Reklāma

Niantic un NBA kopā gatavo papildinātās realitātes basketbola spēli

Jaunākie raksti

Samsung uzskata, ka salokāmie viedtālruņi trīs gados apdzīs Galaxy S modeļus

Samsung paši uzskata, ka lokano ekrānu viedtālruņi tikai tagad sāk uzņemt apgriezienus. Sagaidāms, ka lokano ekrānu viedtālruņi tuvāko trīs...

Xiaomi oficiāli izziņojis Mix Fold 2 salokāmo viedtālruni

Xiaomi Mix Fold 2 ir vēl viens šī gada lokanā ekrāna viedtālrunis, kura uzdevums ir vismaz nedaudz papurināt Samsung...

Kāds vīrietis Lielbritānijā apcietināts, jo ar “AirTag” izsekojis savu bijušo draudzeni

Izsekošanas piekariņi ir praktiski situācijās, kad jāsameklē kāda nozaudēta lieta, piemēram, naudas maks vai telefons. Tomēr domāju, ka neviens...

“SpaceX” orbītā nogādājis jau 3000 “Starlink” satelītu, taču saskaras ar problēmām

Īlona Maska vadītais uzņēmums "SpaceX" turpina izvērst savu ātrgaitas satelītu interneta projektu "Starlink", šīs nedēļas sākumā orbītā nogādājot vēl...

Apple paredz augstu pieprasījumu pēc iPhone 14 viedtālruņiem

Uzņēmums Apple, neskatoties uz ekonomisko situāciju pasaulē, paredz, ka arī šajā rudenī būs pietiekami liels pieprasījums pēc nākamajiem iPhone...

Ingress, Pokémon Go, Harry Potter: Wizards Unite un citu papildinātās realitātes spēļu izstrādātājs Niantic ķēries klāt pie basketbola. Niantic kopā ar NBA veido NBA All-World spēli, kas iznāks līdz ar nākamās NBA sezonas sākumu.

NBA All-World spēlē varēsi sacensties ar virtuāliem spēlētājiem nelielās basketbola spēlēs, piemēram, trīspunktu metienos. Bet  NBA All-World spēles pamatā būs iespēja sacensties ar citiem cilvēkiem, kā arī uzlabot savas komandas spējas un aprīkojumu. Virtuālais aprīkojums būs atrodams īstu sporta preču veikalu tuvumā un pat pie basketbola arēnām.

Pagaidām nav zinām, cik ātri lietotāji ārpus ASV tiks pie NBA All-World spēles. Niantic spēle Transformers: Heavy Metal ir beta stadijā un pieejama vien dažās pasaules valstīs, tas pats attiecas uz Peridot, kas ir modernāks skatījums uz Tamagotchi.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma