Reklāma

Volkswagen vadītājs uzskata, ka Tesla jaunās rūpnīcas uz laiku novājinās elektroauto ražotāju

Jaunākie raksti

Kādu viedtālruni izvēlēties skolēnam 2022. gadā?

Kad jāsāk rakstīt par skolēniem draudzīgajiem viedtālruņiem, ir skaidrs, ka draiskā vasaras, atvaļinājumu un brīvlaiku sezona iet uz beigām....

Latvija ievērojami apsteidz Igauniju mikroģenerācijas attīstības tempos

Elektrības ražošana, izmantojot saules enerģiju, Latvijā turpina attīstīties ārkārtīgi straujiem soļiem, turklāt mikroģenerācijas (pašražošana mājsaimniecībās) attīstības tempi Latvijā patlaban...

Tesla pārstāvji Kanādā tiekas ar valdības ministru, cenšoties vienoties par rūpnīcas celtniecību

Elektroauto ražotāja Tesla pārstāvji Kanādā tikušies ar valsts zinātnes, inovāciju un industriju ministru Fransuā-Filipu Šampanju (Francois Phillipe Champagne), lai...

BMW M divīzija testē elektroauto ar četriem elektromotoriem

Vācu autoražotāja BMW M divīzija pamazām gatavo savu pirmo elektroauto un notiek dažādi izmēģinājumi - šobrīd aktuālie "i4 M50"...

Samsung nākamajā gadā pārtrauks DDR3 atmiņu ražošanu

Samsung paziņojis par DDR3 atmiņu ražošanas pārtraukšanu jau 2023. gada nogalē. Šobrīd vairums izmanto DDR4 operatīvās atmiņas un jau...

Vācu autokoncerna Volkswagen vadība optimistiski raugās tuvākajā nākotnē – pasaulē uzlabojas situācija ar pusvadītāju pieejamību (vismaz Volkswagen atraduši, kur tos dabūt), kas ļauj ražot mašīnas, mazināt pasūtījumu rindas un gūt ienākumus. Koncerna vadītājs Herberts Dīzs stāsta, ka Volkswagen “pelna vairāk nekā jebkad agrāk”, kas ļauj palielināt elektroauto ražošanas apjomus atslēgas tirgos – Vācijā un Ķīnā.

Pateicoties tam, tiek uzskatīts, ka Volkswagen spēs pietuvoties Tesla un ap 2025. gadu vācu autokoncerns varētu kļūt arī par pasaulē lielāko elektroauto ražotāju. Šādas ambīcijas iepriekš izteicis pats Dīzs. Viņš norāda, ka Tesla šobrīd cenšas palielināt ražošanas apjomus trīs lielās rūpnīcās, proti, pilnīgi jaunajās rūpnīcās Berlīnē un Ostinā, ASV, kā arī plānos ir apjomu palielināšana Tesla tik ļoti svarīgajā rūpnīcā Šanhajā.

“Īlonam (Maskam) ir jāpalielina ražošanas apjomi divās ļoti lielās, sarežģītās rūpnīcās Ostinā un Berlīnē, to darot vienlaicīgi – vienlaikus viņi grasās paplašināt ražošanu Šanhajā. Tas pilnīgi noteikti paņems ļoti daudz spēku un arī resursu,” kādā intervijā saka Volkswagen vadītājs, norādot, ka tas vismaz uz laiku novājinās Tesla.

Tāpat kā visiem autoražotājiem, Tesla bijusi sava tiesa problēmu – ražošanas apjomu palielināšana Berlīnē notiek lēnāk nekā plānots un uzņēmums tur zaudē naudu. Arī jaunajā rūpnīcā Ostinā ir problēmas, jo tur tiek ražotas mašīnas ar jaunajām 4680 baterijām, taču šo bateriju pieejamība pagaidām ir ļoti ierobežota. Arī Ķīnā nav gājis gludi, Tesla cīnoties ar Covid izraisītiem lokdauniem, kas piespieda apturēt ražošanu uz vairākām nedēļām, bet tās atsākšanai tika ieviests “burbuļa” režīms, strādniekiem dzīvojot uz vietas rūpnīcas teritorijā.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma