Reklāma

Pēc vairāku nedēļu pauzes atsākas Škoda “Enyaq iV” ražošana

Jaunākie raksti

Samsung piedāvā patērētājiem personalizēt sadzīves tehnikas ierīču dizainu un pielāgot funkcijas

Uzņēmums Samsung Electronics Co., Ltd. ir paplašinājis Bespoke sadzīves tehnikas ierīču  konceptu, ļaujot patērētājiem pielāgot un personalizēt vēl plašāku...

Eleport uzstāda pirmo elektroauto uzlādes staciju Jūrmalā

Elektroauto uzlādes tīkls Eleport uzstāda savu pirmo uzlādes staciju Jūrmalā. Jaunā uzlādes stacija nodrošina uzlādi diviem elektroauto vienlaicīgi un...

Hyundai un Kia birojos Vācijā veiktas kratīšanas aizdomās par krāpšanos ar dīzeļauto izmešiem

Vācijas varasiestādes veikušas kratīšanas vairākos Hyundai un Kia birojos. Korejiešu autoražotāji tiek turēti aizdomās par krāpšanos ar dīzeļauto izmešiem...

Kursors Stambulā iepazīstas ar jaunākajiem Huawei produktiem

Tieši vasaras saulgriežu laikā man sanāca interesanta iespēja pabūt Huawei produktu prezentācijā Stambulā, kurā tika prezentēti tieši Austrumeiropai, Ziemeļu...

Volkswagen ID.Buzz elektriskā mikroautobusa gaidībās

Tā kā jūnijs ir tas mēnesis, kad oficiāli sākas ID.Buzz iepriekšpārdošana, tad šis ir arī īstais mēnesis, lai mēs...

Čehu autoražotājs Škoda paziņojis, ka pēc vairāku nedēļu pārtraukuma atsākusies Škoda elektriskā modeļa “Enyaq iV” ražošana uzņēmuma galvenajā rūpnīcā Mlada Boļeslavas pilsētā. Ražošana bija apturēta, jo Škoda pietrūka nepieciešamo detaļu, galvenokārt elektroinstalācijas.

Volkswagen koncerna zīmoliem elektroinstalācijas ražo Ukrainā, tāpēc Krievijas izraisītais karš radījis problēmas ne tikai Škoda, bet arī pašam Volkswagen un citiem autoražotājiem. Škoda ziņo, ka ir izdevies sakārtot jautājumu par piegādēm un darbs pie elektriskā modeļa ražošanas var atsākties.

Autoražotājs plāno, ka sākotnēji ik nedēļu tiks saražoti aptuveni 1000 eksemplāri, bet nākamo divu mēnešu laikā ražošanas apjomi pamazām tiks palielināti. Škoda plāni paredz, ka dienā jāsaražo 370 “Enyaq iV” un “Enyaq iV Coupe” vienības. Situācija Eiropā gan ir nestabila un ļoti mainīga, tāpēc grūti prognozēt, kad un kā Škoda spēs sasniegt šo uzstādīto latiņu. “Škoda mērķis ir strādāt ar maksimālo iespējamo ražošanas jaudu. Tomēr tas ir atkarīgs no dažādu komponentu pieejamības, bet šobrīd ir neiespējami izteikt prognozes par piegādes ķēdēm,” teikts autoražotāja izplatītajā paziņojumā.

Dati liecina, ka šā gada 1. ceturksnī Škoda pārdeva 8800 elektriskās mašīnas, atsevišķās valstīs izkonkurējot radniecīgo Volkswagen ID.4. Ražošanas pārtraukšana vairāku nedēļu garumā Škoda maksās vairākus tūkstošus saražotu eksemplāru, vienlaikus pagarinot jau tā garās rindas, lai saņemtu savu auto.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma