Reklāma

Madridē iekštelpās uzstādīti 400 kW elektroauto lādētāji

Jaunākie raksti

Apple iPad Pro M2 (2022) apskats – planšetdators vai dators?

Iepriekšējais iPad Pro planšetdatora apskats Kursora apcirkņos bija pirms veseliem sešiem gadiem, kad apskatījām pašu pirmo modeli, kas tika...

Apple pārsauc savu jauktās realitātes operētājsistēmu par xrOS

Jaunākās baumas liecina, ka Apple mainījusi nosaukumu operētājsistēmai, kas darbinās gaidāmos jauktās realitātes (angliski mixed reality) produktus. Jaunais nosaukums...

Toyota sāk izmeklēšanu, kāpēc elektriskais bZ4X izgāzās medija testā Dānijā

Japāņu autoražotājs Toyota sācis izmeklēšanu par sniedzamības testu elektriskajam bZ4X, ko veica dāņu medijs FDM - medija veiktajā testā...

Belkin piedāvā Apple AirPods bezvada austiņu tīrīšanas komplektu

Sākoties decembrim, dažādu viedierīču aksesuāru zīmols Belkin izlaidis speciālu tīrīšanas komplektu Apple bezvadu austiņām AirPods, lai tās atbrīvotu gan...

“Disney+” beidzot nonāks seriāla “The Mandalorian” 3. sezona

Pasaulē populārais seriāls "The Mandalorian", kas pat ir izpelnījies titulu kā 2020. gada visvairāk nelegāli lejupielādētais seriāls, nācis klajā...

Spānijas galvaspilsētā Madridē izveidots viens no lielākajiem iekštelpu elektroauto uzlādes centriem Eiropā. Tā nosaukums ir “Canalejas 360”, un tas izvietots “Plaza de Canalejas” pazemes stāvā – tur atrodami 12 DC elektroauto lādētāji, kuru kopējā jauda ir aptuven 2,5 MW.

Viens no svarīgākajiem šī projekta elementiem ir četri “Circontrol Raption 400” lādētāji – kā liecina nosaukums, tie mašīnu spēj lādēt ar 400 kW jaudu, izmantojot CCS spraudni. Šajā pašā vietā pieejami arī četri lādētāji ar maksimālo jaudu 200 kW, kā arī vēl četri lādētāji, kas var sniegt 50 kW jaudu. Uzlādes centra apsaimniekotāji norāda, ka šādā veidā jebkurš klients var atrast sev piemērotāko risinājumu.

Oficiālajā preses relīzē norādīts, ka šādā veidā tiek cerēts stimulēt elektroauto lietošanu Madrides centrā. 400 kW lādētājs pagaidām ir kā izņēmums un sava veida garantija nākotnei, jo pagaidām ir ļoti maz mašīnu, kas spētu izmantot tāda lādētāja maksimālo potenciālu kaut uz īsu brīdu. Līdz šim šādi lieljaudas lādētāji, kas spēj sniegt vairāk nekā 300 kW uzlādes jaudu, plašāk izvietoti gar lielceļiem, savukārt iekštelpās šādi risinājumi ir relatīvi reti.

Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Skrūve
07.09.2022 10:29

Jo lielākas jaudas lādētāji, jo lielāki zudumi siltuma veidā.
Arī ātrāk samazinās baterijas mūžs.
Faktiski sanāk ka lietotājs maksā par to ka elektrība pārvēršās siltumā un papildus maksā par to, ka ātrāk degradēsies baterija.

Bet toties ātrāk var uzlādēties.

Krotow
07.09.2022 12:38
Reply to  Skrūve

Nav teikts, ka vienmēr jālādē ar pilnu jaudu. Tacu katram var pienākt brīdis, kad ātri uzlādēt auto kaut vai līdz 50% šeit un tagad būs ļoti aktuāli.

Kristians
07.09.2022 16:30

Kursors redakcija varbūt varētu apsvērt domu iegādāties rakstošajiem autoriem “Tildes biroju”.
“…kas spētu izmantot tāda lādētāja maksimālo potenciālu kaut uz īsu brīdu.”

Kursors.lv
07.09.2022 19:04
Reply to  Kristians

Paldies par norādi. Raudzīsim uzlabot rakstu kvalitāti.

Reklāma