Reklāma

Hyundai līdz 2024. gadam atliek ar ūdeņradi darbināmā “Nexo” jaunās paaudzes auto prezentāciju

Jaunākie raksti

Kādu viedtālruni izvēlēties skolēnam 2022. gadā?

Kad jāsāk rakstīt par skolēniem draudzīgajiem viedtālruņiem, ir skaidrs, ka draiskā vasaras, atvaļinājumu un brīvlaiku sezona iet uz beigām....

Latvija ievērojami apsteidz Igauniju mikroģenerācijas attīstības tempos

Elektrības ražošana, izmantojot saules enerģiju, Latvijā turpina attīstīties ārkārtīgi straujiem soļiem, turklāt mikroģenerācijas (pašražošana mājsaimniecībās) attīstības tempi Latvijā patlaban...

Tesla pārstāvji Kanādā tiekas ar valdības ministru, cenšoties vienoties par rūpnīcas celtniecību

Elektroauto ražotāja Tesla pārstāvji Kanādā tikušies ar valsts zinātnes, inovāciju un industriju ministru Fransuā-Filipu Šampanju (Francois Phillipe Champagne), lai...

BMW M divīzija testē elektroauto ar četriem elektromotoriem

Vācu autoražotāja BMW M divīzija pamazām gatavo savu pirmo elektroauto un notiek dažādi izmēģinājumi - šobrīd aktuālie "i4 M50"...

Samsung nākamajā gadā pārtrauks DDR3 atmiņu ražošanu

Samsung paziņojis par DDR3 atmiņu ražošanas pārtraukšanu jau 2023. gada nogalē. Šobrīd vairums izmanto DDR4 operatīvās atmiņas un jau...

Korejiešu autoražotājs Hyundai paziņojis, ka vismaz līdz 2024. gadam atlikta jaunās paaudzes “Nexo” prezentācija. Kā zināms, šis Hyundai modelis darbojas ar ūdeņradi un izmanto ūdeņraža degvielas šūnas. Tieši ūdeņraža šūnu attīstība un problēmas ar to tiek minēts kā iemesls, kāpēc auto laišana tirgū kavēsies.

Sākotnējais plāns paredzēja, ka jaunās paaudzes modelis pie klientiem nonāks nākamā gada otrajā pusē, taču tagad skaidrs, ka tas nenotiks. Šobrīd aktuālais modelis ražošanā nonāca 2018. gadā.

Pagaidām nav nosprausts konkrēts grafiks, kā un kad tiks prezentēti Hyundai luksuszīmola Genesis ūdeņraža auto. Šobrīd šīs projekts ir iepauzēts jau kopš pagājušā gada beigām. Šā gada pirmajos piecos mēnešos Hyundai savā māju tirgū Dienvidkorejā pārdeva 3978 “Nexo” eksemplārus, savukārt citviet pasaulē pārdoti mazāk eksemplāri.

Biznesa analītiķi norāda, ka Hyundai, iespējams, pārdomā savu biznesa stratēģiju un prioritātes attiecībā uz bezizmešu auto, īpaši vieglajā pasažieru transportā. Šis segments joprojām attīstās ļoti lēni un pieprasījums pēc tādiem auto ir ārkārtīgi neliels. Autoražotājam jāatvēl līdzekļi, lai attīstītu savu elektroauto piedāvājumu un turpinātu pāreju uz pilnībā elektriskām mašīnām.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Litrs
02.07.2022 11:54

Nav tik daudz H2 uzpildes staciju un cena tajās ir kosmosā. Lielie enerģijas ražotāji sola ka zaļajam H2 cena samazināsies līdz pat 1€ par 1kg.
Tad būs vaļā laidera vārti.
Līdz tam kamer nebus uzpildes uz katra stūra un cena līdz 5€ par 1 kg tikmēr masās neaizies.

Reklāma