Web Analytics
More
    Reklāma

    Porsche Taycan Turbo S labo elektroauto rekordu Nirburgringas trasē

    Jaunākie raksti

    Slavenais un vēsturiskais Nirburgringas trases aplis Vācijā ir vieta, kur autoražotājiem testēt un attīstīt savas mašīnas, vienlaikus savā starpā sacenšoties. Porsche, izmantojot Taycan Turbo S, labojis šīs trases rekordu elektroauto kategorijā, apli paveicot 7:33:3 minūtēs.

    Porsche Taycan šajā aplī bija ļoti ātrs jau iepriekš – testējot pre-production eksemplāru, 2019. gadā apli izdevās veikt 7 minūtēs 42 sekundēs. Iepriekšējais rekords elektroauto kategorijā piederēja Tesla Model S Plaid, kas pērn distanci veica 7 minūtēs 35 sekundēs.

    Auto bija aprīkots ar jauno augstas veiktspējas komplektu, kā arī Porsche dinamisko šasijas kontroles sistēmu, kā arī drošības karkasu (obligāta prasība šajos braucienos). Visādi citādi tas bija pilnīgi parasts Taycan Turbo S, kuru iespējams pasūtīt pie Porsche dīleriem. Tāpat kā 2019. gadā, arī šoreiz pie stūres sēdās Porsche testu braucējs Larss Kerms, kurš “zaļajā ellē” par divām sekundēm prata uzlabot Tesla Model S Plaid sasniegto laiku.

    Augstas veiktspējas komplekts šajā mašīnā nozīmē jaunus 21 collu diskus ar Pirelli P Zero Corsa riepām, kā arī uzlabotu šasijas kontroli, kas atsvaidzināta ar programmatūras atjauninājumu. Pagaidām to var pasūtīt tikai Vācijā un par to būs jāšķiras no 13 tūkstošiem eiro.

    Tehniski Taycan Turbo S nav ātrākais elektroauto Nirburgringā – šis gods formāli pieder NIO EP9, kas apli 2017. gada pavasarī nobrauca 6 minūtēs un 45 sekundēs, taču šis auto netiek uzskatīts par sērijveida modeli, jo tika saražoti tikai 16 šādi eksemplāri. Gan Taycan Turbo S, gan Model S Plaid ir saražoti lielākā skaitā, lai gan abi, protams, ir gana ekskluzīvi modeļi.

    AvotsMotor1
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma