Web Analytics
More
    Reklāma

    “Spotify” iemēģinās roku koncertu biļešu tirdzniecībā

    Jaunākie raksti

    Koncertu biļešu tirdzniecība šķiet ļoti labs virziens, kur mūzikas straumēšanas gigantam “Spotify” attīstīties. Uzņēmums šajā ziņā jau līdz šim sadarbojies ar biļešu tirgotājiem “Ticketmaster” un “Eventbrite”, ļaujot lietotājiem netieši iegādāties biļetes uz virtuālajiem koncertiem. Nu “Spotify” paziņojis, ka izveidojis jaunu vietni – Tickets.spotify.com, kurā tiešā veidā var iegādāties biļetes uz iecienītāko mūziķu “dzīvajiem” un virtuālajiem koncertiem.

    Uzņēmuma jaunajā vietnē ir uzskaitīti atsevišķi koncertu, kas nākamo mēnešu laikā norisināsies ASV. Lietotāji uz daļu no šīm performancēm jau tagad var iegādāties biļetes iepriekšpārdošanā pa tiešo, izmantojot debetkarti vai kredītkarti. Taču, lai šādu iespēju varētu izmantot, jābūt savam “Spotify” kontam. Kad biļete iegādāta, lietotājs sadaļā “My Events” varēs redzēt sarakstu ar saviem izvēlētajiem koncertiem.

    Reklāma

    “Spotify Tickets” oficiālajā atbalsta lapā teikts, ka uzņēmums pārdod biļetes pasākumu partneru, piemēram, norises vietu, pasākumu rīkotāju, fanu klubu un pašu mākslinieku vārdā. Tas nozīmē, ka viņi nosaka biļešu cenas, taču “Spotify” iekasēs komisijas maksu, par ko arī informēs pirms biļešu iegādes.

    “Spotify” šis pakalpojums varētu kļūt par diezgan ievērojamu ieņēmumu avotu. Tomēr jāatgādina, ka tas pagaidām tiek piedāvāts tikai izmēģinājuma versijā. Pašreiz nav zināms, kad šī iespēja tiks oficiāli palaista, pat nav garantijas, vai tā izkļūs no testēšanas fāzes. Tomēr personīgi man tā ļoti patīk. Tas būtu diezgan ērti, ja savu iecienīto mūziķu koncertus gan Latvijā, gan citviet varētu iegādāties tieši “Spotify”, sekot līdzi jaunākajām izmaiņām un profilā vienuviet redzēt, uz kādiem pasākumiem esmu bijusi un kuri vēl gaidāmi.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma