Reklāma

“Facebook Pay” kļūst par “Meta Pay” ar mērķi tapt par metaversa digitālo maku

Jaunākie raksti

Kādu viedtālruni izvēlēties skolēnam 2022. gadā?

Kad jāsāk rakstīt par skolēniem draudzīgajiem viedtālruņiem, ir skaidrs, ka draiskā vasaras, atvaļinājumu un brīvlaiku sezona iet uz beigām....

Latvija ievērojami apsteidz Igauniju mikroģenerācijas attīstības tempos

Elektrības ražošana, izmantojot saules enerģiju, Latvijā turpina attīstīties ārkārtīgi straujiem soļiem, turklāt mikroģenerācijas (pašražošana mājsaimniecībās) attīstības tempi Latvijā patlaban...

Tesla pārstāvji Kanādā tiekas ar valdības ministru, cenšoties vienoties par rūpnīcas celtniecību

Elektroauto ražotāja Tesla pārstāvji Kanādā tikušies ar valsts zinātnes, inovāciju un industriju ministru Fransuā-Filipu Šampanju (Francois Phillipe Champagne), lai...

BMW M divīzija testē elektroauto ar četriem elektromotoriem

Vācu autoražotāja BMW M divīzija pamazām gatavo savu pirmo elektroauto un notiek dažādi izmēģinājumi - šobrīd aktuālie "i4 M50"...

Samsung nākamajā gadā pārtrauks DDR3 atmiņu ražošanu

Samsung paziņojis par DDR3 atmiņu ražošanas pārtraukšanu jau 2023. gada nogalē. Šobrīd vairums izmanto DDR4 operatīvās atmiņas un jau...

“Meta” izpilddirektors Marks Zakerbergs aizvadītajā nedēļā paziņoja, ka kompānija plāno jaunas zīmola izmaiņas. Šoreiz gan tās nesaistās ar pašu uzņēmumu, bet gan digitālo maku “Facebook Pay”, ko plānots pārveidot par “Meta Pay”. Zakerbergs norādīja, ka šī zīmola maiņa esot pirmais solis ceļā uz to, lai radītu digitālo maku metaversam.

Zakerbergs ir iztēlojies, ka “Meta Pay” darbosies kā universāls maks visiem digitālajiem priekšmetiem, ko lietotājs pirks un radīs metaversā. Tāpat lietotājs ar tā palīdzību varēs pierādīt savas īpašumtiesības uz digitālajiem priekšmetiem. Viņš arī apgalvo, ka “Meta Pay” “sniegtu daudz labāku pieredzi cilvēkiem un lielākas iespējas satura veidotājiem”.

Pagaidām gan šī vīzija ir diezgan tālu no realitātes. Norādīts, ka vismaz pagaidām “Meta” digitālā maka programmatūra netiks ievērojami mainīta. Lietotājs to joprojām var izmantot, lai nosūtītu naudu saviem draugiem un ģimenes locekļiem, izmantojot lietotnes “Facebook”, “Instagram” un “WhatsApp”, kā arī lai samaksātu par pirkumiem.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma