozitis
    Bērzs
    19.09.2022 13:53

    Mēs jau te esam izlepuši, dabujam uzreiz visas jaunākās tehnoloģijas. Nu varbut Koreja un Japāna vien dabū ātrāk.
    Man brālis dzivojot Texasā ārpus Dallasas, priecājas, kad viņam ir stabils 3G, par 4 G stabilu viņš tur nemaz nesapņo.
    Volte viņam ir kosmosa attālumā.
    Novērtējiet ka dzīvojam LV:)

    ezgg
    19.09.2022 15:26
    Reply to  Bērzs

    Jā, ASV jau no sākta gala ir bijusi diezgan atpalikusi valsts.
    Tur par tevi smejas, ja mēģini pīkstināt karti.

    Skābene
    20.09.2022 09:27
    Reply to  ezgg

    Tur smejas par kartēm ar čipu bez magnētiskās joslas un nesaprot, kāpēc vajag pin kodu, ja var parakstīties ekrānā! :)

    arcsin
    19.09.2022 15:41
    Reply to  Bērzs

    Cik jauki, ka atsaucoties uz savu brāli, spēj novērtēt visas valsts tehnoloģisko attīstību.
    Es ieteiktu kādreiz arī paskatīties kartē un salīdzināt Latvijas un ASV ģeogrāfiskos izmērus, loģiski, ka tādos plašumos katram cilvēkam blakus torni nenoliksi. Kas attiecās uz 5G – ASV ir vairākus gadus priekšā Latvijai.
    Kam Latvija tiešām ir objektīvi priekšā šobrīd – Igaunijai un Lietuvai. Vienreiz būtu jāizbeidz tā muļķīgā pašslavināšana, strādājam cītīgi un tad arī varam sevi palielīt, bet uzticēties mārketinga nodaļas muļķībām…

    Jānītis
    19.09.2022 15:53
    Reply to  arcsin

    Bet cik Teslas lādētāju ir amerikā un cik visā Baltijā?:)

    grh
    20.09.2022 11:17
    Reply to  arcsin

    Valsts ģeogrāfiskie izmēri nu gan nav galvenais arguments. Tev liekas, ka ASV uz viņu ģeogrāfiskajiem izmēriem ir pieejams Latvijas budžets priekš torņu uzstādīšanas? Nē. Tur kopā ar teritorijas apmēriem nāk arī liels daudzums maksājošo klientu, kuri dod naudu šo teritoriju noklāšanai ar torņiem. Cita lieta ir tajā, ka tādā Teksasā ir lieli neapdzīvoti plašumi, kur uz vairākiem desmitiem kvadrātkilometru atrodas viena ferma. Šādos gadījumos tur katrai saimniecībai necelsi torni. Visur, kur ir ciemi, pilsētas, tur nav attaisnojuma nenodrošināt sakarus.

    Elektriķis
    19.09.2022 12:09

    Cik mums īsa atmiņa, vienreiz jau par to diskutējām: tas taču ir piespiedu pasākums, jo 3G tūlīt tiks izslēgts, bet tiek pasniegts kā jauninājums.

    Muah
    20.09.2022 09:41
    Reply to  Elektriķis

    Neviens nespiež atteikties no 3G tīkliem, tā kā saukt to par piespiedu ir viltus ziņa.

    Ivis
    20.09.2022 09:49
    Reply to  Elektriķis

    Ej labāk ieskrūvē spuldzīti

    KKTK
    20.09.2022 10:05
    Reply to  Elektriķis

    Nē, VoLTE ievieš, lai torņos parasto zvanu dēļ nesamazinātos interneta ātrums. Pārējais ir dramatiski skaņas kvalitātes uzlabojumi. Un vispār tā ir nākotne ;)

    Biteme
    20.09.2022 14:00
    Reply to  KKTK

    Lūdzu, paskaidro, kā parastie zvani samazina ineta ātrumu? Voltes zvani izmanto inetu, teorētiski tiem nedaudz ir jāietekmē inets (nenozīmīgi, protams). Droši vien ir kāds vienkāršs izskaidrojums.

    Krotow
    20.09.2022 20:29
    Reply to  Biteme

    Dēļ balss zvana prioritātes pār datu sakariem telefonos bez ieslēgta VoLTE, runājot pa telefonu, mobilais internets noraujas. Pārbaudīts praksē nez cik reižu. Draugi, kam majās internets nāk caur hotspotu telefonā, pirms VoLTE parādīšanās, par interneta pazušanu runājot, pastavīgi cepās. Tagad viss esot labi.

    Last edited 1 year ago by Krotow
    Biteme
    20.09.2022 21:28
    Reply to  Krotow

    Ak tas! No rakstītā radās iespaids, ka apkalpojot zvanus, torņi nespēj apkalpot inetu un ātrums samazinās. Gala iekārtas ir kas pavisam cits, nepatīkami, protams.

    Elektriķis
    20.09.2022 21:04
    Reply to  KKTK

    To ievieš, lai varētu izslēgt 3G. Pie viena varēs runāties un lietot internetu. Kad LTE pārklājums nodrošināts, 3G var taisīt ciet, nav jēgas uzturēt vēl vienu sistēmu.

    Jānis B
    20.09.2022 10:16

    Kāpēc citi tik daudz slavē to BITE LV un TELE2.
    Šie divi operatiri atpaluek no LMT, jo kamēr šie operatori ieviesīs normālu sakaru un internetu labu, tikmēr LMT izdomās 6G, 7G un 8G internetu kas strādās tūkstoš reizu labāk par BITE LV un TELE2.
    Iesaku fanot par LMT nevis noskaut.

    Tarifu plāns
    20.09.2022 13:42
    Reply to  Jānis B

    Nu nu nezinu ar Biti vot redz šādi ātrumi Liepājā vidēji ar 4G ja tas nav labs ātrums tad es nezinu kas ir. Zinu kad Bitei ir problēmas un ar Tele2 vēl lielākas ar noslodzi bet ātrums Bitei ātrums tomēr ir ļoti labs lielākoties Liepājā un es zinu ko saku jo lietoju Biti sen un ir redzami uzlabojumi kādi ir veikti, Tele2 gan kautko gaida kamēr Bite kautko mēģina darīt.

    IMG_20220909_181028.jpg
    Jānis B
    20.09.2022 18:18
    Reply to  Tarifu plāns

    Lielās pilsētās ir ok, bet runa iet par mazpilsētām kā piemēram silajāņi, Preiļu nov. vispār zonas nav BITE LV un TELE2 arī nestrādā, un Varakļānos mūžīga pārslodze ir tīklā pie abiem operatoriem.

    Kristaps
    21.09.2022 11:22
    Reply to  Jānis B

    Nezinu kādā pagrabā sēdi, bet pārklājuma kartē rāda, ka silajāņos ir 4G+, vietām 3G, bet melnu punktu nav.

    Ja tomēr iznākot pa mājas durvīm nav zonas vairākām ierīcem, kas liecinātu ka ta nav telefonu problēma, iesaku klauvēt pie bites durvīm- zvanīt, rakstīt kā arī apmeklēt tuvāko apkalpošanas centru… kamēr viņiem apnīk un uzlabo situāciju.

    Nevis norakt komentāros cik slikta ir bite.

    seivv.JPG
    Last edited 1 year ago by Kristaps
    Ģederts
    20.09.2022 14:43
    Reply to  Jānis B

    Sanāk ka esi nevis fans, bet fanātiķis.
    Progresu virza konkurence, nevis monopols.
    Laba piemers tam ir Vācijas un Padomju savienibas karš. Vācija rūpnīcas nenacionalizēja, bet pienema likumu ka vispirms rupnicas pardod armijai, bet Padomju savieniba visas rupnicas nacionalizeja, kā rezultata nekadas konkurences, un attistibas.
    Vācijā visa rupnieciba attīstījās, padomijā sūdigais palika vel sūdīgāks.

    Krotow
    20.09.2022 20:31
    Reply to  Ģederts

    Gluži tā nebija. Vācijā pēc kara rūpnīcas atdeva atpakaļ īpašniekiem. PSRS gan viss palika valsts ķepās bez konkurences kā tādas. Ar ko tas beidzās, jau zinām.

    Kristaps
    21.09.2022 11:35

    Cik ļoti cilveki pierod pie ērtībām…. Pirms 10 gadi jeb ap 2011/12 gadu(kad 4G sāka ienākt Latvijā) lielais vairums mobīlo sakaru abonimentu tikai sapņoja par bezlimita internetu savā tā laika viedtālrunī.
    Visi ķēra ‘bezmaksas wifi’ zonas cik iespējams lai nepārtērētu tā laika datu limitu. Jo bezlimita plāni maksāja lielu naudu, kas ikdienas lietotajām nebija rentabli. Paveicās, ja strādaji tādā darbā, kur kā bonuss bija ‘mobīlie sakari’ un darbs apmaksāja.

    Tik maz laiks pagājis, nu jau teiktu, ka 90% lietotāju ir bezlimita plāni(bet so es pieņemu, vajadzētu konkretak), skatās visu ko vēlas 1080p un 4K kvalitātē gandrīz jebkur un strīdās, cik voLTE ir ”bezjēdzīgs” un lai labāk nodrošina labāku ātrumu u.t.t.

    Biteme
    22.09.2022 11:22

    Bite var tikai atbalstīt Volte savā tīklā, nevis ieviest ierīcēs.

    Vilis Koks
    23.09.2022 11:48
    Reply to  Biteme

    Un kas tas par murgu – tikai populārākajās ierīcēs…

    Reklāma