Garmin nācis klajā ar Varia RCT715 aizmugurējā skata radaru un gabarītlukturi. Lai riteņbraucēju sirds būtu mierīga, braucot gan dienā, gan naktī, Varia RCT715 nepārtraukti uzņem asus, skaidrus video brauciena laikā, vienlaikus nodrošinot izcilu radara tehnoloģiju. Iebūvētā kamera nepārtraukti reģistrē apkārt notiekošo brauciena laikā un automātiski saglabā fotoattēlus, ja noticis negadījums.
„Jau gadiem ilgi visā pasaulē riteņbraucēji uzticas mūsu Varia aizmugurējā skata radariem, lai brauciena laikā pievērstu lielāku uzmanību spēkratiem tuvumā un tiem, kas tuvojas. Tāpat esam priecīgi, ka pievienojām jauno RCT715 riteņbraukšanas drošības produktu, kas iekļaujas „must have” riteņbraucēju ierīču rindā,” teica Dens Bartels, Garmin Globālās tirdzniecības viceprezidents. “Tagad riteņbraucēji var droši doties ceļā, zinot, ka Varia RCT715 aizmugurējā skata radars ar aktivizēto gabarītlukturi brīdinās tuvojošās automašīnas par riteņbraucēju uz ceļa un iebūvētā kamera nepārtraukti ierakstīs apkārt notiekošo un sniegs negadījuma video pierādījumus, ja tādi būs nepieciešami.”
Varia RCT715 jauninājumi:
- Iebūvēta kamera: uzņem asus, skaidrus video 1080 p/30 fps jebkura brauciena laikā.
- Automātiska negadījumu fiksēšana: ja ir noticis negadījums, video pirms negadījuma, tā laikā un pēc tam tiks automātiski saglabāts.
- Papildu Varia aplikācijas funkcionalitāte: viegla pieeja video materiāliem, video pārsūtīšanai vai kameras iestatījumu pielāgošana, piemēram, datu pārklāšanās.
Nav nozīmes kur un kad riteņbraucējs devies ceļā, Varia RCT715 nepārtraukti nodrošināt Garmin nepārspējamās riteņbraucēju drošību funkcijas, tostarp:
- Maksimāla piesardzība: vizuāli un audio paziņojumi par spēkratiem, kas tuvojas aizmugurē, jau no 140 metru attāluma.
- Izcila redzamība: gabarītlukturis var būt redzams jau no 1,5 km attāluma, kas vadītājiem ļauj vieglāk pamanīt riteņbraucēju, pirms radars fiksē spēkratu.
Vairāku ierīču sapārošanas iespējas ļauj Varia RCT715 izmantot savietojumā at Garmin Edge riteņbraucēju datoru, Garmin viedpulksteni vai Varia viedierīces lietotni. Piemēram, sapārojot ar savietojamu viedtelefonu, tas integrē trešo pušu lietotnes, piemēram, Ride with GPS, ļaujot riteņbraucēju kartēm pārklāties ar aizmugurējā skata radara paziņojumiem.
Varia RCT715 baterija strādā līdz 4 stundām ar radaru un gabarītlukturi gan rītausmā, gan krēslā un līdz 6 stundām ar radaru un gabarītlukturi dienasgaismā, kamerai nepārtraukti ierakstot video 1080p kvalitātē. Varia RCT715 ieteiktā mazumtirdzniecības cena ir
399,99 €.
“gabarītlukturis var būt redzams jau no 1,5 km attāluma, kas vadītājiem ļauj vieglāk pamanīt riteņbraucēju”
Besīgi ir tas, ka cilvēki pilsētā brauc ar visādiem krosa un šosejas lukturiem….šis lukturis ir tik spožs, ka redzams no až 1.5km attāluma un domāts, lai autobraucējs laicīgi pamana šoseri un ar saviem 100km neuztestos tam virsū, bet pilsētā tas reāli izdedzina acis apkārtējiem.
Besī, ka autovadītāji pa pilsētu brauc ar automašīnām, kas paredzētas šosejām.
Pajokoji diezgan trāpīgi! Pilsētās ideālais variants būtu viegli mazgabarīta auto, kas attīsta max 70km/st. Pirmkārt, būtu mazāk izmešu. Otrkārt, vieglāks auto rada mazāku riepu troksni. Treškārt, īsāki auto – īsāki sastrēgumi. Un visbeidzot, braucot apsildāmā kartingā, liela daļa netestos ar visu savu varenības apziņu, ko dod modernie auto, īpaši tie kas lielāki par subkompaktiem.
par mazāk izmešu – tas ir mīts. jebkurš sevis cienīgs šujmašīnas motors tāpat nepatērēs mazāk par 5-6 litru degvielas uz 100km. un ja runā par pilsētu, tad tur ir vismaz +10%
Ja būtu izpildīta teikuma sākumā minētā nepieciešamība – *viegls* mazgabarīta auto, tad nebūtu nekādi 5-6 litri. Paskaties pats cik moči un mopēdi tērē.
Par patēriņu tev jau atbildēja, bet par tiem +10 – tā ir kaut kāda galvas trauma, kas liek braukt ar +10? Vai policijas bezdarbība? Uh, ceru ka ar laiku būs fotoradari katrā stabā, lai izārstētu šos +10 un ātrāk maucējus, kas taupa naudu un nebrauc uz trasi, tā vietā izlādējoties pilsētas ielās. Sakrās pa dienu sodos pāri simtam un punktus, padomās ka kļūda un atkārtos to pašu vēlreiz – un pamazām jau sāks pielekt.
+10% rakstīts par degvielas patēriņu pilsētā.
Ošibočka višla) Bet acīmredzami, ka smagi auto + sastrēgumi + vēlme uzgāzēt starp krustojumiem = liels patēriņš.
Patiesībā mums ir vēl ļoti daudz kur samazināt patēriņu, kuru mēs nez kāpēc uztveram kā pašsaprotamu un nopelnītu.
Tiem, kas samazina patēŗiņu un visur iet ar kājām, teorētiski būtu jābūt bagātākiem par tiem, kas baruc ar auto, jo gājēji vairāk ietaupa. Bet dzīvē tie tie izšķērdīgākie tomēr pelna vairāk.
Nav visur jāiet kājām. Nav pat visur jābrauc ar velo. Tāpat kā nav ikdienā jābrauc pa pilsētu ar lieliem, rijīgiem auto, aizbildinoties ka tas ir vienīgais auto ko var atļauties.
Ieguvums no savlaicīgi vai dažkārt tumsā vispār pamanāma velobraucēja tomēr būs lielāks, nekā par iespējamu apžilbinājumu pieņemu uz pāris sekundēm. Ar auto braucot arī gadās pretim braucošie, kas aizmirst vai nesavlaicīgi izslēdz tālās gaismas vai brauc ar nepareizi noregulētiem lukturiem, kas šad tad apžilbina. Bet neko, kaut kā jau sadzīvo auto braucēji. Šajā gadījumā ar velo tas pats. Ieguvumi lielāki.
Paskatījos režīmus:
Light modes: solid, peloton, night flash, day flash
Nebūtu slikti ja būtu pilsētas režīms ar zemāku gaismas intensitāti, jo pilsētā tie 1.5km nav vajadzīgi. Viena daļa to šosejas izgarojumu elpotāju līdz šosejai brauc tieši pa pilsētu.
Savukārt tiem, kas minās tikai pa pilsētu, nevajag ne radaru (kas brīdinātu nonstopā), nedz arī tik jaudīgu gaismu. Cena jau arī nav vidējā pilsētminēja budžetā.
Principā velobraucējam lukturiem jābūt īpaši spilgtiem, gan pa ielu braucot gan uz trotuāra. Kāpēc? Lai maksimāli pievērstu uzmanību tiem šoferiem un gājējiem, kas esot satiksmē ir ieurbušies savā viedekrānā, nevis vēro notiekošo uz ceļa vai sev apkārt.
Vācijā velo lukturiem ir noteiktas parsības, nevar kuru katru ķīnas mēslu likt virsū.
Un tur svarīgs ne tikai spilgtums – normāls velolukturis spīd uz ceļa, nevis pretīmbraucēju acīs. Bet tad idioti piemontē uz stūres jaudīgu lukturīti ar izkliedētu staru (konuss) un brīnās, ka visi viņus ienīst…
ar īpašu vajadzību intelektu apveltītie vēl ieslēdz stroboskopa režīmu…
Kā šad-un-tad-velobraucējs es atgādināšu, ka pa ietvi gājēji var iet vai pat rāpot kaut vai zigzagiem un nevienam velobraucējam nav ne jāzvana, ne jāspīdina. Smuki minies pa brauktuvi, ja vien neesi jaunāks par 14 gadiem. Ja bail pa brauktuvi – lēnām ripinies pa ietvi, bet netracini gājējus ar zvaniem. Uz ietves velobraucējs ir viesis.
O! Beidzot pieminēji neaizskaramo kastu – gājējus! :) Atvaino, nevejag glorificēt! Un satiksmes noteikumus vajadzētu pārlasīt arī tiem, kas sevi par saimniekiem uzskata uz ielas/trotuāra jebkur! :) Sasmīdināji! Ja es vai mans bērns atļautos Tavu dievišķo mieru uz trotuāra ar zvaniņu patraucēt, tāpat to nedzirdēsi, jo visdrīzāk Tev ausis būs aizbāztas. Tiklīdz Tu izej pa mājas durvīm/pagalma, Tu esi viesis, gribi vai nē! Savā dīvānā esi tik neaizskarams, cik gribi!
Vari nepiekrist un izteikt pieņēmumus par manām ausīm, bet iesaku mācīties braukt pa brauktuvi – tas ir daudz drošāk, nekā lavierēt starp gājējiem. Ja pats esi arī autobraucējs, tad saproti arī viņu domāšanu, paātrinājuma/bremzēšanas spējas un spēj izmantot brauktuvi ar maksimālu labumu sev, minimāli traucējot pārējiem satiksmes dalībniekiem. Un jā – es piekrītu, ka izejot pa durvīm, var sastapties ar dažādām situācijām un pat briesmām. Par to diemžēl aizmirst daudzi – t.sk. gājēji kas neskatoties iet pāri ielai vai veloceļam, autobraucēji kas žmiedz uz 70+ lai pagūtu uz zaļo un velobraucēji ar aizbāžņiem ausīs, kā arī tie kas minas viens… Read more »
Neķer kreņķi! ;) Gana esmu izbraucies ar velo pa Rīgas ielām, starp trolejbusiem un ķerot ikarusus. Tagad gan pārsvarā pa ceļiem ārpus Rīgas, kā arī ikdienā ar auto pārvietojos. Vairāk uzsvaru lieku uz gājēju kastu, kas taisās būt neaizskaramāki par Indijas govīm. Tas ka gājējs atrodas uz trotuāra jebkurā gadījumā nenozīmē, ka var šļūkt pa 3-4 blakus, ignorējot jebkuru citu, vienalga gājēju vai velo. Atslēgas vārdi ir – abpusēja cieņa! Un jā – man nav bijis neviena konflikta ar gājējiem uz trotuāra vai ar šoferiem uz brauktuves. Nav kompleksi arī zaļo gaismu sagaidīt. Un jā – es nebraukšu ar velo… Read more »
Trinkšķināt vajag pa gabalu, nevis tad, kad esi piezadzies klusi no aizmugures, tā, ka gājējs salecas no pēkšņas trinkšķināšanas! Dānijā un Zviedrijā velosipēdisti ļoti pieklājīgi pa gabalu uztrinkšķina, bet tas nenozīmē ka gājējam jāvācas malā, drīzāk tas ir kā atgādinājums, ka uz trotuāra ir velosipēdists un ir ieteicams saglabāt savu taisnvirziena kustību, bez nevajadzīgiem straujiem manevriem uz vienu vai otru pusi, lai velosipēdists var droši pabraukt garām.
Es tomēr uzskatu, ka ietve ir – ieklausies – IET+VE – vieta, pa kurieni iet. Reku zemāk digitalk ir citējis oficiālo versiju. Jā, ir autobraucēji kas man taurē un bauro ka jābrauc pa ietvi, bet tādu tomēr ir ļoti maz, tāpat kā to kuri urinē publiskās vietās vai sasit alus pudeles pēc iztukšošanas.
Ministru kabineta 2015. gada 2. jūnija noteikumi Nr. 279 “Ceļu satiksmes noteikumi”, 200.3 apakšpunkts:
[…] Braucot pa ietvi, velosipēdu vadītājiem jāizvēlas tāds braukšanas ātrums, lai netiktu apdraudēti vai traucēti gājēji un, ja nepieciešams, jābrauc ar ātrumu, kas nepārsniedz gājēju pārvietošanās ātrumu. Velosipēdu vadītāji nekādā veidā nedrīkst apdraudēt vai traucēt gājējus. Gājējiem, pārvietojoties pa ietvi, ir priekšroka. […]
Aptuveni 50m brīdinu kājāmgājēju ar zvaniņu , ka tuvojos ar velo un samazinu ātrumu un nav konfliktu, pagaidām viss ok. 🙂