Reklāma

Jaguar ap 2025. gadu iepazīstinās ar trim elektriskiem SUV

Jaunākie raksti

Kādu viedtālruni izvēlēties skolēnam 2022. gadā?

Kad jāsāk rakstīt par skolēniem draudzīgajiem viedtālruņiem, ir skaidrs, ka draiskā vasaras, atvaļinājumu un brīvlaiku sezona iet uz beigām....

Latvija ievērojami apsteidz Igauniju mikroģenerācijas attīstības tempos

Elektrības ražošana, izmantojot saules enerģiju, Latvijā turpina attīstīties ārkārtīgi straujiem soļiem, turklāt mikroģenerācijas (pašražošana mājsaimniecībās) attīstības tempi Latvijā patlaban...

Tesla pārstāvji Kanādā tiekas ar valdības ministru, cenšoties vienoties par rūpnīcas celtniecību

Elektroauto ražotāja Tesla pārstāvji Kanādā tikušies ar valsts zinātnes, inovāciju un industriju ministru Fransuā-Filipu Šampanju (Francois Phillipe Champagne), lai...

BMW M divīzija testē elektroauto ar četriem elektromotoriem

Vācu autoražotāja BMW M divīzija pamazām gatavo savu pirmo elektroauto un notiek dažādi izmēģinājumi - šobrīd aktuālie "i4 M50"...

Samsung nākamajā gadā pārtrauks DDR3 atmiņu ražošanu

Samsung paziņojis par DDR3 atmiņu ražošanas pārtraukšanu jau 2023. gada nogalē. Šobrīd vairums izmanto DDR4 operatīvās atmiņas un jau...

Britu sporta auto ražotājs Jaguar 2025. gadā iepazīstinās ar trim pilnībā elektriskiem SUV, ziņo Autocar. Tas nozīmē, ka vismaz pagaidām Jaguar iepauzēs savu vēsturisko slaveno un sportisko kupeju radīšanu, taču netiek izslēgta iespējamība, ka laika gaitā tiks ieviestas arī elektriskas Jaguar kupejas.

Kā liecina medija rīcībā esošā informācija, vienkāršākais un lētākais no krosoveriem izmērā līdzināsies Porsche Taycan Sport Turismo. Mašīnai būs pieejama versija ar vienu vai diviem elektriskajiem motoriem, savukārt cenai būtu jābūt starp 80 un 90 tūkstošiem mārciņu. Pagaidām nav plašāku ziņu par otro no modeļiem, savukārt flagmanis maksās, sākot no aptuveni 120 tūkstošiem mārciņu.

Lai arī kāds būs jaunais un elektriskais Jaguar, ir pilnīgi skaidrs, ka tas taps uz jaunās “Panthera” platformas. Tā tapusi sadarbībā ar “Magna” uzņēmumu Austrijā, bet šobrīd autoražotājs strādā ar “Nvidia”, lai mašīnas būtu aprīkotas ar labāko iespējamo programmatūru un datorskaitļošanas jaudu.

Gala versijā mašīnām būtu jāizmanto 800V bateriju sistēmu, kas tehniski nodrošinās īpaši lielu uzlādes jaudu, kā arī dažādas autonomās braukšanas palīgsistēmas. Pagaidām mašīnas ar šādu bateriju sistēmu vēl ir retums, taču tādu, protams, kļūst arvien vairāk. Mašīnas uzbūvē inženieri un dizaineri koncentrējušies uz ilgtspēju, izmantojot atkārtoti pārstrādājumus materiālus.

Pirmie prototipi jau tuvāko dažu mēnešu laikā nonāks uz ceļiem un sāksies testēšana, taču tie izmantos Range Rover Sport virsbūvi. Arī ar dizainu Jaguar ir ticis skaidrībā, tagad tiekot skaidrībā ar dažādām tehniskām niansēm, kas izriet no mašīnas virsbūves specifikas, piemēram, dzesēšana.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma