Web Analytics
More
    Reklāma

    “Google Play” savā desmitajā gadadienā tiek pie jauna logo

    Jaunākie raksti

    “Google Play” lietotņu veikals atzīmē apaļo desmit gadu jubileju, un par godu tam ticis pie jauna logo. “Google” ir nedaudz pielabojusi “Google Play” logo vispārējo formu, taču ievērojamākās izmaiņas ir tajā izmantotās krāsas, kas vairāk pieskaņotas uzņēmuma pārējiem produktiem “Search”, “Assistant”, “Photos”, “Gmail” un kas jau pašas par sevi kļuvušas par “Google” firmas zīmi.

    Avots: Google

    “Google” atklāja “Play” lietotņu veikalu 2012. gadā, kas nomainīja “Android Market”. Galvenais mērķis bija apvienot “Google” tiešsaistes veikalus un dot iespēju lietotājiem vienuviet lejupielādēt lietotnes, spēles, mūziku, e-grāmatas, videoklipus.

    Reklāma

    “Google Play” viceprezidents Tians Lims norāda, ka pēc desmit gadiem “Google Play” ir zināms visā pasaulē. To ik mēnesi izmanto vairāk nekā 2,5 miljardi lietotāju 190 pasaules valstīs. Savukārt vairāk nekā divi miljoni izstrādātāju sadarbojas ar “Google Play”, lai audzētu savu biznesu un sasniegtu klientus visā pasaulē.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma