Web Analytics
More
    Reklāma

    “Tele2” investē 200 000 eiro “Zelta Zivtiņa” attīstībā

    Jaunākie raksti

    “Tele2” investējis 200 000 eiro “Zelta Zivtiņa” zīmola attīstībā. Investīcijas veiktas, lai pielāgotos jaunajiem tirgus apstākļiem un zīmols būtu saistošāks mērķauditorijai, kas ir visai plaša, sākot no bērniem, kas tikai sāk lietot mobilo sakaru pakalpojumus, beidzot ar senioriem un tūristiem, kas iegādājas “Zelta Zivtiņa” priekšapmaksas kartes, apmeklējot Latviju.

    “Pēdējo reizi “Zelta Zivtiņa” zīmols pārmaiņas piedzīvoja pirms septiņiem gadiem, taču šo gadu laikā mobilo sakaru pakalpojumu tirgus ir būtiski mainījies. Arvien vairāk klientu lieto mobilos datus, izvēlas pēcapmaksas pakalpojumus un lieto bezlimita pieslēgumus. Līdz ar to šobrīd mainās arī “Zelta Zivtiņa” komunikācija un zīmola stāsts, taču tas neietekmēs pašu produktu, jo tā izmaiņas pakāpeniski jau ir veiktas iepriekš,” stāsta “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts.

    “Zelta Zivtiņa” šobrīd ir tirgus līderis priekšapmaksas karšu segmentā, kā arī piedāvā dažādus mobilo sakaru pēcapmaksas tarifu plānus. “Zelta Zivtiņa” priekšapmaksas kartes klientiem ir pieejamas jau no 1998. gada.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    4 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    davix
    14.09.2022 11:59

    Vārdu sakot ieguldīs 200 000 EUR mārketinga pasākumos, lai nokomunicētu tarifu celšanu. Visas tās runas par klientu paradumu maiņu un viņiem “atbilstošāku” piedāvājuma sagatavošanu rezultējas ar tarifu kāpumu iedodot pretī to, ko klientam nemaz nevajag.

    hmmm :)
    14.09.2022 13:02
    Reply to  davix

    Preses relīzē derētu precizēt, kādā virzienā tās investīcijas veiktas. Jo tiešām no raksta var nojaust ka 200k reklāmā ieguldīs…

    Biteme
    14.09.2022 12:15

    “Zelta Zivtiņa” šobrīd ir tirgus līderis priekšapmaksas karšu segmentā [saskaņā ar aptauja/tirgus pētījums/nu vismaz kaut kas datiem]

    Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
    14.09.2022 13:51

    Laba manta, iesaku visiem

    Reklāma