Web Analytics
More
    Reklāma

    Mercedes izveido apmācību programmu, lai uzlabotu savu darbinieku zināšanas par elektroauto

    Jaunākie raksti

    Vācu autoražotājs Mercedes izveidojis speciālu apmācību programmu “EQ Experience”. Šīs programmas mērķis ir izglītot uzņēmuma darbiniekus par elektroauto īpatnībām, uzlabojot viņu zināšanas dažādos ar elektroauto saistītos aspektos.

    Mercedes iemesli, lai veidotu šādu programmu ir visai saprotami – autoražotājam, kas gadiem ilgi ražojis mašīnas ar iekšdedzes dzinējiem, šī ir jauna pieredze. Tas attiecas gan uz paša uzņēmuma darbiniekiem, gan arī klientiem. No ārpuses, lai arī vizuāli nedaudz atšķirīgas, taču elektriskās mašīnas tik un tā paliek mašīnas, tomēr atšķiras lietas, kas auto darbina, tāpēc darbiniekiem jāsaprot, kas tas ir, kāpēc tas ir svarīgi Mercedes un ko uzņēmums cenšas panākt. Autoražotāja darbiniekiem būs iespējas pētīt, kā tiek veidotas šīs mašīnas, kā arī testēt, ko tad nozīmē braukt ar elektrisku Mercedes.

    Vācu autoražotājs apņēmies līdz 2030. gadam pilnībā pāriet tikai un vienīgi uz elektroauto ražošanu, tāpēc notiek intensīvs tehnoloģiju attīstības darbs. EQ kļuvis par atsevišķu elektrisko apakšzīmolu Mercedes iekšienē, autoražotājam jau šobrīd piedāvājot vairākus modeļus – EQB, EQC SUV, EQS, drīz sagaidīsim arī EQE. Tāpat Mercedes šogad demonstrējis muskuļus ar Vision EQXX konceptu, kas ar vienu uzlādi nobraucis vairāk nekā 1000 kilometrus. Turklāt, lai to demonstrētu Mercedes rīkoja divus braucienus un auto abos gadījumos paveica uzdevumu bez piepūles.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma