Reklāma

Porsche Taycan Turbo S labo elektroauto rekordu Nirburgringas trasē

Jaunākie raksti

Lētākais Google Chromecast HD Eiropā maksā 40 eiro

Google beidzot atjaunojusi Chromecast piedāvājumu ar Chromecast HD modeli, kas ir uz pusi lētāks par Chromecast 4K versiju. Chromecast...

Karam Ukrainā turpinoties, ASV astronauts uz kosmosa staciju dodas ar Krievijas raķeti

Karš Ukrainā norit jau septiņus mēnešus, un pagaidām nekas neliecina, ka tas tuvākajā laikā varētu norimt. Tieši pretēji. Tikmēr,...

Videospēle “God of War Ragnarök” aizņems divreiz vairāk vietas nekā iepriekšējā daļa

Pirms divām nedēļām PlayStation rīkotajā prezentācijā tika parādīti dažādu gaidāmo videospēļu reklāmas rullīši, tai skaitā "God of War Ragnarök"....

“Garmin” nāk klajā ar savu pirmo viedo asinsspiediena mērītāju

Bez viedajiem pulksteņiem elektronikas ražotājs "Garmin" piedāvā arī dažādas ierīces, kas ļauj būt labākā lietas kursā par veselību un...

Škoda Karoq apskats – joprojām brīnišķīgi universāls auto

Škoda Karoq ir kā zelta vidusceļš čehu autoražotāja krosoveru piedāvājumā – izmērā pietiekami liels, lai apmierinātu lielāko daļu ikdienas...

Slavenais un vēsturiskais Nirburgringas trases aplis Vācijā ir vieta, kur autoražotājiem testēt un attīstīt savas mašīnas, vienlaikus savā starpā sacenšoties. Porsche, izmantojot Taycan Turbo S, labojis šīs trases rekordu elektroauto kategorijā, apli paveicot 7:33:3 minūtēs.

Porsche Taycan šajā aplī bija ļoti ātrs jau iepriekš – testējot pre-production eksemplāru, 2019. gadā apli izdevās veikt 7 minūtēs 42 sekundēs. Iepriekšējais rekords elektroauto kategorijā piederēja Tesla Model S Plaid, kas pērn distanci veica 7 minūtēs 35 sekundēs.

Auto bija aprīkots ar jauno augstas veiktspējas komplektu, kā arī Porsche dinamisko šasijas kontroles sistēmu, kā arī drošības karkasu (obligāta prasība šajos braucienos). Visādi citādi tas bija pilnīgi parasts Taycan Turbo S, kuru iespējams pasūtīt pie Porsche dīleriem. Tāpat kā 2019. gadā, arī šoreiz pie stūres sēdās Porsche testu braucējs Larss Kerms, kurš “zaļajā ellē” par divām sekundēm prata uzlabot Tesla Model S Plaid sasniegto laiku.

Augstas veiktspējas komplekts šajā mašīnā nozīmē jaunus 21 collu diskus ar Pirelli P Zero Corsa riepām, kā arī uzlabotu šasijas kontroli, kas atsvaidzināta ar programmatūras atjauninājumu. Pagaidām to var pasūtīt tikai Vācijā un par to būs jāšķiras no 13 tūkstošiem eiro.

Tehniski Taycan Turbo S nav ātrākais elektroauto Nirburgringā – šis gods formāli pieder NIO EP9, kas apli 2017. gada pavasarī nobrauca 6 minūtēs un 45 sekundēs, taču šis auto netiek uzskatīts par sērijveida modeli, jo tika saražoti tikai 16 šādi eksemplāri. Gan Taycan Turbo S, gan Model S Plaid ir saražoti lielākā skaitā, lai gan abi, protams, ir gana ekskluzīvi modeļi.

AvotsMotor1
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma