Reklāma

Mūzikas disku pārdošanas apjomi auguši pēc 17 gadu pārtraukuma

Jaunākie raksti

ASUS ROG Rapture GT-AX11000 Pro būs spēļu entuziastiem paredzēts maršrutētājs

ASUS Republic of Gamers (ROG) izziņojuši jaunu bezvadu maršrutētāju ROG Rapture GT-AX11000 Pro, kas paredzēts spēļu entuziastiem. ROG Rapture...

Klerb ir kā Tinder tiem, kuri ļoti mīl lasīt grāmatas

Lietotne Klerb varētu būt lieliska ļoti lieliem grāmatu mīļiem, lai tuvējā apkārtnē atrastu cilvēkus, ar kuriem dalīties savā grāmatu...

Miris ikoniskās Stīva Džobsa bītlenes dizaina autors

Gan Stīva Džobsa karstākie fani, gan cilvēki, kas nedaudz seko līdzi tehnoloģiju pasaule, atceras bijušā Apple izpilddirektora ikonisko stilu,...

Tesla ASV un Kanādā pārtrauc pieņemt Model 3 Long Range pasūtījumus

Elektroauto ražotājs Tesla ASV un Kanādā pārtraucis pieņemt jaunus pasūtījumus populārajam Model 3 Long Range modelim. Pasūtījumu lapā tagad...

Samsung uzskata, ka salokāmie viedtālruņi trīs gados apdzīs Galaxy S modeļus

Samsung paši uzskata, ka lokano ekrānu viedtālruņi tikai tagad sāk uzņemt apgriezienus. Sagaidāms, ka lokano ekrānu viedtālruņi tuvāko trīs...

Amerikas mūzikas ierakstu asociācija publiskojusi ikgadējos pārdošanas rezultātus. Atklājies, ka pēc 17 gadu pārtraukuma auguši mūzikas disku pārdošanas ieņēmumi.

Iepriekšējā gadā CD disku pārdošanas apjoms audzis par 21%, salīdzinot ar 2020. gadu, sasniedzot 584 miljonu dolāru apmēru. Tā ir pirmā reize kopš 2004. gada, kad šie ieņēmumi ir auguši, salīdzinot ar iepriekšējo gadu. Tāpat pieaugumu turpina plašu pārdošana, jo to ieņēmumi 2021. gadā sasnieguši 1 miljardu dolāru. Kopumā dažādos fiziskajos formātos mūzika pārdota par 1,66 miljardiem. Kā norāda asociācija, tad atgriežoties aktīvākā koncertēšanā pēc pandēmijas sākuma, mūzikas diski tiek vairāk pārdoti pašos koncertos.

Atsevišķi tiek izdalīts digitālais formāts, kas ir vienīgā joma, kurā piedzīvots kritums. Iepriekšējā gadā tie bijuši 587 miljoni dolāru, un tas ir tikai par trim miljoniem vairāk nekā CD diskos.

Protams, mūzikas ieņēmumos dominē straumēšanas iespējas, kas pārdevušas mūziku 12,4 miljardus dolāru apmērā, no kuriem lielāko daļu sastāda straumēšanas platformas ar 9,5 miljardiem. Tas ir 23% pieaugums, salīdzinot ar iepriekšējo gadu. Asociācija norāda, ka maksājošo klientu skaits sasniedzis 84 miljonus. Kaut arī mūziķu paši meklē iespējas, kā saņemt lielākus ienākumus, tomēr ieņēmumos lielāko daļu sastāda straumēšanas servisi, kas tik daudz neienes paša mūziķa makā. Un šie dati apliecina, ka mākslinieki var turpināt izlaist gan CD diskus, gan plates, lai paši nopelnītu vairāk.

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
16.03.2022 22:28

Nākotnē mūziķi pelnīs ar NFT #fakti

bobis
18.03.2022 12:00

Mani interese vairak videospelu diski, muzika tikai rada lieku dardonu, cilveku vajajai psihei..

Reklāma