Šķiet, ka šobrīd jaunākais lielo tehnoloģiju kompāniju trends ir nevis attīstīties savā virzienā, bet iegādāties pavisam citas jomas uzņēmumus un pakalpojumu sniedzējus. Piemēram, “TikTok” māteskompānija “ByteDance” ar savu jaunāko pirkumu nopietni iestūrējusi veselības aprūpes jomā, iegādājoties “Amcare” – Ķīnas bērnu un sieviešu slimnīcu pārvaldītāju.
Zināms, ka darījuma vērtība sasniedz 1,5 miljardus dolāru, kas “ByteDance” acīmredzot bija pieņemama summa, ko tērēt šādam ar pamata biznesu, kas ir tehnoloģijas, nesaistītam pirkumam.
Būtiski, ka šis nebūt nav pirmais “ByteDance” pirkums, kas saistīts ar veselības aprūpes nozari. Ķīnas gigants soli šajā nozarē pirmo reizi spēra 2020. gadā, kad iegādājās uzņēmumu, kas sabiedrībai sniedz ar veselību saistītu informāciju. “ByteDance” veselības bizness vēlāk kļuva pazīstams kā “Xiaohe Health”. Tajā līdz šim ietilpa uzņēmums, kas specializējas zāļu atklāšanā, un uzņēmums, kas veic DNS sintēzi. Nu tiem tiks pievienots “Amcare”.
Kas viņi slimi?!