Web Analytics
More
    Reklāma

    Avtovaz uzsāk vienkāršotu, “pretkrīzes” Lada modifikāciju ražošanu bez ABS un gaisa spilveniem

    Jaunākie raksti

    Krievijas lielākais autoražotājs Avtovaz oficiāli uzsācis ražot vienkāršākus Lada automobiļus, kas vairs nav aprīkoti ar mūsdienās pašsaprotamām drošības sistēmām – auto vairs nav ABS sistēmas un arī gaisa drošības spilvenu. Auto tiek aprakstīts kā “pretkrīzes” modelis.

    Lada pagaidām nav nosaukusi mašīnas cenu, taču ražotājs apgalvo, ka tā būs zemākā jaunu auto tirgū. Ņemot vērā sankcijas, auto veidots tā, lai visas detaļas maksimāli būtu iespējams ražot uz vietas, izslēdzot importa daļu nepieciešamību. Tiesa, no ārzemēm importētās detaļas nodrošināja dažādu mūsdienu elektronisko sistēmu vadību. Bez tām nāksies iztikt.

    Reklāma

    Nav arī tā, ka no mašīnas izvākts pilnīgi viss – Lada “Granta” modelim joprojām būs elektriskais stūres pastiprinātājs, elektriskie priekšējo logu pacēlāji, kā arī ISOFIX bērnu sēdeklīšu stiprinājumi. Auto ir arī centrālā atslēga, taču tas aprīkots ar mūsu laikiem netipiski maziem 14 collu dzelzs diskiem un plastmasas uzlikām.

    Līdzīgas versijas tiekot gatavotas arī citiem Lada modeļiem, tostarp modernizētajai Ņiva. Pagaidām tiek ražoti tikai “Granta” eksemplāri, bet laiks, kad notiks citu modeļu atgriešanās uz konveijera līnijas, pagaidām nav zināms. Pie šādiem mēriem krievu autoražotājs spiests ķerties, reaģējot uz rietumvalstu ieviestajām sankcijām pret Krieviju pēc tam, kad krievi iebruka Ukrainā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    9 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Budzis
    10.06.2022 06:54

    Jēga publicēt par Vaz, ja ražošana atkal ir pārtraukta uz nedēļu?

    Kursors.lv
    10.06.2022 07:22
    Reply to  Budzis

    Ir. Vienmēr ir jēga pasmieties par ākstiem.

    Budzis
    10.06.2022 07:40

    Par slimiem smieties nav smieklīgi ;)

    Skābene
    10.06.2022 09:07

    Galvenais, lai nelaiž šitos ērmus iekšā Eiropā.

    Biteme
    10.06.2022 09:25
    Reply to  Skābene

    Mums tādi tiek iegūti, reanimējot avarējušos auto vai pakāpeniski atbrīvojot tos no liekajām sistēmām. Ja atslēdz lampiņas kompī, lai nežēlojas par amputētajām daļām, jaunais īpašnieks var pat nezināt, ka viņa auto ir antikrīzes risinājums)

    Elektriķis
    10.06.2022 10:55
    Reply to  Skābene

    Sen jau vairs nelaiž, pat tad, kad Krievijā skrūvēja pavisam jēdzīgas VW un BMW mašīnas, šeit tās nebija iespējams reģistrēt. Tas gan vairāk bija kā barjera reeksportam, lai neveidotos “nepareizā” konkurence.

    BTR
    10.06.2022 12:47
    Reply to  Elektriķis

    Tas nebija dēļ konkurences, bet dēļ tā, ka šīm mašīnām bija zemāka kvalitāte, jo “biezie” krievijā skrūvētos sauca par mēsliem un pirka sliktajā Eiropā, jo Krievi pat vnk saskrūvēt labas detaļas nespēja kvalitatīvi. Runaja gāja par markas reputāciju Eiropā

    Reinis Rozitis
    10.06.2022 14:25
    Reply to  BTR

    > bet dēļ tā, ka šīm mašīnām bija zemāka kvalitāte,

    Ir tāds “tipa” jurists/YT blogeris Yadrey – un viņam pirms kādiem ~2 gadiem bija sižets par to, ka, piemēram, “Kaļiņingradā saliktie BMW vispār nav BMW”, bet “analogi” (reāls tiesas iznākums) t.i. nekādas garantijas https://www.youtube.com/watch?v=pabJi1yPsjA ..

    Moiše
    10.06.2022 18:40

    Taburetes intelektuālis / perdelis Kadiroffs varbut turpmāk izmantos šo Ladu, nevis savu baltās ādas salona Panameru? Citādi tik vārdos slavē Krievijas tehniskos “sasniegumus” un gāna rietumu labumus. Re kā Donbasā dabūja pa rīkli, tā aizmuka atpakal uz Grozniju, asti iespiedis kājstarpē.

    Reklāma