Web Analytics
More
    Reklāma

    Volkswagen izziņo jaunās paaudzes Amarok pikapu

    Jaunākie raksti

    Vācu autoražotājs Volkswagen iepazīstinājis ar jaunās paaudzes Amarok pikapu, kas būs pēctecis nu jau 12 gadus vecajam pikapam. Izstrādāts sadarbībā ar Ford, jaunais Amarok lielā mērā ir Ford Ranger dvīnis, savukārt tirdzniecībā tam būtu jānonāk līdz šā gada beigām. Ar Ranger tiek dalīta šasija, mehāniskie komponenti un citas detaļas.

    Oriģinālais Amarok patiesībā bija ļoti veiksmīgs modelis, Volkswagen spējot pārdot 830 tūkstošus vienību, savukārt galvenie tirgi šim modelim paredzēti tādās vietās kā Austrālija, Jaunzēlande, Āfrika un Tuvie Austrumi. Auto tiks tirgots Eiropā, Amarok būs nopērkams arī Baltijā, taču šī pasaules daļa nav pazīstama ar pārāk lielu mīlestību pret pikapiem.

    Reklāma

    Volkswagen jau iepriekš bija publicējuši modeļa skices un, kā tas bija gaidāms, jaunais Amarok izskatās moderns – taisnstūrveidīgas LED gaismas (pieejamas arī IQ.Light Matrix gaismas), šaura radiatora reste un X-formā veidots priekšējā bampera noformējums. Volkswagen komertransportlīdzekļu nodaļas pārstāvji norāda, ka jaunais dizains veidots ekspresīvāks.

    Būdams 5,35 metrus garš, jaunais modelis ir par 96 mm garāks nekā tā priekštecis. Auto garenbāze ir 3,27 metri, kas ir par 17,3 centimetriem vairāk, nodrošinot vairāk vietas, īpaši dubultās kabīnes sēdvietu otrajā rindā. Tā kā riteņu bāze ir palielināta ievērojami vairāk nekā transportlīdzekļa kopējais garums, tas ir ļāvis saīsināt virsbūves pārkares.

    Tāpat kā iepriekšējam modelim, kravas nodalījumā starp riteņu arkām ir pietiekami daudz vietas, lai gareniski novietotu eiro paleti. Kravu nostiprināt palīdz nodalījuma pamatnē izvietotie riņķi, kas katrs spēj izturēt līdz 500 kilogramiem lielu slodzi. Līdz ar šo ietilpību ir palielinājusies kravnesība, kas ir 1160 kilogrami.

    Baltijā Amarok tiks piedāvāts ar jaudīgāko TDI dzinēju, kas ir 3,0 litru V6. Tā jauda ir 177 kW (241 ZS). Tas standartaprīkojumā ir aprīkots ar jaunu 10-pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Jaunā pārnesumkārba aizstāj līdzšinējo astoņpakāpju automātu, ar ko bija aprīkots iepriekšējais modelis.

    Baltijas tirgū Amarok jau standartaprīkojumā tiek piedāvāts ar pilnpiedziņu, kā arī būs iespējams vilkt līdz 3,5 tonnām smagu piekabi. Auto aprīkots ar veselu virkni dažādu braukšanas palīgsistēmu, tostarp adaptīvo kruīza kontroli un citām šobrīd aktuālajām drošības tehnoloģijām.

    Salonā atsevišķi elementi, piemēram, multimediju ekrāns, vadītāja ekrāns un dažādas kontroles sviras ir izvietotas līdzīgi kā Ranger modelī. Runājot par ekrāniem, standartaprīkojumā pieejams 10 collu ekrāns, bet dārgākās komplektācijās nopērkams arī 12 collu multimediju ekrāns. Šī sistēma izmantos Ford operētājsistēmu, taču tā aprīkota ar Volkswagen grafisko dizainu.

    Tiesa, vācu autoražotājs pacenties, lai mašīna atšķirtos no Ford piedāvātā pikapa – ādas multifunkcionālā stūre, instrumentu paneļa grafikas, viduskonsoles slēdži un ātrumpārslēgs ir unikāli tikai Volkswagen mašīnai. Arī izmantotie salona apdares materiāli abiem modeļiem ir atšķirīgi.

    Baltijas valstīs automašīnai vajadzētu ierasties nākamā gada pavasarī.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma