Reklāma

“Google” atrāda savu jaunāko viedo briļļu prototipu, kas tulkos valodas reāllaikā

Jaunākie raksti

“Netflix” īpaši bērniem piedāvās iespēju atklāt saturu ar pārsteiguma elementiem

Lai arī varētu uzskatīt, ka "Netflix" domā tikai par pieaugušo lutināšanu ar funkciju dažādību, tā nebūt nav. Arī bērni...

Plānots, ka ātrgaitas satelītu internets “Starlink” sniegs būtisku pienesumu Brazīlijā

"SpaceX" strauji attīsta savu satelītu interneta servisu "Starlink", izvēršot to aizvien vairāk valstīs. Aizvadītajā piektdienā Īlonam Maskam bija svarīga...

Tehnoloģiju izstāde “IFA Berlin” šogad atgriežas kā pilnvērtīgs klātienes pasākums

Pēc divu gadu pārtraukuma tehnoloģiju pasaules svarīgākie notikumi un pasākumi beidzot uzņem klātienes skatītājus. Izņēmums nav arī ikgadējā tehnoloģiju...

“Twitter” krīzes laikā slēps ierakstus, kas ietver nepatiesu informāciju

"Twitter" šonedēļ paziņojis par jaunu politiku cīņai ar dezinformāciju krīzes laikā, nosakot jaunus standartus tādu tvītu ierobežošanai vai bloķēšanai,...

Pebblebee piedāvā AirTag konkurentu, kuru uzreiz varēs piekarināt pie atslēgām

Tirgū parādījies jauns AirTag konkurents Pebblebee, kas patiešām varētu izrādīt sīvāku cīņu, jo tas izmanto labāko Apple ekosistēmas iespēju,...

Desmit gadus pēc “Google Glass” viedo briļļu izlaišanas “Google” paziņojusi, ka strādā pie jaunām un krietni uzlabotām papildinātās realitātes brillēm. Par tām plašāk uzņēmums stāstīja vakardien, 11. maijā, notikušajā izstrādātāju konferencē. Šī ierīce kā saldais ēdiens tika atstāta uz pasākuma noslēgumu. Un ne velti. No visiem prezentētājiem produktiem vismaz man šīs jaunās paaudzes viedās brilles šķita visiespaidīgākās, paverot jaunas iespējas komunikācijā.

“Google” dalījās ar nelielu videoklipu, kur bija redzams šo jaunu briļļu agrīnais prototips un dažas sniegtās iespējas. Liels fokuss šajā video tika likts tieši uz komunikāciju, ļaujot saprast, ka viedās brilles dos iespēju pārvarēt valodas barjeru. Tās ļaus sarunāties cilvēkiem, kuri nesaprot viens otra valodu, reāllaikā iztulkojot teikto un parādot to kā subtitrus.

Uzņēmums neatklāja, kad šīs papildinātās realitātes brilles plāno izlaist, un grūti pateikt, vai tas vispār notiks šogad, jo ierīce vēl ir pavisam agrā izstrādes stadijā. Tāpat “Google” lika saprast, ka briļļu galīgais dizains var krietni atšķirties no prezentētā.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma