Web Analytics
More
    Reklāma

    NASA piesaista “SpaceX” un “Amazon”, lai attīstītu nākamās paaudzes kosmosa sakarus

    Jaunākie raksti

    NASA izvēlējusies “SpaceX”, “Amazon”, “Viasat Incorporated” un trīs citus amerikāņu uzņēmumus, lai izstrādātu nākamās paaudzes divvirzienu kosmosa sakaru pakalpojumus, kas paredzēti kosmosa aģentūras turpmāko misiju atbalstam. NASA vēlas, lai šo pakalpojumu nodrošināšanā izmantotu komerciālos satelītus. Šādā veidā tiktu samazinātas izmaksas un būtu iespējams vairāk koncentrēties uz dziļā kosmosa izpēti un zinātnes misijām.

    Pašlaik NASA izmanto savu izsekošanas un datu pārraides satelītu sistēmu, kas paredzēta kosmosa sakariem salīdzinoši nelielā attālumā no Zemes. Tomēr daudzi no šiem satelītiem tika palaisti 80. un 90. gados, tāpēc tuvāko gadu laikā to darbību ir paredzēts pārtraukt un izmantot jaunās paaudzes kosmosa sakaru risinājumus.

    Reklāma

    Paredzēts, ka līdz 2025. gadam visi dalībnieki varēs veikt demonstrācijas kosmosā un parādīt, ka viņu radītā tehnoloģija spēj nodrošināt ātrus un jaudīgus divvirzienu sakarus. NASA parakstīs vairākus ilgtermiņa līgumus ar uzņēmumiem, kuriem līdz 2030. gadam izdosies izstrādāt efektīvas komunikācijas tehnoloģijas operācijām kosmosā pie Zemes.

    Kopējā līgumu vērtība šī projekta ietvaros sasniedz 278,5 miljonus USD, no kuriem lielāko daļu jeb teju 70 miljonu USD saņem “SpaceX”.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma