“Meta” izpilddirektors Marks Zakerbergs aizvadītajā nedēļā paziņoja, ka kompānija plāno jaunas zīmola izmaiņas. Šoreiz gan tās nesaistās ar pašu uzņēmumu, bet gan digitālo maku “Facebook Pay”, ko plānots pārveidot par “Meta Pay”. Zakerbergs norādīja, ka šī zīmola maiņa esot pirmais solis ceļā uz to, lai radītu digitālo maku metaversam.
Zakerbergs ir iztēlojies, ka “Meta Pay” darbosies kā universāls maks visiem digitālajiem priekšmetiem, ko lietotājs pirks un radīs metaversā. Tāpat lietotājs ar tā palīdzību varēs pierādīt savas īpašumtiesības uz digitālajiem priekšmetiem. Viņš arī apgalvo, ka “Meta Pay” “sniegtu daudz labāku pieredzi cilvēkiem un lielākas iespējas satura veidotājiem”.
Pagaidām gan šī vīzija ir diezgan tālu no realitātes. Norādīts, ka vismaz pagaidām “Meta” digitālā maka programmatūra netiks ievērojami mainīta. Lietotājs to joprojām var izmantot, lai nosūtītu naudu saviem draugiem un ģimenes locekļiem, izmantojot lietotnes “Facebook”, “Instagram” un “WhatsApp”, kā arī lai samaksātu par pirkumiem.