Reklāma

Lexus parāda, kā izskatīsies pilnībā elektriskais “LFA” sporta auto pēctecis

Jaunākie raksti

Izveidota bezmaksas tālmācības programma sabiedrības digitālo prasmju pilnveidei

Digitālā transformācija, e-pakalpojumi, jauno tehnoloģiju iespējas – mūsdienu realitāte ir aizraujoša, bet prasa arī atbilstošas prasmes. Vides aizsardzības un...

Latvijā sāks darbību pirmā TESLA automašīnu koplietošanas platforma

Apvienojoties jauniem uzņēmējiem, Latvijā izveidota pirmā TESLA automašīnu koplietošanas platforma OX DRIVE, kas savu darbību uzsāks šī gada 1....

Samsung piedāvā patērētājiem personalizēt sadzīves tehnikas ierīču dizainu un pielāgot funkcijas

Uzņēmums Samsung Electronics Co., Ltd. ir paplašinājis Bespoke sadzīves tehnikas ierīču  konceptu, ļaujot patērētājiem pielāgot un personalizēt vēl plašāku...

Eleport uzstāda pirmo elektroauto uzlādes staciju Jūrmalā

Elektroauto uzlādes tīkls Eleport uzstāda savu pirmo uzlādes staciju Jūrmalā. Jaunā uzlādes stacija nodrošina uzlādi diviem elektroauto vienlaicīgi un...

Hyundai un Kia birojos Vācijā veiktas kratīšanas aizdomās par krāpšanos ar dīzeļauto izmešiem

Vācijas varasiestādes veikušas kratīšanas vairākos Hyundai un Kia birojos. Korejiešu autoražotāji tiek turēti aizdomās par krāpšanos ar dīzeļauto izmešiem...

Japāņu autoražotājs Lexus publicējis attēlus ar konceptauto, kas šobrīd atrodas izstrādes stadijā. Šis koncepts nākamo gadu laikā pārtaps par pilnībā elektrisku modeli, kas aizvietos līdzšinējo “LFA” sporta auto. Protams, tas nebūs tiešs pēctecis, bet tos vienos drīzāk idejiska saikne starp diviem autoražotāja sportiskākajiem modeļiem.

Konceptauto nosaukts itin vienkārši, proti, par “Lexus BEV Sport concept”, taču tā aptuvenie tehniskie parametri ir iespaidīgi – 100km/h tas varētu sasniegt nepilnās 3 sekundēs, savukārt ar vienu uzlādi tas varētu nobraukt vairāk nekā 600 kilometrus šosejas ātrumā. Tie, protams, nav oficiālie parametri un izstrādes laikā daudz kas var tikt mainīts visdažādāko iemeslu dēļ.

Ražotājs norāda, ka šis modelis jau būs aprīkots ar cietvielu (solid-state) baterijām, kas joprojām ir izstrādes stadijā un šī tehnoloģija tiek uzskatīta par nākamo lielo izrāvienu bateriju attīstībā. Plānots, ka šāda tipa baterijas komerciāli varētu tikt izmantotas šīs desmitgades otrajā daļā, kad pie klientiem arī nonāks šīs mašīnas ražošanas versija. Vienlaikus Lexus strādā arī pie citiem elektriskajiem modeļiem, kas klientus sasniegs krietni drīzāk.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma