Web Analytics
More
    Reklāma

    Škoda iezīmē nākotnes attīstības virzienu, atklājot “Vision 7S” konceptauto

    Jaunākie raksti

    Čehu autoražotājs Škoda otrdienas vakarā nāca klajā ar vairākiem būtiskiem jaunumiem – uzņēmums iepazīstināja ar savu jauno logo, bet galvenais jaunums bija “Vision 7S” elektroauto koncepts, kas mums sniedz aptuvenu ieskatu, kādā virzienā Škoda dosies nākotnē. Šis modelis iecerēts kā lielākais piedāvājumā, ar septiņām sēdvietām, pēc būtības tam aizstājot pašreizējo Kodiaq.

    Jaunais Škoda zīmola vadītājs Klauss Celmers šo konceptu sauc par jaunu un radikālu piedāvājumu Škoda dizaina valodai, kas nosaukta par “Modern Solid”. Šis gaidāmais modelis būs viens no pēdējiem, kas vēl izmantos kādu no MEB platformas variācijām. Šobrīd aktuālā Volkswagen koncerna elektroauto platforma vairs netiks izmantota pēc 2025. gada, to nomainot jaunajai SSP platformai, kas šobrīd atrodas attīstības stadijā. Neskatoties uz to, ka prezentētais konceptauto izmantos tobrīd nedaudz novecojušu tehniku, konceptauto aprīkots ar 89 kWh bateriju, kas ar vienu uzlādi ļauj nobraukt ap 600 kilometriem, savukārt ātrās uzlādes stacijās ļauj lādēties ar līdz pat 200 kW jaudu.

    Lai arī jaunā platforma teorētiski sola lielāku sniedzamību ar vienu uzlādi un arī lielāku pieejamo maksimālo uzlādes jaudu, jāsaka, ka arī šie parametri ir ievērojami augstvērtīgāki nekā kādā no VW koncerna šobrīd piedāvātajiem elektroauto. Tas, savukārt, liek aizdomāties, cik ļoti šis modelis atšķirsies no pašreizējā Enyaq.

    Vēl pirms šis modelis nonāks tirgū, Škoda agresīvi turpinās attīstīt arī savas mašīnas ar iekšdedzes dzinējiem, nākamā gada otrajā pusē iepazīstinot ar pilnīgi jaunu Superb un Kodiaq paaudzi, savukārt 2024. gadā varam sagaidīt modernizētu versiju ārkārtīgi populārajai Octavia. Nelielai atkāpei – šobrīd aktuālo, jauno Octavia uz ceļiem Latvijā ir vājprātīgi daudz.

    Sagaidāms, ka jaunie un atsvaidzinātie modeļi izmantos hibrīdsistēmas, taču Škoda pagaidām neatklāj, vai jau šajos modeļos ieraudzīsim Škoda jauno dizaina virzienu. Autoražotāja galvenais dizaineris Olivers Stefani skaidro, ka jaunais dizains “vieš drošības sajūtu un izstaro spēku.”

    Arī salonā sagaidāmas pārmaiņas, Škoda cenšoties ieviest minimālistisku stilu, lai uzlabotu lietošanas pieredzi. Atsevišķas konceptā redzamās lietas, visticamāk, ražošanā nenonāks, taču vertikāli novietotais multimediju ekrāns, fiziskas pogas biežāk lietotajām funkcijām, jaunā stūres forma un bērnu sēdeklis mašīnas vidū gan varētu būt kas tāds, ko varētu ieviest sērijveida ražošanā.

    Kopā ar jauno konceptu Škoda iepazīstinājusi ar savu jauno logo – turpmāk Škoda logo vietā gluži vienkārši tiks izmantots ražotāja nosaukums. Čehu autoražotājs ir modernizējis, pārstrādājis un vienkāršojis savu logo, taču tas tiks izmantots tikai komunikācijas projektos. Mašīnās tiks lietots nosaukums.

    Šīs izmaiņas pilnīgi noteikti stāsies spēkā ar jau iepriekš pieminētajiem Superb, Kodiaq un Octavia modeļiem, kas pie klientiem ieradīsies nākamo divu gadu laikā. Autoražotājs apgalvo, ka tās ir lielākās logo izmaiņas pēdējo 30 gadu laikā.

    AvotsAutocar
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma