Reklāma

Hyundai N divīzija 15. jūlijā prezentēs jaunu, radikālu modeli

Jaunākie raksti

Samsung uzskata, ka salokāmie viedtālruņi trīs gados apdzīs Galaxy S modeļus

Samsung paši uzskata, ka lokano ekrānu viedtālruņi tikai tagad sāk uzņemt apgriezienus. Sagaidāms, ka lokano ekrānu viedtālruņi tuvāko trīs...

Xiaomi oficiāli izziņojis Mix Fold 2 salokāmo viedtālruni

Xiaomi Mix Fold 2 ir vēl viens šī gada lokanā ekrāna viedtālrunis, kura uzdevums ir vismaz nedaudz papurināt Samsung...

Kāds vīrietis Lielbritānijā apcietināts, jo ar “AirTag” izsekojis savu bijušo draudzeni

Izsekošanas piekariņi ir praktiski situācijās, kad jāsameklē kāda nozaudēta lieta, piemēram, naudas maks vai telefons. Tomēr domāju, ka neviens...

“SpaceX” orbītā nogādājis jau 3000 “Starlink” satelītu, taču saskaras ar problēmām

Īlona Maska vadītais uzņēmums "SpaceX" turpina izvērst savu ātrgaitas satelītu interneta projektu "Starlink", šīs nedēļas sākumā orbītā nogādājot vēl...

Apple paredz augstu pieprasījumu pēc iPhone 14 viedtālruņiem

Uzņēmums Apple, neskatoties uz ekonomisko situāciju pasaulē, paredz, ka arī šajā rudenī būs pietiekami liels pieprasījums pēc nākamajiem iPhone...

Korejiešu autoražotāja Hyundai sporta nodaļa jeb N divīzija pavēstījusi, ka 15. jūlijā tā iepazīstinās ar pilnīgi jaunu un radikālu modeli. Sociālās saziņas lietotnēs publicētais tumšais attēls liecina, ka šis būs kaut kas pilnīgi atšķirīgs no līdzšinējā Hyundai piedāvājuma.

Attēlā saskatāms pamatīgs aizmugurējais spoileris, garš motora pārsegs, kā arī pastiepta riteņu garenbāze. Visi šie aspekti liek domāt, ka Hyundai ir sagatavojis kaut ko tiešām ļoti interesantu un arī negaidītu. Autoražotājs gan nav vēlējies izpaust sīkāku informāciju un aicina sagaidīt mašīnas prezentācijas pasākumu.

Nesen Vācijā bāzētā Hyundai Eiropas nodaļa saņēma plašāku autonomiju no centrālā biroja, kas Eiropas nodaļai ļauj strādāt pie modeļiem, kas domāti tieši šai pasaules daļai. Tas nozīmē, ka tuvākajos gados būs vairāk tieši Eiropai paredzēti modeļi, kas netiks tirgoti citur pasaulē. Tieši N divīzijas un tās produktu attīstība bijis viens no galvenajiem uzsvariem Hyundai darbībā pēdējo gadu laikā.

AvotsAutocar
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma