Reklāma

Tesla drīzāk iegādāsies derīgo izrakteņu uzņēmumu nevis citu autoražotāju

Jaunākie raksti

Bentley saviem modeļiem ieviesīs “Azure” versiju īpaši komfortablai braukšanai

Luksusauto ražotājs Bentley paziņojis, ka savos modeļos tas ieviesīs "Azure" versiju - tas nav jauns modelis, bet gan aprīkojuma...

Tesla piesakās papildus zemesgabalam, lai paplašinātu rūpnīcu Berlīnē

Elektroauto ražotājs Tesla pieteicies iegādāties "Gigafactory Berlin" pieguļošo zemesgabalu, autoražotājam jau plānojot rūpnīcas paplašināšanās darbus. Šadas ziņas izplatījuši vācu...

Marks Zakerbergs: “Meta” metaversa projekts tuvākos piecus gadus izmaksās ļoti dārgi

Nav nekāds noslēpums, ka metaversa kā iekļaujošas virtuālās pasaules izveide izmaksās ļoti dārgi. Daudzi uzņēmumi, ieskaitot "Google", "Microsoft", "Meta"...

Vai un kā paaudzes īpatnības ietekmē finanšu paradumus?

Viena no jomām, kur diezgan labi var aplūkot atšķirības dažādās paaudzēs, ir finanses. Šobrīd, kad tehnoloģijas attīstās straujāk nekā...

Citadele: Dubultojies uzņēmumu pieprasījums pēc elektroauto

2022. gada pirmajos četros mēnešos dubultojies elektroauto skaits, ko līzingā iegādājušās juridiskas personas, liecina Citadele Leasing apkopotā informācija. Šī gada...

Autoražotāju kontrolpaketes ik pa brīdim maina savus īpašniekus, vienam koncernam pārpērkot daļas no kāda cita. Šobrīd autoražotājs ar pārliecinoši lielāko tirgus vērtību biržā ir Tesla, tāpēc, diezgan likumsakarīgi, izskan baumas par Tesla idejām kādu autoražotāju pārpirkt. Īpaši pēc tam, kad uzņēmuma vadītājs Īlons Masks nopirka Twitter.

Masks gan ir noliedzis jebkādas runas par idejām pārpirkt mazāku autoražotāju. Masks nav slēpis, ka vienkāršāk ir uzbūvēt jaunu rūpnīcu un to iekārtot tieši tā, kā tas nepieciešams, tā vietā, lai pārbūvētu jau esošu rūpnīcu un to pielāgotu savām vajadzībām. Tesla šāda pieredze ir, pārbūvējot rūpnīcu Fremontā, kas savulaik tika nopirkta no Toyota.

Tesla vadītājs gan ir atvērts domai par kalnrūpniecības uzņēmuma iegādi. Viņš norāda, ka Tesla izskatīs dažādus veidus, kā paātrināt pāreju uz elektroauto. Autoražotāja pašmērķis nav pirkt kalnrūpniecības uzņēmumus, kas ļautu pa taisno piekļūt nepieciešamajām izejvielām, bet, ja tas būs vienīgais veids, kā paātrināt procesus, tad Tesla šādu iespēju noteikti izskatīs.

Šāds notikumu attīstības scenārijs nebūt nav nereāls, jo izejvielu cenas visam ir ļoti strauji augušas, īpaši materiālu cenas bateriju ražošanai. Lai kompensētu cenu kāpumu, Masks izteicies par Tesla plāniem iesaistīties litija ieguves biznesā. Līdzīgi citiem autoražotājiem, Tesla intensīvi strādā, lai nodrošinātu ilgtermiņa litija piegādes līgumus.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma