Reklāma

BMW M3 un M4 saņem īpašās M divīzijas 50 gadu jubilejas versijas

Jaunākie raksti

Volvo investēs 1,25 miljardus eiro elektroauto rūpnīcā Slovākijā

Slovākijas ekonomikas ministrs Ričards Suliks pavēstījis, ka zviedru autoražotājs Volvo valsts austrumdaļā plāno būvēt jaunu elektroauto rūpnīcu. Kopējās investīcijas...

Huawei pēc šķiršanās no Leica izziņo XMAGE

Huawei paziņojis, ka turpmāk pie viedtālruņu kameru tehnoloģijām strādā ar XMAGE zīmolu. Šāds paziņojums nāk neilgi pēc Huawei un...

Jaguar ap 2025. gadu iepazīstinās ar trim elektriskiem SUV

Britu sporta auto ražotājs Jaguar 2025. gadā iepazīstinās ar trim pilnībā elektriskiem SUV, ziņo Autocar. Tas nozīmē, ka vismaz pagaidām...

Apple Watch 7 izturības reklāma varētu būt priekšvēstnesis izturīgāka modeļa iznākšanai

Iesākot jūliju, Apple izlaidis sava stila košu un produktus slavinošu reklāmu, šajā reizē norādot uz Apple Watch Series 7...

Samsung Galaxy S22 Ultra pārdošana pārsniedz jebkuru Note sērijas modeli

Samsung, iespējams, paši bija vainīgi pie zemiem Galaxy Note sēriju pārdošanas apjomiem, jo Galaxy Note bija lielāka izmēra viedtālruņi,...

Vācu autoražotāja BMW “M” sporta divīzija šogad svin apaļo 50 gadu jubileju, tāpēc ražotājs diviem saviem populārākajiem sporta modeļiem izveidojis jubilejas versijas – M3 un M4 modeļiem izveidota “Jahre Edition”, atzīmējot pusgadsimtu M divīzijas vēsturē.

BMW šos modeļus, protams, nedaudz izmainījis dizaina ziņā, savukārt salonā pieejams ļoti plašs papildiespēju klāsts, lai katrs klients varētu izvēlēties un izveidot savu unikālo auto. Tiesa, ir neliela problēma – tikai “M4 Jahre Edition” būs pieejams klientiem Eiropā. M3 šajā versijā būs pieejams tikai ASV un Kanādā, kur tiks piedāvāti tikai 500 eksemplāri.

Tehniski nekādu izmaiņu nav – visas izmaiņas ir dizainā un salonā. Jauni diski, virsbūves krāsas, bet salonā un citviet mašīnas ārpusē novietotas plāksnītes, kas liecina par šī auto specifiskumu, proti, ka tas ir jubilejas versijas modelis.

AvotsAutocar
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma