Reklāma

Redwood ASV pārstrādās VW un Audi elektroauto baterijas

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

Volkswagen Ziemeļamerikas nodaļa un “Redwood Materials” panākuši vienošanos, ka Audi un Volkswagen elektrisko mašīnu baterijas tiks pilnībā pārstrādātas. Redwood ir uzņēmums, ko izveidojis viens no Tesla dibinātājiem JB Straubels.

Plāns paredz, ka, baterijām sasniedzot sava lietderīgā mūža beigas, tajās izmantotie materiāli tiek atgūti un izmantoti jaunu bateriju ražošanā. Redwood no baterijām iegūst kobaltu, varu, niķeli un litiju, materiālus pārstrādā un nosūta bateriju ražotājiem, kas tos var izmantot jaunu bateriju ražošanā. Tādējādi samazinās nepieciešamība pēc materiālu ieguves raktuvēs, samazinot radīto piesārņojumu.

Aprēķini liecina, ka katru gadu Redwood pārstrādās 60 tūkstošus elektroauto bateriju jeb apmērām 6GWh bateriju. Pārstrādes uzņēmums sadarbosies ar dīleriem, lai iegūtu nolietotās baterijas un tās transportētu uz pārstrādes vietu. Darījums paredz, ka tiks pārstrādātas arī Volkswagen radītās prototipu baterijas, kas tiek testētas vietējās Volkswagen laboratorijās Ziemeļamerikā.

Reklāma

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
3 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Skābene
18.07.2022 08:59

Kāds ir plānotais baterijas darba mūžs, ja jau tagad sāks pārstrādi, nevis nosacītā 10 gadu laika periodā!? :)

AC/DC
18.07.2022 11:54
Reply to  Skābene

Tavuprāt esošie EV netiek sisti, slīcināti; ražošanā un izstrādē nav brāķu baterijas un norakstāmi eksemplāri?

Skābene
19.07.2022 08:33
Reply to  AC/DC

Es tiešām nezinu, kā LV notiek sistu EV utilizācija. Vai maz tiesiskā izpratnē sists un norakstīts EV ir auto vraks, ko Tolmets sapresē, vai arī Elektronikas atkritums, ko jāved uz speciālu elektronikas savākšnas punktu un jāmaksā par katru nodoto elektronikas atkritumu kilogramu.

Reklāma