Reklāma

Mūzikas disku pārdošanas apjomi auguši pēc 17 gadu pārtraukuma

Jaunākie raksti

Budžeta klases Android planšetdators Nokia T21 kopš izziņošanas kļuvis tikai dārgāks

HMD Global izziņoja budžeta klases Android planšetdatoru Nokia T21 vēl septembrī IFA 2022 norises laikā. Tobrīd HMD Global solīja,...

Masks apgalvo, ka pilnībā uzkrauts Semi kravas auto ar vienu uzlādi nobraucis 800 kilometrus

Elektroauto ražotāja Tesla vadītājs Īlons Masks apgalvo, ka elektriskais Semi kravas auto nupat testos veicis 500 jūdzes jeb 800...

Sanfrancisko policija varēs izmantot robotus aizdomās turamo likvidēšanai

Attīstoties tehnoloģijām, palielinās to jomu skaits, kur var izmantot robotus. Sen jau garām tie laiki, kad mašīnas tika nodarbinātas...

Consumer Reports tehnisko problēmu dēļ vairs neiesaka iegādāties Ford Mustang Mach-E elektroauto

Izdevuma Consumer Reports (CR) publicētajā auto uzticamības aptaujā (Auto Reliability Survey) norādīts, ka izdevums vairs neiesaka iegādāties elektrisko Ford Mustang Mach-E,...

Brazīlija pieņem likumu, lai padarītu kriptovalūtu par likumīgu norēķinu līdzekli

Neskatoties uz visai nestabilo situāciju kriptopasaulē, šķiet, ka Brazīlija nolēmusi sekot Salvadoras piemēram un atļaut maksājumus ar kriptovalūtām. Par...

Amerikas mūzikas ierakstu asociācija publiskojusi ikgadējos pārdošanas rezultātus. Atklājies, ka pēc 17 gadu pārtraukuma auguši mūzikas disku pārdošanas ieņēmumi.

Iepriekšējā gadā CD disku pārdošanas apjoms audzis par 21%, salīdzinot ar 2020. gadu, sasniedzot 584 miljonu dolāru apmēru. Tā ir pirmā reize kopš 2004. gada, kad šie ieņēmumi ir auguši, salīdzinot ar iepriekšējo gadu. Tāpat pieaugumu turpina plašu pārdošana, jo to ieņēmumi 2021. gadā sasnieguši 1 miljardu dolāru. Kopumā dažādos fiziskajos formātos mūzika pārdota par 1,66 miljardiem. Kā norāda asociācija, tad atgriežoties aktīvākā koncertēšanā pēc pandēmijas sākuma, mūzikas diski tiek vairāk pārdoti pašos koncertos.

Atsevišķi tiek izdalīts digitālais formāts, kas ir vienīgā joma, kurā piedzīvots kritums. Iepriekšējā gadā tie bijuši 587 miljoni dolāru, un tas ir tikai par trim miljoniem vairāk nekā CD diskos.

Protams, mūzikas ieņēmumos dominē straumēšanas iespējas, kas pārdevušas mūziku 12,4 miljardus dolāru apmērā, no kuriem lielāko daļu sastāda straumēšanas platformas ar 9,5 miljardiem. Tas ir 23% pieaugums, salīdzinot ar iepriekšējo gadu. Asociācija norāda, ka maksājošo klientu skaits sasniedzis 84 miljonus. Kaut arī mūziķu paši meklē iespējas, kā saņemt lielākus ienākumus, tomēr ieņēmumos lielāko daļu sastāda straumēšanas servisi, kas tik daudz neienes paša mūziķa makā. Un šie dati apliecina, ka mākslinieki var turpināt izlaist gan CD diskus, gan plates, lai paši nopelnītu vairāk.

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
16.03.2022 22:28

Nākotnē mūziķi pelnīs ar NFT #fakti

bobis
18.03.2022 12:00

Mani interese vairak videospelu diski, muzika tikai rada lieku dardonu, cilveku vajajai psihei..

Reklāma