Reklāma

NIU iepazīstina ar futūristiska izskata elektrisko mopēdu

Jaunākie raksti

Masks apgalvo, ka pilnībā uzkrauts Semi kravas auto ar vienu uzlādi nobraucis 800 kilometrus

Elektroauto ražotāja Tesla vadītājs Īlons Masks apgalvo, ka elektriskais Semi kravas auto nupat testos veicis 500 jūdzes jeb 800...

Sanfrancisko policija varēs izmantot robotus aizdomās turamo likvidēšanai

Attīstoties tehnoloģijām, palielinās to jomu skaits, kur var izmantot robotus. Sen jau garām tie laiki, kad mašīnas tika nodarbinātas...

Consumer Reports tehnisko problēmu dēļ vairs neiesaka iegādāties Ford Mustang Mach-E elektroauto

Izdevuma Consumer Reports (CR) publicētajā auto uzticamības aptaujā (Auto Reliability Survey) norādīts, ka izdevums vairs neiesaka iegādāties elektrisko Ford Mustang Mach-E,...

Brazīlija pieņem likumu, lai padarītu kriptovalūtu par likumīgu norēķinu līdzekli

Neskatoties uz visai nestabilo situāciju kriptopasaulē, šķiet, ka Brazīlija nolēmusi sekot Salvadoras piemēram un atļaut maksājumus ar kriptovalūtām. Par...

Eufy drošības kameras bez lietotāja ziņas sūta datus uz nedrošiem serveriem

Atklājusies visai nejauka informācija par Eufy drošības kamerām, kas nemaz nav tik drošas, jo kameras nedroši sūta datus uz...

Ķīniešu elektromobilitātes uzņēmums NIU iepazīstinājis ar futūristiska, bet lieliska izskata elektrisko SQi mopēdu, taču sapriecāties par iespējām tādu nopirkt ir pāragri – tas vispirms tiks piedāvāts Ķīnā un tikai vēlāk tiks piedāvāts citviet pasaulē.

Mopēda dizainā izceļas NIU raksturīgais apaļais priekšējais lukturis, savukārt pārējā konstrukcija veidota asām līnijām, kas ir atkāpe no NIU ierastā stila. Ķīniešu versijā tas gan ir drīzāk elektriskais velosipēds – vietējie likumi paredz, ka šādu transportlīdzekļu maksimālais ātrums ir ierobežots līdz 25 km/h, tāpēc arī šis SQi būs tieši tik ātrs/lēns.

Patiesībā pie rāmja tiešām ir piestiprināti pedāļi, taču tie izskatās novietoti patālu uz aizmuguri un neparocīgi lietošanā. Iespējams, tas darīts tieši ar domu, lai šis transportlīdzeklis tiktu klasificēts tieši kā elektriskais velosipēds nevis motocikls. Visā visumā ļoti izdevīgi, jo tas aiztaupa klapatas ar apdrošināšanu, reģistrēšanu un pārējām lietām, kas jāveic motocikla īpašniekam.

Arī pārējie parametri liecina, ka tas ir drīzāk velosipēds/mopēds nevis motocikls – aizmugurē novietotais elektromotors attīsta 400 W jaudu, savukārt pieejamas divas bateriju versijas, kas nodrošina 65 vai 75 kilometrus ar vienu uzlādi. Baterijas iespējams noņemt un lādēt atsevišķi. Tāpat SQi atbalsta NIU lietotni, ļaujot sekot līdzi baterijas uzlādes līmenim, atrašanās vietai, kā arī diagnosticēt problēmas, ja tādas rodas.

Ķīnā šis modelis maksās ap 1300 dolāriem, savukārt starptautiskā versija varētu būt ātrāka, jaudīgāka, saglabājot šo pašu dizainu.

Reklāma

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
5 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Bats
05.08.2022 12:45

Akumulatora kastes gabarīti izskatās krietni iespaidīgāki nekā 65-75km @ 25km/h. 400W motors veloceliņu ātrumos 75km var mērot ar ~1,2-1,4kWh. Tātas ietilpības akumulators salīstu rāmī + zem sēdekļa bez izvirzījumiem.

Piu
05.08.2022 15:41
Reply to  Bats

Tā ir kaste ķiverei un aliņam 😝

Kartupelis3
05.08.2022 17:16

Pirms 2 gadiem solīja pēc gada (2021) el. moto ar Vmax~110kmh.. atnāca šis WTF.. :(

Kartupelis3
08.08.2022 09:08
Reply to  Rudolfs

Nav gluži tas, bet labs!

Reklāma