Reklāma

Uzņēmums LG bez mobilo telefonu segmenta pelna vairāk naudas nekā iepriekš

Jaunākie raksti

Lētākais Google Chromecast HD Eiropā maksā 40 eiro

Google beidzot atjaunojusi Chromecast piedāvājumu ar Chromecast HD modeli, kas ir uz pusi lētāks par Chromecast 4K versiju. Chromecast...

Karam Ukrainā turpinoties, ASV astronauts uz kosmosa staciju dodas ar Krievijas raķeti

Karš Ukrainā norit jau septiņus mēnešus, un pagaidām nekas neliecina, ka tas tuvākajā laikā varētu norimt. Tieši pretēji. Tikmēr,...

Videospēle “God of War Ragnarök” aizņems divreiz vairāk vietas nekā iepriekšējā daļa

Pirms divām nedēļām PlayStation rīkotajā prezentācijā tika parādīti dažādu gaidāmo videospēļu reklāmas rullīši, tai skaitā "God of War Ragnarök"....

“Garmin” nāk klajā ar savu pirmo viedo asinsspiediena mērītāju

Bez viedajiem pulksteņiem elektronikas ražotājs "Garmin" piedāvā arī dažādas ierīces, kas ļauj būt labākā lietas kursā par veselību un...

Škoda Karoq apskats – joprojām brīnišķīgi universāls auto

Škoda Karoq ir kā zelta vidusceļš čehu autoražotāja krosoveru piedāvājumā – izmērā pietiekami liels, lai apmierinātu lielāko daļu ikdienas...

Uzņēmums LG publiskojis savu finanšu informāciju par šī gada otro ceturksni un kopējo situāciju pēdējā gada laikā, kas tikai uzlabojusies, pat neskatoties uz to, ka jau gadu zīmols pārtraucis mobilo telefonu ražošanu.

Kopumā cilvēki laikam par to pārāk nesatraucas, jo tikai retajam rokās pēdējo gadu laikā varēja ieraudzīs LG tālruni, kā arī pēc uzņēmuma sniegtās informācijas, pēdējos piecos gados šī divīzija zaudējusi naudu. Šādi rezultāti pasliktinājuši arī uzņēmuma kopējo finanšu situāciju, tomēr pēdējos četros ceturkšņos situācija paliek arvien labāka.

2022. gada otrais ceturksnis līdz šim bijis ienesīgākais uzņēmuma vēsturē, sasniedzot 14,7 miljardu dolāru apgrozījumu. Tas ir par 15% vairāk, salīdzinot ar situāciju pirms gada. Ļoti veiksmīgi trīs mēneši padevušies dažādiem saimniecības produktiem. Līdz ar to šobrīd viss iet uz augšu. Protams, tādiem tehnoloģiju milzeņiem kā LG, kas mobilo telefonu biznesā veiksmīgi darbojies vairāk nekā divdesmit gadu, ir grūti atzīt sakāvi citu konkurentu priekšā.

Tomēr ir iespēja pielāgoties situācijai, ko zīmols ir veiksmīgi izdarījis, piedāvājot sevis ražotās kameras un viedtālruņu ekrānus, kā arī šobrīd notiek izstrāde pie 6G savienojuma standarta. Tas ir labs piemērs, ka atsakoties un nemēģinot vairāk attīstīt tiešām neejošus produktus, var atgūties no zaudējumiem, un citādā veidā saglabāt savu ietekmi, kas šajā reizē ir atsevišķu komponenšu ražošana. Kā arī tas noteikti nozīmē nākotnes sadarbības ar saviem jau bijušajiem konkurentiem mobilo telefonu tirgū.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma