Reklāma

Mercedes izveido apmācību programmu, lai uzlabotu savu darbinieku zināšanas par elektroauto

Jaunākie raksti

Lētākais Google Chromecast HD Eiropā maksā 40 eiro

Google beidzot atjaunojusi Chromecast piedāvājumu ar Chromecast HD modeli, kas ir uz pusi lētāks par Chromecast 4K versiju. Chromecast...

Karam Ukrainā turpinoties, ASV astronauts uz kosmosa staciju dodas ar Krievijas raķeti

Karš Ukrainā norit jau septiņus mēnešus, un pagaidām nekas neliecina, ka tas tuvākajā laikā varētu norimt. Tieši pretēji. Tikmēr,...

Videospēle “God of War Ragnarök” aizņems divreiz vairāk vietas nekā iepriekšējā daļa

Pirms divām nedēļām PlayStation rīkotajā prezentācijā tika parādīti dažādu gaidāmo videospēļu reklāmas rullīši, tai skaitā "God of War Ragnarök"....

“Garmin” nāk klajā ar savu pirmo viedo asinsspiediena mērītāju

Bez viedajiem pulksteņiem elektronikas ražotājs "Garmin" piedāvā arī dažādas ierīces, kas ļauj būt labākā lietas kursā par veselību un...

Škoda Karoq apskats – joprojām brīnišķīgi universāls auto

Škoda Karoq ir kā zelta vidusceļš čehu autoražotāja krosoveru piedāvājumā – izmērā pietiekami liels, lai apmierinātu lielāko daļu ikdienas...

Vācu autoražotājs Mercedes izveidojis speciālu apmācību programmu “EQ Experience”. Šīs programmas mērķis ir izglītot uzņēmuma darbiniekus par elektroauto īpatnībām, uzlabojot viņu zināšanas dažādos ar elektroauto saistītos aspektos.

Mercedes iemesli, lai veidotu šādu programmu ir visai saprotami – autoražotājam, kas gadiem ilgi ražojis mašīnas ar iekšdedzes dzinējiem, šī ir jauna pieredze. Tas attiecas gan uz paša uzņēmuma darbiniekiem, gan arī klientiem. No ārpuses, lai arī vizuāli nedaudz atšķirīgas, taču elektriskās mašīnas tik un tā paliek mašīnas, tomēr atšķiras lietas, kas auto darbina, tāpēc darbiniekiem jāsaprot, kas tas ir, kāpēc tas ir svarīgi Mercedes un ko uzņēmums cenšas panākt. Autoražotāja darbiniekiem būs iespējas pētīt, kā tiek veidotas šīs mašīnas, kā arī testēt, ko tad nozīmē braukt ar elektrisku Mercedes.

Vācu autoražotājs apņēmies līdz 2030. gadam pilnībā pāriet tikai un vienīgi uz elektroauto ražošanu, tāpēc notiek intensīvs tehnoloģiju attīstības darbs. EQ kļuvis par atsevišķu elektrisko apakšzīmolu Mercedes iekšienē, autoražotājam jau šobrīd piedāvājot vairākus modeļus – EQB, EQC SUV, EQS, drīz sagaidīsim arī EQE. Tāpat Mercedes šogad demonstrējis muskuļus ar Vision EQXX konceptu, kas ar vienu uzlādi nobraucis vairāk nekā 1000 kilometrus. Turklāt, lai to demonstrētu Mercedes rīkoja divus braucienus un auto abos gadījumos paveica uzdevumu bez piepūles.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma