Reklāma

Volkswagen sāk elektriska “Amarok” pikapa izstrādi

Jaunākie raksti

Hyundai un Kia birojos Vācijā veiktas kratīšanas aizdomās par krāpšanos ar dīzeļauto izmešiem

Vācijas varasiestādes veikušas kratīšanas vairākos Hyundai un Kia birojos. Korejiešu autoražotāji tiek turēti aizdomās par krāpšanos ar dīzeļauto izmešiem...

Kursors Stambulā iepazīstas ar jaunākajiem Huawei produktiem

Tieši vasaras saulgriežu laikā man sanāca interesanta iespēja pabūt Huawei produktu prezentācijā Stambulā, kurā tika prezentēti tieši Austrumeiropai, Ziemeļu...

Volkswagen ID.Buzz elektriskā mikroautobusa gaidībās

Tā kā jūnijs ir tas mēnesis, kad oficiāli sākas ID.Buzz iepriekšpārdošana, tad šis ir arī īstais mēnesis, lai mēs...

Audi vadība neapmierināta ar atsevišķu Vācijas ministru nostāju elektrifikācijas jautājumos

Aizvadītajā nedēļā Vācijas finanšu ministrs Kristians Lindners paziņoja, ka Vācija neatbalstīs Eiropas Savienības piedāvātos grozījumus, kas paredz aizliegt tirgot...

Montblanc Summit 3 – 1250 eiro vērts Wear OS 3.0 viedpulkstenis

Montblanc kopš Montblanc Summit 2 izlaišanas bija klusējis četrus gadus, bet nu izziņots Montblanc Summit 3 modelis ar Google...

Vācu autoražotājs Volkswagen sācis darbu pie “Amarok” pikapa, kuram būs arī pilnībā elektriska versija. Volkswagen šī auto izstrādē sadarbojas ar Ford un kā ražošanas plānotais sākums nosprausts 2025. gads. Elektriskais “Amarok” idejiski tiek veidots kā mazāka, efektīvāka alternatīva Rivian “R1T” un Tesla “Cybertruck”.

Šī sadarbība ir turpinājums jau iepriekš aizsāktajam abu autoražotāju kopdarbam, kas rezultējās 2. paaudzes “Amarok” un arī Ford “Ranger” modelī. Volkswagen valdes loceklis Larss Krauze apstiprinājis, ka tiek strādāts pie elektriska pikapa.

Lai gan Ford izlēmis, ka “Ranger” pikaps būs nopērkams plug-in hibrīda formā, Volkswagen izvēlējās to nedarīt, norādot, ka tam nav lielas jēgas, jo plug-in hibrīds nesniedz iespējas nobraukt lielāku attālumu ar vienu uzlādi. “Šobrīd neesam apmierināti ar attālumu, ko varētu nobraukt ar plug-in hibrīdu. Nekad nesaki nekad, bet sliecamies elektroauto virzienā,” saka Krauze.

Volkswagen ir pārliecināti, ka elektriskos jaudas agregātus un baterijas varēs ievietot arī Ford izstrādātajā šasijā, jo elektriskais “Amarok” izmantos tieši Ford platformu. Tiesa, lai to paveiktu, būs jāveic dažādas izmaiņas. Elektriskais “Amarok” varētu tikt ražots ASV, vienā rūpnīcā ar “Ranger”.

AvotsAutocar
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma