Web Analytics
More
    Reklāma

    Volkswagen apritē atgriezīs “Scout” zīmolu, lai ražotu elektriskus apvidus auto ASV tirgum

    Jaunākie raksti

    Vācu autoražotājs Volkswagen apstiprinājis plānus apritē atgriezt “Scout” zīmolu, lai ar to ražotu elektroauto, kas paredzēti bezceļu apstākļiem. Šis amerikāņu zīmols no autobūves kartes pazuda 1980. gadā, bet tagad Volkswagen izlēmuši to atdzīvināt.

    The Wall Street Journal informēja, ka “Scout” kļūs par vienu no vācu koncerna apakšzīmoliem, tam izveidojot atsevišķu vadības komandu. Kompānijas hierarhijā tas atradīsies tādās pašās pozīcijās kā Audi vai Porsche. Sākotnēji ieplānoti divi elektriskie modeļi – SUV un pikaps, kas būs veidoti uz speciāli tam paredzētas platformas, lai gan tehniskas detaļas pagaidām netiek ziņotas, taču tie būs īpaši izstrādāti tieši bezceļu apstākļiem.

    Volkswagen projektā gatavojas ieguldīt vismaz miljardu dolāru, lai gan sākotnējās investīcijas būs mazākas. Daļa no naudas nāks no ārējiem finansējuma avotiem un tiek plānota zīmola akciju kotēšana biržā, kas ļaus piesaistīt papildus naudu.

    Arī Volkswagen pārstāvji oficiāli apstiprinājuši šādu informāciju, norādot, ka mašīnas tiks izstrādātas un ražotas ASV. Tāpat tās vismaz sākotnēji būs paredzētas tikai ASV tirgum. Ražotājs sola, ka pirmie prototipi tiks nodemonstrēti jau nākamgad, savukārt ražošanai ASV jāsākas 2026. gadā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma