Web Analytics
More
    Reklāma

    BMW vadītājs brīdina par riskiem, koncentrējoties tikai uz elektroauto ražošanu

    Jaunākie raksti

    Vācu autoražotāja BMW vadītājs Olivers Cipse kādā sanāksmē Ņujorkā izteicies, ka autobūvei jābūt ļoti piesardzīgai, koncentrējoties uz elektroauto attīstību un ražošanu. Viņš uzsver, ka tādā veidā visa nozare var kļūt atkarīga no dažām valstīm, vienlaikus atzīmējot, ka joprojām ir ļoti liels tirgus potenciāls arī mašīnām ar iekšdedzes dzinējiem.

    “Kad raugāmies uz šā brīža tehnoloģijām, mums jāsaglabā piesardzība, jo riskējam ieslīgt atkarībā no dažām valstīm,” saka Cipse, īpaši uzsverot, ka daudzi no elektroauto ražošanā nepieciešamajiem materiāliem tiek iegūti Ķīnā. “Ja cilvēks kaut kāda iemesla dēļ nevar nopirkt elektroauto, bet viņam vajag mašīnu, jūs piedāvājat, lai viņš turpina braukt ar savu veco auto mūžīgi? Ja jūs nepiedāvāsiet auto ar iekšdedzes dzinēju, kāds cits to darīs,” norāda BMW vadītājs.

    Cipse autoindustrijā pazīstams kā cilvēks, kurš iestājas pret iekšdedzes dzinēju aizliegumiem. Viņa vadībā BMW ir attīstījis un prezentējis vairākus sekmīgus elektroauto, tostarp “iX3”, “iX” un “i4”, turklāt vēl virkne elektrisko BMW modeļu ir attīstības stadijā, taču Cipse apzinās, ka ir dažnedažādi iemesli, kāpēc cilvēki nevēlas vai nevar pāriet uz elektroauto. Viņš norāda, ka nākotnē ir vieta ekonomiskākiem, efektīvākiem dzinējiem. Tāpat BMW vadītājs norāda, ka energoresursu un citu materiālu cenas ir rekordaugstas, turklāt tās diez vai ievērojami kritīsies. Arī elektroauto ir krietni dārgāki un uzlādes infrastruktūra daudzviet ir neapmierinoša vai nepastāv vispār.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skābene
    21.04.2022 09:05

    Ja nevar uzreiz pāriet uz EV, tad vismaz vajadzētu jaunos iekšdedzes auto aprīkot ar hibrīda sistēmām.

    REALAIS
    21.04.2022 10:54
    Reply to  Skābene

    Tieši tā. Sapņot nav slikti, bet realitātē šaubos, ka valstis, tai skaitā ES spēs pieturēties pie pašreizējiem plāniem par elektrifikāciju.

    Reklāma