Web Analytics
More
    Reklāma

    Austrālijas medicīnas uzņēmums izpētījis, ka “Apple Watch” padara cilvēkus par 35% aktīvākus

    Jaunākie raksti

    Austrālijas veselības apdrošināšanas kompānija “AIA Health” veikusi pētījumu, kurā noskaidrots, ka “Apple Watch” nēsāšana palielina tā lietotāju aktivitāti par vidēji 35%.

    Pētījums tika veikts no 2019. gada līdz 2020. gadam, tajā piedaloties 1198 dalībniekiem četrās vecuma grupās: līdz 30 gadiem, no 30 līdz 40, 40 – 50 un vecāki par 50 gadiem. Dalībniekiem 2019. gadā bija jāreģistrējas veselības un pozitīva dzīvesstila programmā “Vitality”. Savukārt 2020. gadā – “Vitality Apple Watch Benefit” programmā, kuras ietvaros viņi saņēma bezmaksas “Apple Watch” viedpulksteni un uzstādīja noteiktus fizisko aktivitāšu mērķus. Daži jau zina, ka, tos centīgi sasniedzot, var tikt pie virtuālām trofejām.

    Avots: AIA Health

    Pētījums pierādīja, ka “Apple Watch” iedvesmo sasniegt aktivitāšu mērķus, padarot dalībniekus gada laikā par vidēji 35% aktīvākus. Viedpulkstenis īpaši motivējis darboties lietotājus 50+ vecuma grupā, kuru aktivitāte auga par vidēji 51%. Savukārt vismazāk motivēti bijuši dalībnieki vecumā no 30 līdz 40 gadiem, kuru aktivitāte, gadu lietojot “Apple Watch”, pieauga par 23%.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    4 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Ivars Dzerve
    18.02.2022 08:41

    Būtu labi uzzināt, kurš maksāja par šo pētījumu

    Elektriķis
    18.02.2022 09:20
    Reply to  Ivars Dzerve

    Šķiet ka tā bija “AIA Health insurance company”. Ābols ir pārāk arogants lai iesaistītos tādos pasākumos.

    Biteme
    18.02.2022 09:24

    Tīra patiesība! Cilvēki ar šo puksteni uz rokas nemitīgi knosās, ieskatās tajā, kautko pārbauda. Par kardio nezinu, bet pirkstu smalkā motorika viņiem attīstās.

    bobis
    20.02.2022 01:51

    Kafijai vai australijas bumerangam, tads pats effekts.

    Reklāma