Web Analytics
More
    Reklāma

    “Activision Blizzard” gada laikā zaudējis 60 miljonus aktīvo spēlētāju

    Jaunākie raksti

    Videospēļu izstrādātājs “Activision Blizzard” nedēļas sākumā publicēja savus ceturkšņa finanšu rezultātus, daloties ar jaunāko statistiku par to, kā veicas uzņēmumam un tā pašreizējām spēlēm. Balstoties uz šiem datiem, jāsaka, ka “Activision Blizzard” pēdējā gada laikā nav veicies visai labi, zaudējot ievērojamu skaitu aktīvo spēlētāju, īpaši videospēlē “Call of Duty”.

    Uzņēmums ziņo, ka 1. ceturksnī nopelnījis 1,77 miljardus ASV dolāru, kas ir krietni mazāk nekā pērn tajā pašā periodā, kad “Activision Blizzard” ieņēmumi sasniedza 2,28 miljardus dolāru. Tas lielākoties saistāms ar kopējās spēlētāju aktivitātes samazināšanos. Ja pērnā gada 1. ceturksnī aktīvo spēlētāju skaits sasniedza 435 miljonus, tad šogad tas ir sarucis līdz 372 miljoniem. Līdz ar to uzņēmums gada laikā zaudējis vairāk nekā 60 miljonus lietotāju.

    Reklāma

    Absolūti lielākos zaudējumus radījusi “Call of Duty”, no kuras atvadījušies 50 miljoni spēlētāju tikai viena gada laikā. Tāpat lielai daļai nav patikuši videospēles “Warzone” atjauninājumi.

    Kas ir būtiski – tā kā “Activision Blizzard” ieņēmumi, pārdošanas apjomi un spēlētāju skaits samazinās, investori, visticamāk, varētu balsot par uzņēmuma pārdošanu “Microsoft”.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma