Reklāma

NIU iepazīstina ar futūristiska izskata elektrisko mopēdu

Jaunākie raksti

Kādu viedtālruni izvēlēties skolēnam 2022. gadā?

Kad jāsāk rakstīt par skolēniem draudzīgajiem viedtālruņiem, ir skaidrs, ka draiskā vasaras, atvaļinājumu un brīvlaiku sezona iet uz beigām....

Latvija ievērojami apsteidz Igauniju mikroģenerācijas attīstības tempos

Elektrības ražošana, izmantojot saules enerģiju, Latvijā turpina attīstīties ārkārtīgi straujiem soļiem, turklāt mikroģenerācijas (pašražošana mājsaimniecībās) attīstības tempi Latvijā patlaban...

Tesla pārstāvji Kanādā tiekas ar valdības ministru, cenšoties vienoties par rūpnīcas celtniecību

Elektroauto ražotāja Tesla pārstāvji Kanādā tikušies ar valsts zinātnes, inovāciju un industriju ministru Fransuā-Filipu Šampanju (Francois Phillipe Champagne), lai...

BMW M divīzija testē elektroauto ar četriem elektromotoriem

Vācu autoražotāja BMW M divīzija pamazām gatavo savu pirmo elektroauto un notiek dažādi izmēģinājumi - šobrīd aktuālie "i4 M50"...

Samsung nākamajā gadā pārtrauks DDR3 atmiņu ražošanu

Samsung paziņojis par DDR3 atmiņu ražošanas pārtraukšanu jau 2023. gada nogalē. Šobrīd vairums izmanto DDR4 operatīvās atmiņas un jau...

Ķīniešu elektromobilitātes uzņēmums NIU iepazīstinājis ar futūristiska, bet lieliska izskata elektrisko SQi mopēdu, taču sapriecāties par iespējām tādu nopirkt ir pāragri – tas vispirms tiks piedāvāts Ķīnā un tikai vēlāk tiks piedāvāts citviet pasaulē.

Mopēda dizainā izceļas NIU raksturīgais apaļais priekšējais lukturis, savukārt pārējā konstrukcija veidota asām līnijām, kas ir atkāpe no NIU ierastā stila. Ķīniešu versijā tas gan ir drīzāk elektriskais velosipēds – vietējie likumi paredz, ka šādu transportlīdzekļu maksimālais ātrums ir ierobežots līdz 25 km/h, tāpēc arī šis SQi būs tieši tik ātrs/lēns.

Patiesībā pie rāmja tiešām ir piestiprināti pedāļi, taču tie izskatās novietoti patālu uz aizmuguri un neparocīgi lietošanā. Iespējams, tas darīts tieši ar domu, lai šis transportlīdzeklis tiktu klasificēts tieši kā elektriskais velosipēds nevis motocikls. Visā visumā ļoti izdevīgi, jo tas aiztaupa klapatas ar apdrošināšanu, reģistrēšanu un pārējām lietām, kas jāveic motocikla īpašniekam.

Arī pārējie parametri liecina, ka tas ir drīzāk velosipēds/mopēds nevis motocikls – aizmugurē novietotais elektromotors attīsta 400 W jaudu, savukārt pieejamas divas bateriju versijas, kas nodrošina 65 vai 75 kilometrus ar vienu uzlādi. Baterijas iespējams noņemt un lādēt atsevišķi. Tāpat SQi atbalsta NIU lietotni, ļaujot sekot līdzi baterijas uzlādes līmenim, atrašanās vietai, kā arī diagnosticēt problēmas, ja tādas rodas.

Ķīnā šis modelis maksās ap 1300 dolāriem, savukārt starptautiskā versija varētu būt ātrāka, jaudīgāka, saglabājot šo pašu dizainu.

Reklāma

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
5 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Bats
05.08.2022 12:45

Akumulatora kastes gabarīti izskatās krietni iespaidīgāki nekā 65-75km @ 25km/h. 400W motors veloceliņu ātrumos 75km var mērot ar ~1,2-1,4kWh. Tātas ietilpības akumulators salīstu rāmī + zem sēdekļa bez izvirzījumiem.

Piu
05.08.2022 15:41
Reply to  Bats

Tā ir kaste ķiverei un aliņam 😝

Kartupelis3
05.08.2022 17:16

Pirms 2 gadiem solīja pēc gada (2021) el. moto ar Vmax~110kmh.. atnāca šis WTF.. :(

Kartupelis3
08.08.2022 09:08
Reply to  Rudolfs

Nav gluži tas, bet labs!

Reklāma