Reklāma

McLaren gatavo elektrisko SUV, ko plāno laist tirgū 2030. gadā

Jaunākie raksti

Dienvidkoreja palaidusi satelītu, izmantojot pirmo pašu radīto raķeti

Dienvidkoreja nupat spērusi nozīmīgu soli, lai kļūtu par daļu no kosmosa valstu saimes. Tiek ziņots, ka Dienvidkoreja pirmo reizi...

“Amazon” iepazīstina ar savu pirmo pilnībā autonomo mobilo noliktavas robotu

Ņemot vērā iespējamo krīzi nodarbinātības jomā, "Amazon" jo cītīgi jāstrādā pie automatizācijas un robotikas risinājumu integrācijas savās noliktavās. Šajā...

Turpinoties lielam pieprasījumam pēc Apple AirTag, varētu tikt izlaists uzlabots modelis

Apple AirTag ierīču izsekotājs tika izlaists nedaudz vairāk kā pirms gada, un izskatās, ka tas ir bijis salīdzinoši populārs,...

PCI Express 7 astoņkārt pārsniegs PCI Express 5 ātrumus

PCI Express 5.0 vēl nav nonācis pie lietotājiem datoros, kad jau PCI-SIG komiteja uzsākusi darbu pie PCI Express 7.0....

Seagate IronWolf Pro 6 TB NAS cietā diska apskats

Seagate IronWolf un IronWolf Pro sērijas diski aptver ietilpības variantus no 1 TB līdz pat iespaidīgiem 20 TB un...

Britu sporta autoražotājs McLaren gatavo elektrisku augstas veiktspējas SUV, kas pie klientiem ieradīsies ap 2030. gadu. Šāds projekts gan ir pretrunā ar uzņēmuma vadības iepriekš pausto, ka McLaren neiesaistīsies šajā segmentā, tā vietā fokusējoties tikai uz sporta auto izstrādi un attīstību. Šis krosovers būs pieejams tikai un vienīgi ar elektrisko jaudas agregātu un tajā netiks izmantoti iekšdedzes dzinēji vai hibrīdsistēmas.

Pagaidām tiek prognozēts, ka McLaren piedāvās vienu šādu modeli, bet iespējams, ka nākotnē, atbildot pieprasījumam, ražotājs varētu piedāvāt dažādas jaudas un bateriju versijas. Ņemot vērā auto izmērus un sarežģītību, kā arī faktu, ka mašīnā tiks izmantotas pašas labākās tobrīd pieejamās bateriju tehnoloģijas, nebūtu jābrīnās, ka cena pārsniegs 250 tūkstošus eiro.

McLaren lēmums tomēr radīt SUV neapšaubāmi ir radies, lūkojoties konkurentu virzienā – konkurentu radītie SUV sasniedz lieliskus pārdošanas rezultātus, tiem pārspējot šo zīmolu tradicionālos auto, vienlaikus nesot arī lielāko peļņu. Piemēri tālu nav jāmeklē – Porshce Macan un Porsche Cayenne kopā pērn tika pārdoti vairāk nekā 300 tūkstošos eksemplāru, savukārt slavenais “911” tika pārdots vien 38 464 eksemplāros. Lamborghini Urus pārspēja aktuālo Huracan ar attiecību 2:1. Un tā varētu turpināt.

Vēlviens iemesls noteikti ir jaunā izpilddirektora ierašanās. Par to kļūs Maikls Leiters – vācu inženieris, kurš iepriekš pārraudzīja tieši Cayenne un Macan projektus. Pēc tam viņš pievienojās Ferrari, tur kļūstot par tehnisko direktoru un tiek uzskatīts, ka viņš ir viens no gaidāmā Purosangue SUV koncepcijas autoriem.

AvotsAutocar
Reklāma

7 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
7 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
16.06.2022 20:11

Sehr gut

REALAIS
16.06.2022 23:00

Te jau kāds uzmetis potenciālo izskatu. Ja jau Lambo to dara, un drīz arī Ferrari to izdarīs, arī McLaren ir jālec šajā vilcienā visiem līdzi.

1007323.jpg
REALAIS
16.06.2022 23:00
Reply to  REALAIS

Un no aizmugures

1007322.jpg
Biteme
17.06.2022 00:31

augstas veiktspējas SUV – tam jābūt ar piekabes āķi piekabes vilkšanai un bagāžnieku bez malas, lai tajā var ērtāk iekraut cementa maisus.

KKTK
17.06.2022 08:12
Reply to  Biteme

Flízētāja slapjais sapnis.

Biteme
17.06.2022 20:58
Reply to  KKTK

Friči ar X5 velk betona maisītājus, letiņi – brauc uz Rimi iepirkties. Kurš gudrāks?

Tītars
20.06.2022 16:23
Reply to  Biteme

Ja Tev ir McLaren SUV, visticamāk Tev ir aizķēries arī kāds Hilux, vai visticamāk cements pats brauc kur un kad vajag.

Reklāma