Reklāma

Citroen prezentē jaunā stilā veidotu “C4 X” un “e-C4 X” modeli

Jaunākie raksti

Kādu viedtālruni izvēlēties skolēnam 2022. gadā?

Kad jāsāk rakstīt par skolēniem draudzīgajiem viedtālruņiem, ir skaidrs, ka draiskā vasaras, atvaļinājumu un brīvlaiku sezona iet uz beigām....

Latvija ievērojami apsteidz Igauniju mikroģenerācijas attīstības tempos

Elektrības ražošana, izmantojot saules enerģiju, Latvijā turpina attīstīties ārkārtīgi straujiem soļiem, turklāt mikroģenerācijas (pašražošana mājsaimniecībās) attīstības tempi Latvijā patlaban...

Tesla pārstāvji Kanādā tiekas ar valdības ministru, cenšoties vienoties par rūpnīcas celtniecību

Elektroauto ražotāja Tesla pārstāvji Kanādā tikušies ar valsts zinātnes, inovāciju un industriju ministru Fransuā-Filipu Šampanju (Francois Phillipe Champagne), lai...

BMW M divīzija testē elektroauto ar četriem elektromotoriem

Vācu autoražotāja BMW M divīzija pamazām gatavo savu pirmo elektroauto un notiek dažādi izmēģinājumi - šobrīd aktuālie "i4 M50"...

Samsung nākamajā gadā pārtrauks DDR3 atmiņu ražošanu

Samsung paziņojis par DDR3 atmiņu ražošanas pārtraukšanu jau 2023. gada nogalē. Šobrīd vairums izmanto DDR4 operatīvās atmiņas un jau...

Francūžu autoražotājs Citroen iepazīstinājis ar jaunu C4 modeļa versiju – tā nosaukta ar C4 X un mašīna veidota visnotaļ atšķirīgi no tā, kas tirgū bijis pieejams līdz šim. Tiesa, pats Citroen jau ir radījis vienu līdzīgu mašīnu – tas ir C5 X, bet par visu pēc kārtas.

No priekšas šis modelis ir pilnīgi identisks parastajam C4, taču, sākot no B statnes, auto pamatīgi pārstrādāts – parastā C4 hečbeka stila aizmugure nomainīta pret krietni plūstošāku fast-back stila aizmugurējo daļu. Tas mašīnas kopējo garumu ļāvis palielināt par 24 centimetriem, līdz 4,6 metriem. Tas lieliski iederas kopējā piedāvājumā, jo līdzīgais C5 X ir vēl par 20 centimetriem garāks. Tiesa, šis 4,6 metru garums C4 X padara par garāko modeli, kas konstruēts uz Stellantis koncerna CMP platformas – tā paredzēta izmēros kompaktiem auto.

Copyright Alex Rank @ Continental Productions

Līdz ar izmainītu mašīnas formu, aizmugurēja daļa saņēmusi vairākas citas Citroen dizaina novitātes – auto aprīkots ar jauna stila LED aizmugurējiem lukturiem un bamperi. Mašīnas garenbāze saglabājusies nemainīgi 2,67 metri, taču inženieri centušies palielināt vietas daudzumu aizmugurē sēdošajiem, kā arī palielināt bagāžnieka ietilpību.

Sekojot mūsdienu tendencēm, pieejams ne tikai parastais C4 X, bet arī e-C4 X, kas, kā norāda nosaukums, ir šī auto pilnībā elektriskā versija. Tiesa, jaudas agregāti neatšķiras no parastā e-C4 – 50kWh baterija un 136Zs elektromotors mūsdienu elektroauto pasaulē nu jau ir diezgan pieticīgi rādītāji. Arī ieskrējiens 9,5 sekundēs līdz 100km/h un ātrās uzlādes iespējas ar 100kW jaudu vairs neizklausās ļoti mūsdienīgi. Ziemeļeiropas valstīs, Lielbritānijā un daudzviet Rietumeiropā šis auto tiks piedāvāts tikai elektriskā izpildījumā, taču citur, tostarp Baltijas valstīs, to būs iespējams pasūtīt arī ar iekšdedzes dzinēju.

Citroen kā šīs mašīnas mērķauditoriju norāda ģimenes, kas vēlas izmaksu ziņā izdevīgu auto ar lielāku vietas daudzumu aizmugurē. Autoražotājs uzskata, ka šis auto varētu kļūt par gana populāru izvēli arī starp taksometru vadītājiem un citiem pārvadātājiem, kas meklē izmaksu ziņā salīdzinoši pieejamu elektroauto.

Mašīnas ražošana un pasūtījumi sāksies šā gada beigās, savukārt pirmos klientus jaunais Citroen modelis sasniegs nākamā gada pirmajā pusē.

AvotsAutocar
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma