Reklāma

Volkswagen “ID.Buzz” oficiāli nonācis sērijveida ražošanā

Jaunākie raksti

Krievija 2024. gadā plāno ieviest digitālo rubli

Paralēli uzsāktajam karam Ukrainā Krievija nepalaiž garām arī jaunākās tendences, kas attiecas uz norēķinu nākotni. Krievijas Banka šogad uzsāka...

Īlons Masks dod mājienu, ka varētu izveidot pats savu sociālo mediju platformu

Ievērojamu uzmanību šajā vasarā bija piesaistījis Īlona Maska lēmums iegādāties "Twitter". Diemžēl nekas dižs no šī darījuma nesanāca, jo...

ASUS ROG Rapture GT-AX11000 Pro būs spēļu entuziastiem paredzēts maršrutētājs

ASUS Republic of Gamers (ROG) izziņojuši jaunu bezvadu maršrutētāju ROG Rapture GT-AX11000 Pro, kas paredzēts spēļu entuziastiem. ROG Rapture...

Klerb ir kā Tinder tiem, kuri ļoti mīl lasīt grāmatas

Lietotne Klerb varētu būt lieliska ļoti lieliem grāmatu mīļiem, lai tuvējā apkārtnē atrastu cilvēkus, ar kuriem dalīties savā grāmatu...

Miris ikoniskās Stīva Džobsa bītlenes dizaina autors

Gan Stīva Džobsa karstākie fani, gan cilvēki, kas nedaudz seko līdzi tehnoloģiju pasaule, atceras bijušā Apple izpilddirektora ikonisko stilu,...

Aizvadītās nedēļas beigās notika ilgi gaidīts notikums – oficiāli uzsākta elektriskā “ID.Buzz” modeļa ražošana. Šis modelis sākotnēji tiks ražots Volkswagen rūpnīcā Hanoveres pilsētā Vācijā. Pirmais ražošanas gads būs nedaudz lēnīgs – plānots, ka šogad saražos aptuveni 15 tūkstošus Eiropas tirgum paredzētus eksemplārus.

Ražošanā vienlaikus nonākusi gan pasažieru pārvadāšanai, gan kravai paredzētā versija. Pirmajā ražošanas gadā notiks pakāpeniska apjomu palielināšana, savukārt nākotnē paredzēts, ka Hanoverē saliks ap 130 tūkstošiem “ID.Buzz” vienību katru gadu.

“ID.Buzz” modelī uz aizmugurējās ass novietots elektromotors ar 201Zs jaudu – tieši tas pats, kas izmantots “ID.4”. Auto aprīkots ar 82kWh bateriju, bet izmantot varam 77kWh, savukārt ātrajās uzlādēs ar līdzstrāvu varēsim lādēties ar 170kW jaudu. Volkswagen apgalvo, ka laika gaitā būs pieejamas arī citas bateriju versijas. “ID.Buzz” konstruēts uz tās pašas MEB platformas, kas izmantota citiem Volkswagen eletriskajiem auto, tāpēc varam sagaidīt līdzīgas jaudas agregātu kombinācijas, kādas pieejamas citiem modeļiem.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma