Reklāma

NIO jau šogad Ķīnā un Eiropā sola uzlādi ar 500 kW jaudu

Jaunākie raksti

Lētākais Google Chromecast HD Eiropā maksā 40 eiro

Google beidzot atjaunojusi Chromecast piedāvājumu ar Chromecast HD modeli, kas ir uz pusi lētāks par Chromecast 4K versiju. Chromecast...

Karam Ukrainā turpinoties, ASV astronauts uz kosmosa staciju dodas ar Krievijas raķeti

Karš Ukrainā norit jau septiņus mēnešus, un pagaidām nekas neliecina, ka tas tuvākajā laikā varētu norimt. Tieši pretēji. Tikmēr,...

Videospēle “God of War Ragnarök” aizņems divreiz vairāk vietas nekā iepriekšējā daļa

Pirms divām nedēļām PlayStation rīkotajā prezentācijā tika parādīti dažādu gaidāmo videospēļu reklāmas rullīši, tai skaitā "God of War Ragnarök"....

“Garmin” nāk klajā ar savu pirmo viedo asinsspiediena mērītāju

Bez viedajiem pulksteņiem elektronikas ražotājs "Garmin" piedāvā arī dažādas ierīces, kas ļauj būt labākā lietas kursā par veselību un...

Škoda Karoq apskats – joprojām brīnišķīgi universāls auto

Škoda Karoq ir kā zelta vidusceļš čehu autoražotāja krosoveru piedāvājumā – izmērā pietiekami liels, lai apmierinātu lielāko daļu ikdienas...

Ķīniešu autoražotājs NIO paziņojis, ka jau šogad Ķīnā un Eiropā piedāvās elektroauto uzlādes iekārtas, kas sniedz iespēju lādēt mašīnu ar 500 kW jaudu. Šī ir NIO atbilde vienam no tiešajiem konkurentiem GAC Aion, kas solīja uzlādi ar 480 kW jaudu. Konkurence starp ķīniešu elektroauto ražotājiem ir milzīga, tāpēc šādi paziņojumi nav pārsteidzoši, ražotājiem cenšoties pārspēt citam citu.

Pagaidām gan nav mašīnu, kas būtu spējīgas lādēties ar tik lielu jaudu, arī pašam NIO līdz šim nav tādas automašīnas. Tirgus analītiķi norāda, ka šis vienkārši varētu būt atbildes gājiens, izziņojot to pašu, kas jau ir konkurentiem, lai neatpaliktu sabiedrisko attiecību cīņā. Ķīniešu uzņēmums savos modeļos gan grasoties izmantot jaunās paaudzes cietvielu (solid-state) baterijas ar 150 kWh ietilpību. Iespējams, ka tās gan varēs lādēt ar 500 kW jaudu vai vismaz tuvu tai.

Kā ziņo Reuters, NIO no 2024. gada izmantos jaunu 800 V bateriju sistēmu, taču tās nebūs cietvielu baterijas. Neskatoties uz to, 800 V sistēmai vajadzētu nozīmēt krietni lielāku uzlādes jaudu, kā to varam novērot citu autoražotāju šobrīd piedāvātajos modeļos ar šādām baterijām.

NIO šobrīd paļaujas uz savām bateriju maiņas stacijām, kas nu jau ienākušas Eiropā. Šo staciju skaits nepārtraukti palielinās, ļaujot nomainīt baterijas trīs minūšu laikā. Tieši šis biznesa modelis tiek uzskatīts par vienu no iemesliem, kāpēc NIO līdz šim neaizrāvās ar lielas uzlādes jaudas piedāvāšanu – tam gluži vienkārši nebija jēgas, ja bateriju var nomainīt pāris minūtēs. NIO arī atklājuši, ka jau šogad apritē nonāks jaunās paaudzes bateriju maiņas stacijas, kas vienā vietā ļaus uzglabāt lielāku bateriju skaitu, tam sniedzot papildus elastību klientu apkalpošanā.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma